Pakko kertoo edes täällä...
Välillä riidellään ja on kiirettä eikä ehdi kunnolla kohdata toista ihmistä. Uusioperhe ja joka toinen viikko on kova vilinä ja joka toinen viikko on rauhallista.
Mutta esimerkiksi tänään aamulla olin jo töihin lähdössä, kun mies tuli takaisin sisälle. Otti pääni käsiensä väliin ja suuteli ja sanoi, että "haluan katsoo sua hetken". Sitten katsoi minua silmiin hyväntovin ja silitteli ja kosketteli ja sanoi, että "sinä oot niin kaunis, kuin nukke".
Kommentit (9)
Mitä sinä vastasit miehelle? Et ilmeisesti mitään tai et vaivautunut siitä avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä vastasit miehelle? Et ilmeisesti mitään tai et vaivautunut siitä avautumaan.
Ihana kateus :D
Kerroin kyllä miehelle miten ihana hän on. Ja hän tietää sen, että noin tehdessään tekee mut onnelliseksi. Kyllä me jaetaan kohteliaisuuksia toisillemme ihan yhtenään. Ei tämä mitään tavatonta herkkua siis ollut. Mutta aivan ihana päivänaloitus silti.
Toi on niin fucked up touhua mieheltä että joku varmasti nakertaa sen omaatuntoa.
-ankeuttaja
Mulle oli jätetty tiskipöydälle lappu:
Rakastan sua mielettömän paljon *mun nimi* ❤
Väkisinkin rupes hymyilyttään
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin fucked up touhua mieheltä että joku varmasti nakertaa sen omaatuntoa.
-ankeuttaja
Ehkä sun miehen kohdalla, mutta ei mun. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli jätetty tiskipöydälle lappu:
Rakastan sua mielettömän paljon *mun nimi* ❤Väkisinkin rupes hymyilyttään
Niin pieniä, mutta tärkeitä juttuja. :)
No vooi ❤️