Susanna Penttilä: "Olen luonnossa pieni pettymys"
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nayttavista-peppukuvistaan-tunnettu-…
Olin siis oikeassa, kun sanoin, että Susannan iso takapuoli on vain kuvanmuokkauksen ansiota. Ei hänellä siis mitään implantteja ole, eikä tuollaista hanuria millään kuvakulmilla saada aikaan (:D)
Kommentit (16)
On otettu, että joku pitää häntä muodokkaana, vaikka ei ole, mutta on kuitenkin muokannut kuviinsa takapuolen muodokkaaksi. Susannan legendaarisia lausahduksia. Samaa kastia vuosien takaisen rintakommentin kanssa: "Näytän isorintaisemmalta kuin oikeasti olen".
Eikös noiden instakuvien tarkotuksena olekin vain tuoda esille hänen yrityksensä vaatteet parhaalla mahdollisella tavalla? Ja seksihän myy. Pelkkää fantasiamaailmaa ja ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
On otettu, että joku pitää häntä muodokkaana, vaikka ei ole, mutta on kuitenkin muokannut kuviinsa takapuolen muodokkaaksi. Susannan legendaarisia lausahduksia. Samaa kastia vuosien takaisen rintakommentin kanssa: "Näytän isorintaisemmalta kuin oikeasti olen".
Minäkin vain näytän lihavammalta kuin oikeasti olen. Näytän 75-kiloiselta (vaaka myös) mutta oikeasti olen 58-kiloinen.
Täytyy kuitenkin sanoa, että Susanna on oikeasti kaunis luonnossa. Kuvat eivät mielestäni tee hänelle oikeutta. Samoilla kulmilla ilmeisesti pyöritään ja häntä näkee aina silloin tällöin. Yllättävän pieni ja siro nainen.
Mut eikös Suski kommentoinut isontuneita pakaroitaan siten, että ahkera salilla treenaaminen on tuottanut tulosta.
Luonnossa Penttilä taitaa olla ihan perseestä. Ei tervepäinen tuohon tahtiin persettään julkisuuteen tunkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vain näytän lihavammalta kuin oikeasti olen. Näytän 75-kiloiselta (vaaka myös) mutta oikeasti olen 58-kiloinen.
Niinpä, ihminen ei aina ole sitä miltä näyttää. Minäkin näytän Miina Äkkijyrkältä, vaikka oikeasti olen Jennifer Lopezin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mut eikös Suski kommentoinut isontuneita pakaroitaan siten, että ahkera salilla treenaaminen on tuottanut tulosta.
Taisi herätä todellisuuteen ja tajuta, että ihmiset näkevät hänet joskus myös livenä
:D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on treenannut salilla selfiekuvien ottamista?
joku voisi vähemmän kirjoittaa lehtiin!
No mutta sepä kiva, ehkä jotkut miettii myös sitä korvien väliä ja luonnetta. Vai pakarat, tissitkö määrittelee koko ihmisen? Minulle on lähinnä pettymys kun keski-iässä olevan ihmisen elämä pyörii oman perseen ympärillä ja miettii lähinnä mikä tuota ihmistä vaivaa.
Penttilän perseuutinen osa 157, lisää Penttilän perseestä jo huomenna.
Kyllä kuvakulmalla saa yllättävän paljon aikaan. Mulla on tosi pienet tissit, B70, mutta kuviin saan ihan helposti ne näyttämään ainakin kahta kuppikokoa isommilta.
Pienen lättäperseenikin saan näyttämään pyöreämmältä kuviin. Olen testannut. :D
Niin monet naiset muokkaavat kuviaan, some on täynnä tällaisia naisia, heitä ei ole tunnistaa samaksi ihmiseksi livenä tavattaessa. Ei ihme että usein miehet pettyvät netissä tapaamiinsa naisiin, se mitä heille tarjottiin ei vastaa todellisuutta millään tavalla.