Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakottava tarve puhua seksistä - mitä voi tehdä? Apua!

ahdistelun kohde
27.04.2016 |

Puolisoni haluaa puhua seksistä jatkuvasti, välillä tuntuu, ettei hänen mielessää pyöri mikään muu asia. Vihjailuja ja kaksimielisiä juttuja. Mitä enempi on seksiä, sitä enemmän hän siitä puhuu.
Minua on alkanut ällöttää koko mies, enkä ole suostunut seksiin enää kuin vain harvoin osittain siitä syystä, etten halua niiden juttujen yltyvän ja osittain siitä syystä, ettei hän todellakaan tunnu kiihottavalta niiden juttujen vuoksi. Olen kertonut, että minua inhottaa ne jutut, eikä kiihota, mutta hän ei ole niitä lopettanut. Haluaa kuulemma aina uudestaan ja uudestaa kokeilla, josko nyt olisi ok puhua niistä ja toisaalta kuvittelee olevansa hauska ja vitsikäs, kun heittää sitä läppää. Minä ymmärrän kyllä huumoria, mutta kaksimielisyyksien vetäminen joka asiaan ei ole hauskaa.

Olen ahdistunut, enkä tiedä mitä tehdä, miten asian voisi ilmaista hänelle niin että tajuaisi, että pilaa koko suhteen tuolla tyylillä ?
Auttakaa, neuvokaa, kiitos!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Saurille Yölinjalle.Siellä myös kuulee Vollenweideria.

Vierailija
2/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että sua ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sun mies ei tykkää?

Aina kun se rupee puhuun sitä paskaa niin pierase, kaiva nenää, lyö sitä kiveksille, luulis huonon käytöksen loppuvan.

Vierailija
4/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut! Monta monta kertaa!! Ei oo auttanu :(

Vierailija
5/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sun mies ei tykkää?

Aina kun se rupee puhuun sitä paskaa niin pierase, kaiva nenää, lyö sitä kiveksille, luulis huonon käytöksen loppuvan.

No kun ei oo semmosta. Se TYKKÄÄ semmosista asioista mitä yleensä pidettäis ällöttävinä.

Oon lopettanu meikkaamisen, oon himassa rummissa vaatteissa, pyrin olemaan mahdollisimman epähaluttava, mut mikään ei sitä haittaa, on kimpussa koko ajan :((

En oo keksiny mitään mikä sitä ällöttäis.......

Vierailija
6/6 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkupe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut! Monta monta kertaa!! Ei oo auttanu :(

Parisuhdekurssille.

Mautontahan toi on.

Mä en jaksais kuunnella. Mä en olis Eliaksen ihmisen kanssa, joka suoltaa tollasta suustaan. En vaan jaksais. Enkä viittis. Ja jos ei tajua lopettaa, kun kerrot...niin se ei ole sun propleemi.