Miksei naisen hyvin muodostuneita pakaroita voi kommentoida
esim. töissä tai ruokakaupassa? Itse olisin vain ilahtunut kehuista.. Naisilla on mielestäni nykyisin ponnari vähän turhan kireällä.
M39
Kommentit (18)
Jotain rotia sentään, kehun kyllä tyttöystäni pyöreää peppua sangen usein, mut en kyllä lähtis ventovieraalle moista tekemään.
Mun mielestä se on ihan perseestä tulla persettä kommentoimaan. Hyvin sikamaista ja ei herrasmiesmäistäja Hyvin perverssiä. Huh, sen ajatuksetkin jo kertoo tason!Kommentoi, vaikka niiden miesten.
no ku ei kaikki välttämättä halua et tuut kommentoimaan
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihan perseestä tulla persettä kommentoimaan. Hyvin sikamaista ja ei herrasmiesmäistäja Hyvin perverssiä. Huh, sen ajatuksetkin jo kertoo tason!Kommentoi, vaikka niiden miesten.
Jokainen mies sitä ajattelee.. miksei saisi ääneen sanoa ja ilahduttaa nuoren mimmin päivää?
AP
Vierailija kirjoitti:
esim. töissä tai ruokakaupassa? Itse olisin vain ilahtunut kehuista.. Naisilla on mielestäni nykyisin ponnari vähän turhan kireällä.
M39
Mua on just tuollaiset perverssit tullut koskemaan ja kaupungilla persettä kommentoimaan,ei tarvii olla ponnaria ees kireellä. Kyll se taitaa olla vika ihan teissä (joissakin) miehissä! Ja toiseks tiedän, että mun perse näyttää tosi hyvältä niin miks jonkun tarvis sitä mulle ees tulla sanomaan, koska niillä sanoilla ei ois kuitenkaan mitään merkitystä, kun ällötys.Pliis tulkaa meille herrasmiehet jotain sanomaan, mutta ei pliis ap;n kaltaiset.
Se EI ilahduta nuoren mimmin päivää. Sinä et sitä päätä, mistä toisen pitää ilahtua.
Nykyään kaltaisesi pervot voivat onneksi saada poliisilta pikasakon ahdistelusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies sitä ajattelee.. miksei saisi ääneen sanoa ja ilahduttaa nuoren mimmin päivää?
AP
Mies haluaa ilahduttaa vain omaa päiväänsä ja kiusata tyttöjä, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita. Moni mies myös ihailee toisten poikien isoja munia ja muhkeita rintalihaksia. Miksei sitä voisi ääneen sanoa? Varmasti salaa ilahtuisi.
Jaa, varmaan siksi, että se on seksualisoitu ruumiinosa. Tuntemattomien ihmisten rintojen, takapuolen, tai peniksen kommentointia pidetään yleisesti aika moukkamaisena.
Omalle puolisolle voi sanoa. Vieraalle ei tarvitse sanoa. Jos vieras sanoo mulle jotakin tuollaista niin en noteeraa sitä. Tuhlaat vain aikaasi.
Kyllä mäkin hyvän peban huomioin, mut et lähtisin sitä asianomaiselle itselleen kommentoimaan. No way, eihän tuollaista kukaan täyspäinen tee. Aika läheisiin tunnelmiin pitää päästä ennenkuin alkaisin kommentoimaan kenenkään kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voi teitä porvoolaisia... No, jos tätä nyt kuitenkin lukee joku joka luulee että moni ajattelee noin voi olla hyvä kommentoida. Jokainen tietää ettei naisten pakaroita kommentoida. Syyt on itsestään selviä, niitä on turha alkaa luetella.
Enivei, jos joku alkaisi kommentoida 16-v tytärtäni kun olisin kuulomatkan päässä, saattaisi kommentaattoria alkaa vaivata akuutti naamakipu...
Ei ole hyvien käytöstapojen mukaista kommentoida muiden ulkonäköä.
Sellainen on tungettelevaa, eikä ilahduta.
Itse olen joskus halunnut kehua naisen upeita sinisiä silmiä,mutta ei sekään oikein tunnu oikealta.
Tosin toinen kyllä huomaa yleensä että olen ihastunut ulkonäköön.
Tuu vaan kehuun pappa mun persettä. Voin sitten nolata sut julkisesti. :)
Naiset on idiootteja. Jos kehut heitä, niin se on esineellistämistä. Jos et kehu, niin olet tunteeton sika.