Menkat
SORI JOS TULI 2 KERTAA!
Olen maaliskuussa 14 vuotta täyttänyt tyttö. Olen kaikkia luokkalaisiani yli 3kk vanhempi, mutta olen silti koko luokan lyhin, pienirintaisin eikä mulla oo menkatkaan alkanu (äitilla alko 14v) . Onko keinoja miten saada ne alkamaan? Olen "odottanut" niitä jo yli 2 vuotta, kun parhaalla ystävälläni alkoi. En vain jaksa enää odottaa! Puhutaan viikoittain jotain menkkoihin liittyvää ja tunnen oloni todella ulkopuoliseksi. Rinnat jotain aa -kokoa. Mitään karvoitustakaan oo missään. EN JAKSA ODOTTAA!
Kommentit (10)
Kun ne sitten joskus alkaa, toivot ettei ne ois koskaan alkaneet
Saatanallista kipua, finnejä, turvotusta, makeanhimoa, itkukohtauksia? Sitäkö haluat?
Et haluu haista ja kärsiä kamalista kivuista.
suosittelen nauttimaan ajasta ennen menkkoja niin kauan kuin voit. kyse ei oo mistään "hienosta" tai "siististä", et muutu ihmisenä vaikka menkat alkavat. menkoista on vain haittaa, vaivaa ja kipua.
Tiedän että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta tunnen oloni niin ulkopuoliseksi! Onko oikeasti joitain keinoja, ilman hormoneja? Jotain poppakonstia? :D
Mulla oli niin kauheita vuotoja ja kipuja, että makasin koulun vessan lattialla ja opettajat etti isoja siteitä ja laitto kylmää käärettä alavatsalle. Jouduin jäämään kevät juhlistakin pois, kun sattu niin kauheesti.
Ei mullakaan ole menkkoja alkanut, mutta toivoisin myös että alkaa. Toisaalta seksiä ei voi harrastaa enää ilman kumia.😋
kaikki kehittyy eri aikaan ei sille mitään voi odottele rauhassa ja sitä varttuessa lue kirja sata harjanvetoa ennen nukkumaan menoa ja kerro fiiliksistä sitten täällä
Meidän kaveripiirissä ei kyllä ole normaalia puhua menkoista, 15v ollaan. :D Ei mullakaan ole vielä alkanut, jos haluat menkat niin mene mäkkäriin tai odota.