Kenen kanssa ja missä vietät vapun?
Kommentit (41)
Keskenäni kotona. Omat synttärit olisi vappuaattona mutta en jaksa kiinnostua mistään juhlistamisesta.
Lasten ja miehen kanssa. Yön töissä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kotona miehen ja lasten kanssa.
Niin minäkin. Toivottavasti saadaan myös muutama ystäväperhe kylään.
Kotisohvalla teidän kanssa, mikäs sen parempaa. :)
Eiköhän sitä lasten kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kotona yksin, vappu on ollut minulle surun juhla jo monta vuosikymmentä.Silloin menetin lopullisesti uskoni rakkauteen ja ystävyyteen.
Ohis: Minulle vastaava on ystävänpäivä!
Perheeni, paikallisen suomalaisen yhteisön ja muutamien amerikkalaisten, suomalaisuudesta kiinnostuneiden ystävien kanssa läheisen panimon terassilla.
Lauantaina menen miehen kanssa Joensuussa käymään. Toivottavasti löydän sieltä byysat :)
Tulomatkalla käydään minun porukoiden luona.
Sunnuntaina käydään Kuopiossa ja ollaan kotona 😉
Käyn yksikseni varmaan ostamassa torilta metrilakua, juomassa kahvilassa kahvin ja katsomassa muita ihmisiä, sitten tulen kotiin itkeskelemään ja menen aikaisin nukkumaan.
Päivällä oon töissä mut illan saan olla poikaystävän kainalossa :) Ei jakseta lähteä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona yksin, vappu on ollut minulle surun juhla jo monta vuosikymmentä.Silloin menetin lopullisesti uskoni rakkauteen ja ystävyyteen.
Ohis: Minulle vastaava on ystävänpäivä!
Auts!Voimaa <3
Todennäköisesti yksin kotona. Pitää siivota ja pakata ennen matkaa.
Tanssilavalla kesän avajaisissa mieheni kanssa.
Miesystäväni tulee kylään, tehdään hyviä ruokia, juodaan kuoharia, käydään vapputorilla, saunotaan ja lemmitään... :)
Vappumarssi menee veroparatiisiin. Pitää mennä katsomaan, kun ennen ne tulivat sieltä.
Töissä ja kotona, parhaassa seurassa. Vappu ei nykyisessä kotimaassani ole mikään merkittävä juhla, mutta ihan mukavia muistoja sen vietosta Suomessa on jäänyt. 🎈🎉🇫🇮
Töissä ja kotona lapsen ja miehen kanssa. Tehdään hyvää ruokaa ja ulkoillaan ja laitetaan parveke kesäkuntoon.
Aatto vapaalla perheen kanssa. Vappupäivä töissä.