Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rassaa jatkuva neuvolassa ramppaaminen

Vierailija
27.04.2016 |

Nyt rv 36+5. Tuntuu, että koko ajan saa olla siellä ravaamassa. Mullakin auto aina vaan tietyin ajoin käytössä ja mies tekee reissuhommia työkseen niin ei ole aina kotona niin uhmaikäinen oltava mukana siellä aina joskus. Miksi tälleen loppuraskaudessa siellä on suorastaan ravattava? Uskoisin tunnistavani raskausmyrkytyksen oireet ihan hyvin.
Saimpahan avauduttua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut aavistustakaan, että mulla oli vakava raskausmyrkytys päällä, onneksi neuvolassa ottivat pissanäytteen jossa protskut maksimi ja verenpaine taivaissa, ihmettelivät miten olin vielä tolkuissani. Käynnistettiin samana päivänä.

Vierailija
22/23 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola on vapaaehtoinen. Eli älä mene , jos et halua.

Korrektia kuitenkin ilmoittaa, että et halua tulla, niin ei sinua odotella.

Ja toki myös asia kirjataan ylös, ettet voi syyttää terkkaria ja lääkäriä hoitovirheistä, jos vauvallesi tapahtuu jotakin ja asioita ei ole kontrolloitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minullekin, mistä sinä itse tunnistat raskausmyrkytyksen?

Minulla on sentään kokemusta useammastakin raskaudesta, ja yhdessä niistä se oli todella paha. En voi silti väittää tunnistavani sitä proteiinitikuilla ja verenpainemittarilla, kun kertoivat synnärillä toisinaan vauvan hitaan kasvun olevan ainoa oire.

Mutta eihän sinun ole pakko siellä käydä! Voit kysyä vaikka kotisairaanhoitajaa kotikäynnille tekemään tavanomaiset neuvolamittaukset. Verenpainetta on vähän vaikea lähettää postissa labraan tutkittavaksi, mutta kotisairaanhoitajan mukana menee sekin.

Toiseksi voit kertoa kulkemisvaikeuksistasi ja ilmoittaa, että tulet käymään harvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan