Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa katsoa "homo-ohjelmaa" miehen televisiosta

Vierailija
27.04.2016 |

Asutaan miehen kanssa yhdessä ja telkkari on alunperin miehen ostama. Haluaisin katsoa illan elokuvan, mutta en kuulemma saa katsoa "homo-ohjelmaa" hänen telkkarillaan. Onko muilla vastaavaa? Mies on ihana, mutta sillä on tämmösiä omituisuuksia. Viimeksi se hermostui, kun olisin halunnut grillata kasviksia hänen grillillään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap.

Vierailija
22/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen koti, yhteiset tavarat.

Mitä mies tekee, jos nyt leffan kattoisitkin samalla nauttien grillatuista kasviksista?

Hyvää leffaa ajattelit. Se oli hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei meilläkään katsota mitään homojuttuja telkkarista tai tietokoneelta, se on sääntö mun talossa. Jos vaimon tekee mieli homoilla niin hän voi mennä kuuntelemaan cheekinlevyä omaan autoonsa tai voin pierasta naamalle.

Vierailija
24/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki oma tv.  Laita siihen miehen tv:n viereen.  Etsi vaikka torista joku halpa käytetty.  Voit vielä tuunata kirjoittamalla kehyksiin "homo-tv".

Ai että repesin tälle, oman tempperamenttini tuntien tekisin juuri noin ennen kuin jättäisin miehen ihan yksinään grillailemaan ja katsomaan heteroelokuvia.

Vierailija
25/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen koti, yhteiset tavarat.

Mitä mies tekee, jos nyt leffan kattoisitkin samalla nauttien grillatuista kasviksista?

Hyvää leffaa ajattelit. Se oli hauska.

Varmaan mököttäisi, kun en kunnioita sen mielipidettä ollenkaan. Harvoin mies pyytää multa mitään ja suostuu itse aika moneen mun ehdotukseen, joten onhan tossa ajatusta

Vierailija
26/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous ja veganismi tarttuu. Itse olin hetero sekasyöjä ennen kuin näin Brokeback Mountain -elokuvan ja söin siskon grillaamia vihanneksia. Nyt olen lesbo ja vegaani. Tykkään myös käännyttää ihmisiä homouteen ja vegaaniuteen. Miehelleni kävi samoin, ja meidän piti erota.

No joo. Miksi pysyt tuossa suhteessa? Selvästi huomaat itsekin, että kumppanissasi on melko sietämättömiä piirteitä. Nämä asiat on aina vaikeita. Eroaminen ei ole koskaan helppoa, mutta yleensä sen jälkeen on itselleen kiitollinen. Jos ei heti, niin vuoden päästä.

Koska mies on muuten hyvä ja ihana. Käy töissä eikä ryyppää liian usein. Pikkuvikoja nämä, mutta todella outoja

Homofoobisuus ja/tai rasismi eivät ole pikkuvikoja. Mikäli miehessä on sellaisia piirteitä niin on parasta lähteä heti.

Mitä huonoa niissä on? Siis kunhan ei hakkaa homoja kadulla tai mitään. Saahan sitä mielipiteitä olla

Vierailija
27/31 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta sille anustappi ja sano, että tunkee sen itseensä.

Ei tuota ongelmaa.

t. Homoilua vierastava. Ehkä olenkin kaapissa? Ainakin ajattelet että olen.

Vierailija
28/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota että homofoobikot ovat kaikista pahimpia kaappihomoja.

Vierailija
29/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki oma tv.  Laita siihen miehen tv:n viereen.  Etsi vaikka torista joku halpa käytetty.  Voit vielä tuunata kirjoittamalla kehyksiin "homo-tv".

Ai että repesin tälle, oman tempperamenttini tuntien tekisin juuri noin ennen kuin jättäisin miehen ihan yksinään grillailemaan ja katsomaan heteroelokuvia.

Tee noin minulle kerrankin niin saat lähteä.

Vierailija
30/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hauskoja kommentteja, nauroin kahdesti ääneen. Kiitokset vegaanilesbolle ja homo-tv:lle :'D

Vierailija
31/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse mieheltäsi kieltää asioita vai mitä? Eikö vaan? Myönnä kerralla! Turha itkeä kun ite on pahempi!