Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Penttilä: "Olen luonnossa pieni pettymys"

Vierailija
27.04.2016 |

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nayttavista-peppukuvistaan-tunnettu-…

Olin siis oikeassa, kun sanoin, että Susannan iso takapuoli on vain kuvanmuokkauksen ansiota. Ei hänellä siis mitään implantteja ole, eikä tuollaista hanuria millään kuvakulmilla saada aikaan (:D)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monet naiset muokkaavat kuviaan, some on täynnä tällaisia naisia, heitä ei ole tunnistaa samaksi ihmiseksi livenä tavattaessa. Ei ihme että usein miehet pettyvät netissä tapaamiinsa naisiin, se mitä heille tarjottiin ei vastaa todellisuutta millään tavalla.

Vierailija
2/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On otettu, että joku pitää häntä muodokkaana, vaikka ei ole, mutta on kuitenkin muokannut kuviinsa takapuolen muodokkaaksi. Susannan legendaarisia lausahduksia. Samaa kastia vuosien takaisen rintakommentin kanssa: "Näytän isorintaisemmalta kuin oikeasti olen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noiden instakuvien tarkotuksena olekin vain tuoda esille hänen yrityksensä vaatteet parhaalla mahdollisella tavalla? Ja seksihän myy. Pelkkää fantasiamaailmaa ja ymmärrän täysin.

Vierailija
4/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On otettu, että joku pitää häntä muodokkaana, vaikka ei ole, mutta on kuitenkin muokannut kuviinsa takapuolen muodokkaaksi. Susannan legendaarisia lausahduksia. Samaa kastia vuosien takaisen rintakommentin kanssa: "Näytän isorintaisemmalta kuin oikeasti olen".

Minäkin vain näytän lihavammalta kuin oikeasti olen. Näytän 75-kiloiselta (vaaka myös) mutta oikeasti olen 58-kiloinen.

5/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin sanoa, että Susanna on oikeasti kaunis luonnossa. Kuvat eivät mielestäni tee hänelle oikeutta. Samoilla kulmilla ilmeisesti pyöritään ja häntä näkee aina silloin tällöin. Yllättävän pieni ja siro nainen. 

Vierailija
6/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös Suski kommentoinut isontuneita pakaroitaan siten, että ahkera salilla treenaaminen on tuottanut tulosta.

Vierailija
7/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa Penttilä taitaa olla ihan perseestä. Ei tervepäinen tuohon tahtiin persettään julkisuuteen tunkisi.

Vierailija
8/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vain näytän lihavammalta kuin oikeasti olen. Näytän 75-kiloiselta (vaaka myös) mutta oikeasti olen 58-kiloinen.

Niinpä, ihminen ei aina ole sitä miltä näyttää. Minäkin näytän Miina Äkkijyrkältä, vaikka oikeasti olen Jennifer Lopezin näköinen.

Vierailija
9/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eikös Suski kommentoinut isontuneita pakaroitaan siten, että ahkera salilla treenaaminen on tuottanut tulosta.

Taisi herätä todellisuuteen ja tajuta, että ihmiset näkevät hänet joskus myös livenä

:D

Vierailija
10/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on treenannut salilla selfiekuvien ottamista?

Vierailija
11/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
12/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voisi vähemmän kirjoittaa lehtiin!

Vierailija
13/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sepä kiva, ehkä jotkut miettii myös sitä korvien väliä ja luonnetta. Vai pakarat, tissitkö määrittelee koko ihmisen? Minulle on lähinnä pettymys kun keski-iässä olevan ihmisen elämä pyörii oman perseen ympärillä ja miettii lähinnä mikä tuota ihmistä vaivaa.

Vierailija
14/16 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttilän perseuutinen osa 157, lisää Penttilän perseestä jo huomenna. 

Vierailija
15/16 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuvakulmalla saa yllättävän paljon aikaan. Mulla on tosi pienet tissit, B70, mutta kuviin saan ihan helposti ne näyttämään ainakin kahta kuppikokoa isommilta.

Pienen lättäperseenikin saan näyttämään pyöreämmältä kuviin. Olen testannut. :D