Avokadoa vai vähärasvaisempi Oivariini? ov
Kumpi on leivän päällä terveellisempi? Oivariinilla meinaan sitä, jossa vaaleanvihreä teksti tai muiden merkkien vastaavaa
Kommentit (48)
Tietenkin aina prosessoimaton on terveellisempää eli avokado
Vierailija kirjoitti:
määrittele mitä tarkoitat terveellisemmällä, niin mä vastaan.
Tarkotuksella jätin määrittelyt pois, ajattelin että joku varmaan perustelisi vastaustaan... Ei oo siis mikään erikoisruokavalio kyseessä t. ap
Avokado on tietenkin terveellisempi, koska se on prosessoimaton elintarvike toisin kuin kovetettu kasvirasva+voi+lisäaineet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oivariini sisältää?
voi, rypsiöljy, vesi, d-vitamiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja suolaa
Vierailija kirjoitti:
Minulle lääkäri sanoi että käyttäisin mieluummin kolesterolinalentajamargariinia kuin avokadoa. En tiedä miksi. Margariini on pahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokado on terveellisempi. Rypsiöljy on huonoa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei terveellisyys kyllä ole mikään määrittelyasia? Vai määrittelemälläkö irtokarkit muuttuu vihanneksia terveellisemmiksi? Äly hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lääkäri sanoi että käyttäisin mieluummin kolesterolinalentajamargariinia kuin avokadoa. En tiedä miksi. Margariini on pahaa!
Lääkäreiden on pakko tuputtaa virallista ravintosuositusta, vaikka olisivatkin eri linjoilla todellisuudessa. Virallisen linjan taas sanelee Suomen elintarviketuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sorru noihin margariineihin, ne alentavat hyvää kolesterolia.
Helposti sitä avocadoa menee leivälle enemmän kuin levitettä niin jos kaloreita katsoo niin voimariini on parempi
Vierailija kirjoitti:
Helposti sitä avocadoa menee leivälle enemmän kuin levitettä niin jos kaloreita katsoo niin voimariini on parempi
Terveellisyyttä ei mitata kaloreilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärisi haluaa että kolesterolisi laskee, se ei kuitenkaan tee noista margariineista terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mensalaiset taas palstalla loistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä tässä tapauksessa kaloreilla mitataan. Sori vaan.
Voisiko joku vastata asiallisesti ilman riitaa... t. ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata asiallisesti ilman riitaa... t. ap
Avokado on oivariinia terveellisempää jo siitä syystä, että oivariinissa on rypsiöljyä. Oivariinia parempi vaihtoehto on voi. Margariinit eivät ole terveellisiä millään mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä tässä tapauksessa kaloreilla mitataan. Sori vaan.
Mikäs erikoistapaus tämä on?