Auttakaa, mies jätti neljän vuoden jälkeen täysin yhtäkkiä!
Mieheni jätti minut reilun neljän vuoden yhdessäolon jälkeen täysin yhtäkkiä, vajaa kuukausi ennen häitämme. Olemme olleet siis reilu neljä vuotta yhdessä, joista puolitoista vuotta kihloissa. Mies ilmoitti minulle eilen että on miettinyt asioita, ja hän ei enää näekään minua loppuelämän kumppaininaan, ja haluu erota minusta. Hän selitti,miten tämä suhteemme ei tunnukaan hänestä enää oikealta ja että hän haluaa olla mieluummin yksin kuin minun kanssani!! Hän ei ole tavannut ketään toista eikä pettänyt minua, hän vain ei haluakaan enää elämältään naimisiinmenoa eikä suhdetta kekenkään kanssa vaan olla yksin. Ja tätä ennen hän on siis ollut maailman rakastavin ja luotettavim mies koskaan.
En ymmärrä yhtään, mieshän itse oli vielä reilu viikko sitten ihan innoissaan suunnittelemassa tulevaisuuttamme ja tulevia häitämme, joita hän itse halusi paljon enemmän kuin minä. mm.Yli 200 vierasta, kaikki kermakakkupuvut, massiiviset koristelut, kirkko jne... Ja nyt hän yhtäkkiä peruuttaa kaiken ja pistää suhteemme poikki noin vain!! Sentään selitti kaiken kunnolla pitkään hartaasti mutten silti tohdi uskoa tätä... Mitä teen, olen aivan hukassa ja shokissa?
Kommentit (103)
Kannattaisi kirjoittaa niin, että olisi edes vähän uskottavuutta
No, rupeat soittelemaan kirkkoherranvirastoon ja leipomoon ja vieraille peruutuksia. Kun tulee isoja järkytyksiä, on parasta keskittyä käytännön asioiden hoitamiseen. Tai oikeammin saisit kyllä pistää miehen asialle...
Parempi nyt kuin häiden ja ladten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen? Tai tekee mieli seksiä monien eri naisten kanssa vielä.
No kun hänellä ei ole ainakaan omien sanojensa mukaan ketään toista. Enkä kyllä uskoisi että hän haluaisi useampien naisten kanssa seksiä, kun ei hän ole mikään panokone koskaan ollutkaan.
Aina sielä lopulta löytyy toinen nainen... Vaikka väitetään muuta. Klassikko.
Mies hoitakoot juhlien peruutuksen. Asutteko yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Mies on jo hoitanut kaikkien perumisen. Meillä on tämä yhteinen asunto, josta mies muuttaa kaikki loput tavaransa pois uuteen asuntoonsa perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä todellakaan haluaisi uskoa tuota. Eihän mies käy juuri missään ja työpaikkansakin on miesvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen! mitäpä muuta
Miten muka voisin, kun elämäni suuri rakkaus sanoo minulle suoraan haluavansa erota minusta? Olen aivan shokissa ja rikki.
Se on pettänyt sua. Mutta ei uskalla kertoa. Nyt syyllisyytensä ajamana lopetti suhteen. Kyllä tässä toinen nainen on kuvioissa. Äärimmäisen harvoin mies on oikeasti tehnyt jonkinlaisen ajatustyön siitä, että haluaako olla yksin. Miehet ei lopeta suhteita jollei jo uusi ole valmiina. Vakuutteluita ei kannata uskoa. Pettää nyt voi vaikka kauppareissulla tai lenkillä, kaverin luona kävi just perheenisä aina lenkkireissunsa lomassa panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä todellakaan haluaisi uskoa tuota. Eihän mies käy juuri missään ja työpaikkansakin on miesvaltaisella alalla.
Jos on kaappihomo.
Eiköhän se häähössötys vaan ollut hänelle liikaa. Tajusi ettei oikeasti halua. Viimeinen hetki vetäytyä.
Koeta päästä juttelemaan jollekin ammatti-ihmiselle, jos käy liian ahdistavaksi. Tuo on niin yllättävä järkytys, ettei ihme jos on shokissa. Pääasia että jollekin saisit jauhaa ja purkaa. Kamala tilanne.
Kannattaa jutella tilanteesta jonkun kanssa eikä jäädä yksin miettimään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse työskentelen naisena miesvaltaisella alalla, enkä ole ollut kenenkään 2. tai 3. nainen 😈 miehen kanssa yhdessä jo 30 vuotta.
Noin äkkiä mies saanut uuden asunnon? Lyhyt jonotus tai suunnitellut jo pidempään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on jo hoitanut kaikkien perumisen. Meillä on tämä yhteinen asunto, josta mies muuttaa kaikki loput tavaransa pois uuteen asuntoonsa perjantaina.
Nopeasti asunto järjesty!!!! Hälytyskellot hoi! Se on sellanen juttu että äijä on miettiny eroon jo kauan mutta nyt sai sanottua. Piti sut tyytyväisenä viimeiseen asti. Täysin harkittu teko!
Toinen nainen? Tai tekee mieli seksiä monien eri naisten kanssa vielä.