Syöttekö sokerijukurtteja ja -rahkoja?
Syötättekö niitä myös lapsille. Päästin itseni helpolla ja ostin kauppareissulla valmisrahkoja jotka lapset osas itse avata ja syödä kun kotiin päästiin. Vähän on syyllinen olo, ei tule tavaksi.. ja jumalattoman kalliiksi tulee ostaa monta erikseen..
Kommentit (27)
En syö, enkä syötä, paitsi joskus harvoin.
Ei meillä lapset niistä oikein tyykkää. Liian makeita ja teennäisen makuisia heistä.
En, ei mene paljoa aikaa kun kaataa maustamattomaan rahkaan marjoja.
En syö enkä syötä lapsilleni. Ei muutenkaan syödä eineksiä tai juoda limuja.
Joo, kyllä meillä lapset niitä syö. Joskus harvoin itsekin.
En, mutta en terveysintoilusyistä (en usko että kohtuumäärä sokeria on ollenkaan haitallista) vaan koska en pidä jogurtista makeana. Minusta jogurstin kuuluu olla rasvaista ja happamahkoa, ei imelää.
Ei syödä meilläkään, on liian makeita omaan makuun. Viilikset lapset saa melkein aina kun käydään kaupassa, ne on sellaiset herkut.
En syö mitään hapanmaitotuotteita enkä syötä lapsille.
Satunnaisesti herkutteluun sokerirahkoja, jukurttia ei juuri tule syötyä.
Joskus lapset haluaa niitä Skyr (meniköhän oikein?) uuniomena-rahkoja, muut maut ei kelpaa. Jugurteistakaan eivät tykkää. Mä voisin itse syödä jugurtteja ja rahkoja jos niissä ei olis niitä ällöjä hedelmänpaloja jotka saa aikaan yökkäyksen. Banaanijugurtti taitaa olla ainoita klöntittömiä jugurtteja, mutta vähän tylsän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tulee kalliiksi?
Ostaa niitä pieniä rahkoja tai jukurtteja. Verrattuna isoon purkkiin maustamatonta jukurttia.
En syö sokeria muuten ollenkaan, mutta vedän karkkiöverit kerran tai kaksi viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisesti herkutteluun sokerirahkoja, jukurttia ei juuri tule syötyä.
Meilläkin satunnaisesti herkkuhetkeen saatetaan ostaa joku vanukas tai jukurtti, muuten syödään maustamatonta marjojen tai hedelmien kera päivittäin.
Tänään mietin, miten te käytätt iniitä ihan tavallisia Ingmanin tai Valion 2 dl jugurtteja. Jälkiruokina? Koska siihen on sopivan makea mutta liian arkisen näköinen.
Jokapäiväiseksi ihan liian sokerinen herkku.
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapset haluaa niitä Skyr (meniköhän oikein?) uuniomena-rahkoja, muut maut ei kelpaa. Jugurteistakaan eivät tykkää. Mä voisin itse syödä jugurtteja ja rahkoja jos niissä ei olis niitä ällöjä hedelmänpaloja jotka saa aikaan yökkäyksen. Banaanijugurtti taitaa olla ainoita klöntittömiä jugurtteja, mutta vähän tylsän makuista.
Klönttien takia söin jacky jugupaloja, niissä eri makuja muutamia ja sileitä ovat. Örk banaanijukurtille..
En syö itse ollenkaan, toinen lapsista ehkä kerran pari viikossa. Meillä on vauvojen hedelmäsoseet edelleenkin käytössä, vaikka lapset ovat jo 4 ja 6 vuotiaat. Niissä ei ainakaan (kaikissa) ole lisättyä sokeria ja lapset tykkää niistä.
Syön ja olen aina syönyt.
170cm/54kg
Syön. Jos on yleisesti elämäntavat liikuntoineen kunnossa niin v*ttuako sitä tarvii jostain jogurteista stressailla.
Kyllä ja ilman pienintäkään häpeää.