Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva tappelu iltalukemisesta!! *apuva*

Vierailija
22.02.2006 |

Meillä on jo 3.s vuosi menossa - ja jatkuva tappelu iltaisin siitä, kun mies haluaa lukea ennen nukahtamista ja minä taas olen niin herkkä etten kestä sitä lamppua...en minkäänlaista (on kokeiltu jopa otsalamppua jne jne).

Mikä avuksi??

(lapset herättää vielämeitä öisin..joten ajoissa nukkumaan pitää mennä)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen lukutoukka ja mies vähän valoherkkä, mutta taskulamppu toimii meillä kun olen selin mieheeni. Ajatus siitä, että joutuisin lukemaan kirjaa toisessa huoneessa ja siirtymään sitten sänkyyn, tuntuu kamalalta, kun parasta siinä sängyssä lukemisessa on se nukutustila... Oletkos sinä kokeillut silmälappuja tai jotain muuta pimentävää?

Vierailija
2/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät kääntyisivät luomien sisällä pois siitä luomien kohdalta, kuten ne tekevät, kun rentoutuu. Minua tämä huomio on auttanut ottamaan aurinkoa. Itse en kyllä sietäisi lukevaa miestäni siitä tulevan pienenpienen melun vuoksi. En pystyisi nukkumaan, jos toinen lukisi.

Tiedän yhden nyt jo eronneen pariskunnan, joka meni eri huoneisiin nukkumaan tuon asian vuoksi. Olen luullut tekosyyksi, mutta näköjään voi olla totta. He vieraantuivat toisistaan kokonaan. Itse nukun eri huoneessa mieheni kuorsauksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla