Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on epäluotettava

Vierailija
27.04.2016 |

Sovin netissä kaupat erään myyjän kanssa. Myyjä ei suostu postittamaan tuotteita, vaan haluaa luovuttaa ne face 2 face. Itse asun liian kaukana, mutta hyvä ystäväni asuu samassa kaupungissa. Soittelin sitten ystävälleni ja hän lupasi hakea ne myyjältä ja toimittaa minulle (hän käy viikonloppuisin täällä päin missä minä asustelen).

Ystäväni piti jo viikko sitten tavata myyjä. Noh, hänelle tuli kiire tänne kotikaupunkiini eikä hän ehtinyt. Nyt maanantaina piti olla sitten toinen haku. Ystäväni sanoi, että ottaa myyjään yhteyttä, mutta ei ole ottanut. Noh, eilen sitten maksoin rahatkin ystäväni tilille ja ystävä sanoi, että hänellä eri pankki niin menee se pari päivää, mutta se ei kuulemma haitannut häntä. Eli pystyy hoitamaan asian silti. Ystäväni sanoi taas eilen, että laittaa myyjälle viestiä. Eipä ole laittanut.

Olen ystävällisesti yrittänyt kysellä ystävältäni, että ovatko he jo sopineet hausta ja niin edelleen, mutta en saa ystävältäni aina vastausta. Tänään ystävä kyseli minulta, että olenko jo maksanut rahat tilille. Vastasin hänelle, että "Juu rahat on jo matkalla sinne päin. Oletko jo myyjän kanssa sopinut hausta?"

Myyjä laittelee nyt mulle viestiä, että ystäväni ei ole ottanut minkäänlaista yhteyttä. Mua raivostuttaa ja olen vihainen. Jos olisin itse lupautunut hoitamaan jotakin, niin pyrkisin hoitamaan sen Asap ja kunnolla! Ei näin tehdä mielestäni toiselle ihmiselle, varsinkin hyvälle ystävälle.

Mua rehellisesti sanoen pelottaa, että myyjä ei niitä ostoksia nyt mulle annakkaan, vaan myy muulle...

Hävettää ja ihmetyttää tämä koko tilanne. Miksi hän ei halua hoitaa lupaamaansa asiaa? Pidän vielä sormia ristissä ja toivon, että ystäväni saa nyt tämän asian hoidettua. Hänen pitäisi taas vkl tulla kotikaupunkiini ja luovuttaa mulle samalla se ostos..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole millään tavalla ystävääni pommittanut tai hengittäny niskaan. Muutaman kerran olen kysynyt, että saiko myyjän kanssa sovittua, jotta tietäisin missä mennään.

Vierailija
2/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paska kaveri xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sille myyjälle sun ystävän numeron niin voi ottaa siihen yhteyttä

Vierailija
4/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna sille myyjälle sun ystävän numeron niin voi ottaa siihen yhteyttä

Olen antanut molemmille toistensa numerot..

Vierailija
5/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi vaikuttaa siltä ettei sitä kiinnosta hoitaa sitä asiaa sulle. Aika tökeröä luvata toiselle jotain ja sitten tekeekin toista.

Vierailija
6/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuollasia ihmisiä. Oisko entinen ystävä?

Vierailija
7/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tuollasia ihmisiä. Oisko entinen ystävä?

Niin inhoan minäkin. Vaatii erittäin paljon itsehillintää multa tällä hetkellä, etten sanoisi hänelle suoraan mitä mieltä olen tästä toiminnasta.. Jos hän ei pidä lupaustaan, eli menetän sen tärkeän tuotteen, niin suutun kyllä ja pahasti. En halua vähään aikaan nähdä enkä kuulla hänestä mitään. Luottaa en häneen enää pysty 100%. >:(

Vierailija
8/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselisi mun kavereilta moista toimintaa. Kyllä aikuisen ihmisen luulisi pitävän lupauksistaan kiinni ja hoitaa se kunnioituksella. Ei kuulosta kivalta tilanteelta.

Vierailija
9/9 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Myyjä odottelee multa tällä hetkellä tietoa siitä, että mikä on tilanne. Ystäväni kyseli tosiaan tänään multa siitä tilille maksusta, mutta sen jälkeen ei oo vastannut siihen mun viestiin, eikä vieläkään ottanut myyjään yhteyttä. Ystäväni on facebookissa paikalla, mutta ei tosiaan vastaa whatsapissa, eikä ole vastannut mun yhteen puheluunkaan. Haluaisin vain jo selvyyden siitä, että mitä tapahtuu. ☹️ Mitä tekisitte mun tilanteessa? Haistatanko paskat ja pyydän palauttamaan rahat tililleni, vai odottelenko vielä huomiseen? En haluaisi alkaa tivailemaan, pommittelemaan tai ahdistelemaan, mutta tilanne on tosiaan todella nolo. Mua ärsyttää sen myyjänkin puolesta koko tämä tapaus.

En olisi uskonut, että ystäväni on näin pöyhkeä. Hän tietää vielä, että kyseessä on mulle tärkeä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan