Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat

miau
27.04.2016 |

SORI JOS TULI 2 KERTAA!

Olen maaliskuussa 14 vuotta täyttänyt tyttö. Olen kaikkia luokkalaisiani yli 3kk vanhempi, mutta olen silti koko luokan lyhin, pienirintaisin eikä mulla oo menkatkaan alkanu (äitilla alko 14v) . Onko keinoja miten saada ne alkamaan? Olen "odottanut" niitä jo yli 2 vuotta, kun parhaalla ystävälläni alkoi. En vain jaksa enää odottaa! Puhutaan viikoittain jotain menkkoihin liittyvää ja tunnen oloni todella ulkopuoliseksi. Rinnat jotain aa -kokoa. Mitään karvoitustakaan oo missään. EN JAKSA ODOTTAA!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä ei kyllä ole normaalia puhua menkoista, 15v ollaan. :D Ei mullakaan ole vielä alkanut, jos haluat menkat niin mene mäkkäriin tai odota.

Vierailija
2/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne sitten joskus alkaa, toivot ettei ne ois koskaan alkaneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanallista kipua, finnejä, turvotusta, makeanhimoa, itkukohtauksia? Sitäkö haluat?

Vierailija
4/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haluu haista ja kärsiä kamalista kivuista.

Vierailija
5/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen nauttimaan ajasta ennen menkkoja niin kauan kuin voit. kyse ei oo mistään "hienosta" tai "siististä", et muutu ihmisenä vaikka menkat alkavat. menkoista on vain haittaa, vaivaa ja kipua.

Vierailija
6/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä, mutta tunnen oloni niin ulkopuoliseksi! Onko oikeasti joitain keinoja, ilman hormoneja? Jotain  poppakonstia? :D 

Vierailija
7/10 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin kauheita vuotoja ja kipuja, että makasin koulun vessan lattialla ja opettajat etti isoja siteitä ja laitto kylmää käärettä alavatsalle. Jouduin jäämään kevät juhlistakin pois, kun sattu niin kauheesti.

Vierailija
8/10 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole menkkoja alkanut, mutta toivoisin myös että alkaa. Toisaalta seksiä ei voi harrastaa enää ilman kumia.😋

Vierailija
9/10 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee nykyään?

Vierailija
10/10 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kehittyy eri aikaan  ei sille mitään voi odottele rauhassa ja sitä varttuessa lue kirja sata harjanvetoa ennen nukkumaan menoa ja kerro fiiliksistä sitten täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän