Pohteen alueella järkyttävän suuri urkinta
Laaja potilastietojen urkinta.
https://www.kaleva.fi/noin-50-pohteen-tyontekijaa-urkki-tyokaverinsa-ti…
Kommentit (16)
Toivottavasti tulee kaikille potkut.
Kuka tuo henkiläö oli, kun noin montaa kiinnosti? Joku poliitikko?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin että jollain isolla osastolla ollut oma työntekijä potilaana jostain ns. "mielenkiintoisesta" syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkissä näkyy olevan jotain työkaverista. Kiva työyhteisö 🙄
Miksi? Luin vahingossa Pohkeen alueella järkyttävän suuri urkinta. Mietin jalkaa aluksi.
Eli ei se digitalisaatio estäkään urkintaa...
Entinen vaimo oli urkkinut potilastietojani, vaikka ei ollut minkäänlaisessa hoitosuh-teessa minuun. Lisäksi hän kertoi naapureiden, tuttujen ja oululaisten julkkisten potilaanaolosta, sairaskertomuksista ja toimenpiteistä. Hän saa kuulemma puhua, mitä haluaa ja kenelle haluaa. Kertoi, että hänellä on osastonhoitajan täysi tuki takanaan. Tein muistuksen. Venyttivät ja vanuttivat asiaa, niin kauan, että poliisi ei ottanut rekisteri- rikoksia tutkintaan siksi, että vanhenevat pian. On meillä viranomaiset! Ja sitä ei tutkittu lainkaan, kuinka minä voin tietää monien ihmisten potilaanolosta, nimistä, toimenpiteistä, ym. Ja ihmiset tiesivät minun potilastietojani. Huh, huijjaa! Minun potilastietolokikirjein oli lähetetty väärään osoitteeseen siksi, että aikaa kuluisi enemmän ennen kuin kirje saapuisi minulle!
Keski-Suomen hyvinvointialueella ylin johto osallistuu urkkijoiden suojeluun
Pystyyköhän toisen hyvinvointialueen nuoret kiimaiset naistyöntekijät urkkimaan yhteystietoja naapurialueelta? Ainakin toivon osaltani näin tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Moni jo jäänyt kiinni. Kenellekään ei mitään seurauksia
only in soteala. oliko sinne joskus jotkin soveltuvuustestit? Selvästikään eivät toimi.
Tietäisittepä kuinka paljon urkintaa tapahtuu..
Vierailija kirjoitti:
Entinen vaimo oli urkkinut potilastietojani, vaikka ei ollut minkäänlaisessa hoitosuh-teessa minuun. Lisäksi hän kertoi naapureiden, tuttujen ja oululaisten julkkisten potilaanaolosta, sairaskertomuksista ja toimenpiteistä. Hän saa kuulemma puhua, mitä haluaa ja kenelle haluaa. Kertoi, että hänellä on osastonhoitajan täysi tuki takanaan. Tein muistuksen. Venyttivät ja vanuttivat asiaa, niin kauan, että poliisi ei ottanut rekisteri- rikoksia tutkintaan siksi, että vanhenevat pian. On meillä viranomaiset! Ja sitä ei tutkittu lainkaan, kuinka minä voin tietää monien ihmisten potilaanolosta, nimistä, toimenpiteistä, ym. Ja ihmiset tiesivät minun potilastietojani. Huh, huijjaa! Minun potilastietolokikirjein oli lähetetty väärään osoitteeseen siksi, että aikaa kuluisi enemmän ennen kuin kirje saapuisi minulle!
Ex-vaimon nimi julkisuuteen niin oppii olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni jo jäänyt kiinni. Kenellekään ei mitään seurauksia
Mitäs minä sanoin..
Nuo lokitiedot pitäis tulla automaattisesti esille potilaalle omakantaan ilman että niitä täytyy erikseen pyytää. Nuo juoruilijat ei vaan pysty vastustamaan sitä kiusausta muuten. Ihan liikaa tapahtuu näitä jatkuvasti ja varmasti paljon sellaista mitkä ei tule julkisuuteen.
Niin? Ihan normaalia, että urkkijoita riittää.