Syöttekö sokerijukurtteja ja -rahkoja?
Syötättekö niitä myös lapsille. Päästin itseni helpolla ja ostin kauppareissulla valmisrahkoja jotka lapset osas itse avata ja syödä kun kotiin päästiin. Vähän on syyllinen olo, ei tule tavaksi.. ja jumalattoman kalliiksi tulee ostaa monta erikseen..
Kommentit (27)
Ei syödä, koska niissä on niin paljon sokeria, että suuta polttaa. Toiseksi ne ovat kalliita ja pienistä purkista ei nälkä lähde. Katsokaa joskus tuoteselosteesta miten paljon niissä on sokeria, esim Viilis-purkissa n. 7 palaa!
Vierailija kirjoitti:
Syön ja olen aina syönyt.
170cm/54kg
Miksi laitoit mittasi?
Vierailija kirjoitti:
Syön. Jos on yleisesti elämäntavat liikuntoineen kunnossa niin v*ttuako sitä tarvii jostain jogurteista stressailla.
Eikai sitä stressailla tarvitse, joku ei ehkä ihan vaan tykkää sokerijugurteista.
Vierailija kirjoitti:
Syön ja olen aina syönyt.
170cm/54kg
:D
Paino onkin ainoa terveydenmittari. Sokerilla on paljon vakavampia vaikutuksia elimistölle kuin pelkkä lihominen. Vaaan sijaan voisit käydä mittauttamassa vaikka maksarvosi. Anna kun mä arvaa...just viime viikolla olit ja ne olivat erinomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapset haluaa niitä Skyr (meniköhän oikein?) uuniomena-rahkoja, muut maut ei kelpaa. Jugurteistakaan eivät tykkää. Mä voisin itse syödä jugurtteja ja rahkoja jos niissä ei olis niitä ällöjä hedelmänpaloja jotka saa aikaan yökkäyksen. Banaanijugurtti taitaa olla ainoita klöntittömiä jugurtteja, mutta vähän tylsän makuista.
Sileitä jogurtteja on paljon muitakin, kuin banaani. Ainakin ammattikeittiöllä on näkynyt.
En syö. Liian makeita omaan makuuni. Lapsille ostan joskus, mutta niillekin kelpaa vain tietty maku ja merkki.