Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet ohjelma tv5

Tuija
27.04.2016 |

Löytyykö täältä muita sarjan katsojia?

Itseäni nämä katoamistapaukset kiinnostavat. Tänään oli sen nuoren naisen tapaus, joka katosi lenkillä aivan kotinsa lähellä. Ei ole vieläkään löydetty.

Onko joku tapaus jäänyt erityisesti mieleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kun voin. Frii-kanavalta tulee iltaisin monta tuntia samankaltaista ohjelmaa.

Se tämänpäiväisessä jaksossa esiintynyt Michael Moore oli myös yhdessä toisessa rikosdokumentissa pari päivää sitten ja ilmeisesti nyt istuu elinkautista vanhemman naisen murhasta ja istui jo tuon katoamisen aikaan.

Vierailija
2/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä oon kattonut, mutta niitä jaksoja tuntuu olevan ihan muutamia, joita uusitaan jatkuvalla syötöllä. Olen tuon lenkkitytön jaksoon "törmännyt" jo kolmesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman huomannut noissa jaksoissa. Muutamia jaksoja tulee jatkuvalla syötöllä 3 kertaa päivässä.... Niitä jaksoja taitaa olla kuitenkin ihan kiitettävästi koska niitä kausia taitaa olla 5. Voisi näyttää niitä vähemmän näytettyjä vaihteeksi...

Vierailija
4/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus katsonut ja tsekkaillut netistä onko selvinnyt mitään myöhemmin.

Mutta tuo samojen pyörittäminen ärsyttää kyllä.

Vierailija
5/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mielenkiintoinen jakso, jossa mies yritti saada poliisit paikantamaan työmatkalla kadonneen vaimonsa kännykän. Lupa heltisi vasta 7-8 vrk kuluttua katoamisesta, vaimo löytyi vielä hengissä jumissa autossa läheltä kotia, oli ajanut ulos tieltä ja tipahtanut piennarta alas.

Ennen löytymistä miehen epäiltiin tappaneen vaimonsa. Usassa on osassa valtioista hiemsn outo systeemi paikannuksen käyttöön.

Vierailija
6/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy noita jaksoja myös. Osa on aika huonolaatuisia. Itekin olen katsellut myöhemmin onko tapaukset selvinneet ja todennut, että aika harva tapaus on selvinnyt.

Itellä on jäänyt myös mieleen sellainen nainen, joka katosi ja myöhemmin löydettiin kuolleena jostain vaikeakulkuisesta maastosta. Muistaakseni naisella oli jtn mt ongelmia ja hänet taidettiin päästää putkasta pois vaikka omaiset taisivat nimenomaan kieltää sen koska olivat tulossa itse hakemaan naista tai jtn. Aika huonosti näköjään muistan. Kuolinsyy jäi epäselväksi. Omaiset saivat apua joltaiin luuspesialistilta ja muistaaksein hänen mielestään siinä olisi ollut jtn merkkejä henkirikoksesta.

Vierailija
7/8 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista karmivin minusta oli se McStayn perhe joka vaan katosi kuin tuhka tuuleen, ja sit joku 3 vuotta myöhemmin isä, äiti ja molemmat lapset löytyi tapettuna ja maahan haudattuina jostain Californian aavikolta. Kävin just Wikipediasta kattomassa että ilmeisesti syyllinen oli se isän työkumppani? Hirvee tapaus.

Vierailija
8/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä katon. Ohjelmassa Shannan Gilbert.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme