lompakkoloisista huutava...
Sinä joka niin mielesi pahoitat kun nainen pitää ekoilla treffeillä maksavaa miestä herrasmiehenä.. ja haluat kaiken olevan tasa arvoista ja 50/50 kulut maksettava..
Minkälaisen naisen haluat? Miltä näyttää teidän tulevaisuus (jos asutte yhdessä)
Miten menee raha asiat kun lisäännytte (jos lisäännytte) kuka hoitaa kodin ja miten se lapsi kasvatetaan?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa arvo tarkoittaa siis että miehillä ei tarvitse olla käytöstapojako?? (Ei avaa ovia, ei ota takkia pois naiselta, ei tuo kukkia, ym)
Tasa arvo uloittuu vain rahaan ja maksamiseen 50/50??Ja jos perustetaan perhe niin tasa arvo on se kun laitetaan lapsi ulkopuolisille hoitoon jotta vaimoke pääsee töihin jotta kustannukset voidaan yhä maksaa 50/50??
En sitten yhtään ihmettele enää jos tää on sitä tasa arvoa.. =(
Onneks mulla on ihana mies jota rakastan. Joka rakastaa mua. Arvostetaan toinen toisiamme, ollaan toistemme tukena.
Inhottaisi joutua treffeille miehen kanssa joka huutaa tasa arvosta ja ei omaa käytöstapoja..
Meillä kulut menee maksukyvyn mukaan. Minä olen kotona kaks vuotiaan kanssa enkä mene töihin kuin vasta sitten kun on pakko. Mies samalla linjalla,samaa mieltä ettei lapsia kuulu liian pieninä hoitoon viedä. Hän käy töissä. Mä hoidan kodin ja lapsen ja kun mies tulee töistä otan hymyillen vastaan ja lämmin ruoka valmiina.Olen vissiin jonkun mielestä täällä lompakkoloinen mutta en välitä katkerien puheista, tää meidän suhde perustuu rakkauteen. Raha ei oo meillä se mikä määrää. Niin ja mieheni maksoi ekoilla treffeillä ravintola laskun kun hän minut sinne pyysikin, haki kotiovelta, toi kukkasen (joo vaan yhden,mikä on kuivattuna tallella) ja ekojen treffien päätteeksi toi kotiin, sai vain pusun poskelle.. seuraavilla treffeillä minä laitoin ruokaa..
Hieno homma jos miehesi on samaa mieltä.
Mutta kerro ihmeessä miten käytöstavat ja ovien aukominen tai takin ottaminen NAISELTA liittyvät yhteen? Onko nainen vammainen tai muuten avuton? Miten usein naiset ottavat takkeja miehiltä tai toisilta naisilta? Onhan se hieno teko toisia ihmisiä kohtaan, kumma kun sellaiset tulee kysymykseen yksisuuntaisesti mieheltä naiselle...
Se on hienoa, että mies haki sinut treffeille jne. Kyse onkin siitä, että miksi naiset raivostuvat jos mies toivoo että nainen hakisi tämän maksetuille treffeille mustalla mersulla? Jos nainen ei tätä tee, ei oikein ole miehestä edes kiinnostunut?
Jos on juntti niin on juntti, minkä sille mahtaa. Tai jos elää aina arkea. Monille kuitenkin treffit ovat iso juttu ja erityinen tilanne.
Olen nainen, yrittäjä. Viimeksi pari viikkoa sitten tuli kotiini miespuolinen asiakas (yleensä tapaamiset ovat toimistolla, siellä toimitaan neutraalimmin, kättely ja naulakon osoittaminen riittää). Otin häneltä hänen itse riisumansa takin ja ripustin sen henkariin. Ojensin takaisin lähtiessä, en auttanut päälle. Jos minä olisin ollut mies ja hän nainen, olisin auttanut takin myös päälle, mutta naisena supistin hieman tätä isännän rooliani, ettei se menisi naurettavaksi vaan pysyisi kohteliaana.
Kun menen vierailulle vanhempien sukulaisteni luo, isäntä ottaa takkini ja ripustaa sen. Ja auttaa päälleni poislähtiessäni.
Kun asiakkaani kutsuu minut syömään ja noutaa autolla, hän nousee autosta kättelemään/halaamaan ja avaa oven ja sulkee sen perässäni.
En ole vammainen tai muuten fyysisesti avustettavissa oleva.
Jos aina miettii sitä, että se tuleva kumppani ei millään tavalla pysty hyötymään minusta, niin se kierre on loputon. Pienikin perinteinen kohteliaisuuden ele, vaikka nyt oven aukaisu, pitää jättää tekemättä ettei toinen vaan ilahdu ja ala vaatia liikoja. Seuraavalla kerralla se vaatii maksamaan leffalippun, sitä seuraavalla ravintolaillallisen, sitten omakotitalon ja etelänmatkat. Ja sen työssäkäynnin, hui.
Voisiko joskus ajatella, että hyvää tekemällä saa itsekin hyvää palkaksi tai ainakin hyvän mielen itselle? Olemalla ilkeä ja pitämällä jääräpäisesti omista oikeuksista kiinni kohtaa vaan ssamalla tavalla toimivia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset treffit ja perhe ovat kyllä ainakin minulle kaksi täysin eri asiaa.
Eikö treffeillä käydä siksi kun halutaan löytää se jonka kanssa perustaa perhe?
Silti niistä treffeistä on vielä pitkä matka siihen tilanteeseen että se perhe on perustettu ja mietitään yhteisiä kuluja.
"Jos mies haluaa että nainen olisi enkeli hänen vieressään, hänen on luotava ensin taivas naiselle. Enkelit eivät elä helvetissä"
Jos mies ei halua hyvää naista niin ei tarvii nähdä vaivaa.. sitä saa mitä tilaa..
Kyllä jää toiset treffit sopimatta jos mies ei ekoilla treffeillä ole edes kohtelias. Siispä jos haluaa hyvän naisen niin kannattaa panostaa jo ekoilla treffeillä.Panostaa millä tavalla? Rahallisesti vai käyttäytymällä kuin nainen olisi vammainen tai avuton lapsi?
Eikö äitisi ole opettanut sinulle hyviä käytöstapoja?
Jos olet naisen kanssa menossa paikkaan missä jätetään takki narikkaan niin vaikka nainen sen takin osaa itse riisua, niin herrasmies auttaa siinä.
Jos olette menossa autolla jonnekkin , niin vaikka nainen sen oven itse osaa avata niin herrasmies avaa oven naiselle.
Onko nämä ihan vieraita asioita sulle ?
Oletko ylpeä siittä että et ole herrasmies? Ja luuletko saavasi kuinka hyvän naisen vaimoksesi jos olet käytöksiltäsi kuin moukka ja nainen hyväksyy sen..
Tosi nainen arvostaa itseään sen verran että mies vailla käytöstapoja ei ole hänen arvoisensa. Isäni opetti tämän minulle ja sain hyvän miehen.
Pojan äitinä aijon poikani kasvattaa kohtelemaan naisia hyvin ja omaamaan hyvät käytöstavat.Lol. Miesvihaaja linjoilla. Sadisti alistaa poikaansakin heti lapsesta alkaen. Säälin poikaasi.
Minua kiinnostaisi kuulla miten sinut on kasvatettu? Millaisia käytöstapoja teillä kotona opetettiin, vai opetettiinko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo kysymys oli hyvä.
Millaista naista etsii mies, joka kieltäytyy maksamasta ensitreffeillä - siis ihan periaatteesta?
Tässä on nyt esimerkiksi jankattu siitä, että onko nainen ihan avuton, jos sille pitää auttaa takki päälle. Tai miksi naiselle pitäisi avata ovi? Jos nyt lähdetään siitä, että odotan takkia päälleni ja ovea auki nenäni edessä, niin... tämä olikin pidempi vastaus.
Jos seurusteluaikana kumppani on miellyttävä, siitä jää muistijälki pitkäksi aikaa. Pitkän suhteen aikana pystyn palauttamaan näitä hyviä muistoja ihanasta kumppanista mieleeni ja pystyn vastaamaan hellyydellä, huomiolla ja hyvällä ruualla, koska kuvittelen yhä olevani sen huomaavaisen ja ihanan miehen kanssa joka kerran vei jalat alta käytöstavoillaan.
Ei minulla mitään sitä vastaan ole, että ekoilla treffeillä molemmat maksaa omansa, kunhan sen vaan hoitaa asiallisesti. Julistaminen "minähän en akkojen kahvilatteja maksa" kertoo paljon enemmän kuin sen että tässä olisi nyt tarkoitus maksaa omat juomansa.
Tasa-arvosta jotain ymmärtävää naista etsii.
Et siis pysty vastaamaan hellyydellä ihmiselle joka ei ole availlut ovia ja maksanut juomiasi? Takkia laittamaton mies ei ole miellyttävä?
Jalkojen altavieminen ei ole noissa tapauksissa miehen käytöstapojen syy vaan naisen alitajuinen tarve olla erityisesti huomioitu SUKUPUOLIELIMENSÄ ansiosta. Mies on ihan hyvätapainen silloin kun ajattelee ja puhuu ihmisistä kauniisti eikä tee outoja tekoja vaan ihan normaaleita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti niistä treffeistä on vielä pitkä matka siihen tilanteeseen että se perhe on perustettu ja mietitään yhteisiä kuluja.
"Jos mies haluaa että nainen olisi enkeli hänen vieressään, hänen on luotava ensin taivas naiselle. Enkelit eivät elä helvetissä"
Jos mies ei halua hyvää naista niin ei tarvii nähdä vaivaa.. sitä saa mitä tilaa..
Kyllä jää toiset treffit sopimatta jos mies ei ekoilla treffeillä ole edes kohtelias. Siispä jos haluaa hyvän naisen niin kannattaa panostaa jo ekoilla treffeillä.Panostaa millä tavalla? Rahallisesti vai käyttäytymällä kuin nainen olisi vammainen tai avuton lapsi?
Jos olet naisen kanssa menossa paikkaan missä jätetään takki narikkaan niin vaikka nainen sen takin osaa itse riisua, niin herrasmies auttaa siinä.
Jos olette menossa autolla jonnekkin , niin vaikka nainen sen oven itse osaa avata niin herrasmies avaa oven naiselle.
Oletko ylpeä siittä että et ole herrasmies? Ja luuletko saavasi kuinka hyvän naisen vaimoksesi jos olet käytöksiltäsi kuin moukka ja nainen hyväksyy sen..
Tosi nainen arvostaa itseään sen verran että mies vailla käytöstapoja ei ole hänen arvoisensa. Isäni opetti tämän minulle ja sain hyvän miehen.
Pojan äitinä aijon poikani kasvattaa kohtelemaan naisia hyvin ja omaamaan hyvät käytöstavat.Lol. Miesvihaaja linjoilla. Sadisti alistaa poikaansakin heti lapsesta alkaen. Säälin poikaasi.
Minua kiinnostaisi kuulla miten sinut on kasvatettu? Millaisia käytöstapoja teillä kotona opetettiin, vai opetettiinko mitään?
Onko tähän oikein joku virallinen käytösetiketti vai muuttuuko se jotenkin tilanteen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa arvo tarkoittaa siis että miehillä ei tarvitse olla käytöstapojako?? (Ei avaa ovia, ei ota takkia pois naiselta, ei tuo kukkia, ym)
Tasa arvo uloittuu vain rahaan ja maksamiseen 50/50??Ja jos perustetaan perhe niin tasa arvo on se kun laitetaan lapsi ulkopuolisille hoitoon jotta vaimoke pääsee töihin jotta kustannukset voidaan yhä maksaa 50/50??
Onneks mulla on ihana mies jota rakastan. Joka rakastaa mua. Arvostetaan toinen toisiamme, ollaan toistemme tukena.
Inhottaisi joutua treffeille miehen kanssa joka huutaa tasa arvosta ja ei omaa käytöstapoja..
Meillä kulut menee maksukyvyn mukaan. Minä olen kotona kaks vuotiaan kanssa enkä mene töihin kuin vasta sitten kun on pakko. Mies samalla linjalla,samaa mieltä ettei lapsia kuulu liian pieninä hoitoon viedä. Hän käy töissä. Mä hoidan kodin ja lapsen ja kun mies tulee töistä otan hymyillen vastaan ja lämmin ruoka valmiina.Olen vissiin jonkun mielestä täällä lompakkoloinen mutta en välitä katkerien puheista, tää meidän suhde perustuu rakkauteen. Raha ei oo meillä se mikä määrää. Niin ja mieheni maksoi ekoilla treffeillä ravintola laskun kun hän minut sinne pyysikin, haki kotiovelta, toi kukkasen (joo vaan yhden,mikä on kuivattuna tallella) ja ekojen treffien päätteeksi toi kotiin, sai vain pusun poskelle.. seuraavilla treffeillä minä laitoin ruokaa..
Mutta kerro ihmeessä miten käytöstavat ja ovien aukominen tai takin ottaminen NAISELTA liittyvät yhteen? Onko nainen vammainen tai muuten avuton? Miten usein naiset ottavat takkeja miehiltä tai toisilta naisilta? Onhan se hieno teko toisia ihmisiä kohtaan, kumma kun sellaiset tulee kysymykseen yksisuuntaisesti mieheltä naiselle...
Se on hienoa, että mies haki sinut treffeille jne. Kyse onkin siitä, että miksi naiset raivostuvat jos mies toivoo että nainen hakisi tämän maksetuille treffeille mustalla mersulla? Jos nainen ei tätä tee, ei oikein ole miehestä edes kiinnostunut?
Mikä on sun mielestä hyvät käytöstavat herrasmieheltä?
Ja miksi en ikinä ottaisi miestä joka haluaa että minä maksaisin treffit ja hakisin treffeille on se että minut on kasvatettu siten että arvostan vain tosi miehiä, ja tosi mies ei ikinä antaisi naisen maksaa(ekoilla treffeillä) ja hakea treffeille.. sulle voi silti löytyä joku joka arvostaa sinunlaisia piirteitä miehessä. Mutta minä henkilökohtaisesti arvostan miestä joka käyttäytyy miehen lailla..
No hienostipa sinut on kasvatettu. Sinut on kasvatettu malliin jossa nainen on palkinto miehelle, mies on alempiarvoinen orja kun nainen istuu ansiottomalla jalustallaan huutelemassa vaatimuksia. Toivottavasti et tee lapsia ja jatka sairasta epätasa-arvoa enempää.
Olen naimisissa. Meillä on kaksi ihanaa lasta. Arvostan ja kunnioitan miestäni. Olen vanhempainvapaalla oleva ravintolapäällikkö. Meillä kunnioitus ja arvostus on molempisuuntaista. Koska olen kotona lapseni kanssa, miestäni odottaa siisti koti, lämmin ruoka ja hymyilevä vaimo kun tulee kotiin. En pidä miestäni itsestäänselvyytenä.
Näin meillä. Harmi kun toivoit etten lisääntyisi, vähän myöhäistä sille ..
Sua taitaa vaan vähän vituttaa kun hyvillä käytöstavoilla saa vaimon mutta kun olet moukka niin olet yksin...
Vierailija kirjoitti:
Jos aina miettii sitä, että se tuleva kumppani ei millään tavalla pysty hyötymään minusta, niin se kierre on loputon. Pienikin perinteinen kohteliaisuuden ele, vaikka nyt oven aukaisu, pitää jättää tekemättä ettei toinen vaan ilahdu ja ala vaatia liikoja. Seuraavalla kerralla se vaatii maksamaan leffalippun, sitä seuraavalla ravintolaillallisen, sitten omakotitalon ja etelänmatkat. Ja sen työssäkäynnin, hui.
Voisiko joskus ajatella, että hyvää tekemällä saa itsekin hyvää palkaksi tai ainakin hyvän mielen itselle? Olemalla ilkeä ja pitämällä jääräpäisesti omista oikeuksista kiinni kohtaa vaan ssamalla tavalla toimivia ihmisiä.
Jos jää ihmettelemään miksi mies ei avaa ovia tai maksa treffejä, on kierre loputon. Vaatimuslista on ja pysyy, ellei sitten pitene ja kovennu. Tasa-arvoisella ajatusmaailmalla naisenkin on mahdollista saavuttaa tasa-arvo, sukupuolen avulla vaadittu kohteiliasuus ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän oikein joku virallinen käytösetiketti vai muuttuuko se jotenkin tilanteen mukaan?
Hyvät käytöstavat.. onko sulla tietoakaan mitä ne on? Ja miksi et käyttäisi niitä? Oletko itsekäs itsekeskeinen minä minä minä ihminen joka ei välitä muista kanssaihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitäkö opetettiin. No vaikka, että kiitetään ruoasta. Silloin ja nykyäänkin ajattelen, että kiitän IHMISTÄ jolta sain ruoan.
Toki sinä ja muut kaltaisesi penäätte kiitos naiselle, äidille.
En ole sarjadeittaaja, joten on kokemusta vain muutamista deiteistä. Nämäkään eivät mielestäni olleet sellaiset...
Netissä (ei deittisivustolla vaan pelisivuilla) tapaamani mies ehdotti, että mennään Korkeasaareen, kun hän tulee paikkakunnalle käymään. Hain hänet autollani, mentiin Korkeasaareen. Molemmat maksoivat omat lippunsa ja ruokansa. Sitten mentiin käymään kotonani ja mies lähentyi fyysisesti. Olin suorastaan järkyttynyt, koska minua ei oltu kohdeltu naisena vaan kaverina koko päivän ajan enkä siis ollut osannut lainkaan varautua tällaiseen käänteeseen. Mies sitten soitteli aikansa perään ja lopulta lakkasin vastaamasta, kun viesti ei mennyt muuten perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jää toiset treffit sopimatta jos mies ei ekoilla treffeillä ole edes kohtelias. Siispä jos haluaa hyvän naisen niin kannattaa panostaa jo ekoilla treffeillä. Perhettä ja yhteisiä kuluja ei tuu jos ei pääse edes toisille treffeille...
"Minulla on haaroissani yliarvostettu kolo. Kanna minulle materiaa ja rahaa, toteuta kaikki itsekkäät vaatimukseni. Tai teen kaikkien miesten elämästä helvetin miesvihaa lietsomalla".
Aloituksesi suomennettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun mielestä hyvät käytöstavat herrasmieheltä?
Ja miksi en ikinä ottaisi miestä joka haluaa että minä maksaisin treffit ja hakisin treffeille on se että minut on kasvatettu siten että arvostan vain tosi miehiä, ja tosi mies ei ikinä antaisi naisen maksaa(ekoilla treffeillä) ja hakea treffeille.. sulle voi silti löytyä joku joka arvostaa sinunlaisia piirteitä miehessä. Mutta minä henkilökohtaisesti arvostan miestä joka käyttäytyy miehen lailla..
No hienostipa sinut on kasvatettu. Sinut on kasvatettu malliin jossa nainen on palkinto miehelle, mies on alempiarvoinen orja kun nainen istuu ansiottomalla jalustallaan huutelemassa vaatimuksia. Toivottavasti et tee lapsia ja jatka sairasta epätasa-arvoa enempää.
Olen naimisissa. Meillä on kaksi ihanaa lasta. Arvostan ja kunnioitan miestäni. Olen vanhempainvapaalla oleva ravintolapäällikkö. Meillä kunnioitus ja arvostus on molempisuuntaista. Koska olen kotona lapseni kanssa, miestäni odottaa siisti koti, lämmin ruoka ja hymyilevä vaimo kun tulee kotiin. En pidä miestäni itsestäänselvyytenä.
Näin meillä. Harmi kun toivoit etten lisääntyisi, vähän myöhäistä sille ..
Sua taitaa vaan vähän vituttaa kun hyvillä käytöstavoilla saa vaimon mutta kun olet moukka niin olet yksin...
Ei, en ole yksin vaan naimisissa naisen kanssa joka ymmärtää, että hyvin käyttädytään ihmisiä kohtaan, ei sukupuolia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka niin mielesi pahoitat kun nainen pitää ekoilla treffeillä maksavaa miestä herrasmiehenä.. ja haluat kaiken olevan tasa arvoista ja 50/50 kulut maksettava..
Minkälaisen naisen haluat? Miltä näyttää teidän tulevaisuus (jos asutte yhdessä)
Miten menee raha asiat kun lisäännytte (jos lisäännytte) kuka hoitaa kodin ja miten se lapsi kasvatetaan?Normaalin naisen joka maksaa puolet elämästämme, ainakin yhteisistä asioista. Sellaisen joka on aktiivinen työelämässä, aktiinen kustantamaan elämän omalta osaltaan. Tekee lapset ja ne laitetaan hoitoon kun ovat sopivan kokoisia eli reilun vuoden iässä. Sitten nainen hankkii aktiivisesti statusta ja uraansa takaisin mitä on menettänyt. Lapsi kasvatetaan yhdessä, oikeastaan aikuisten ohella lapset kasvavat itsekseen.
Puoliksi riippumatta tuloistanne? Kysyn mielenkiinnosta koska tuntuu olevan yleisempää, että jos mies on parempituloinen, kulut maksetaan tasan puoliksi, kun taas jos nainen on parempituloisempi, kulut maksetaan suhteessa tuloihin. Entä miten ajattelit ottaa huomioon sen että naisen urakehitykseen vaikuttaa kotona vietetty aika + hänen tulonsa eivät ole silloin samanlaiset kuin töissä ollessaan? Oletko itse valmis jäämään kotiin vanhempainvapaalle ja/tai hoitovapaalle?
Ja otetaanko kulujen puolittamisessa huomioon esim se että usein mies syö paljon enemmän ja pitkällä ajalla tästä kertyy iso summa?
Kelpaako miehelle vaatimaton auto?
Jos toisella on selvästi isommat tulot, niin lomaillaanko vain niin mihin köyhemmällä on varaa ja rikkaampi käy kahdestaan lapsen kanssa kalleimmissa lomakohteissa?
Entä onko ok että nainen ei meikkaa eikä laittaudu koska haluaa säästää rahaa vai maksaako mies osan siitä että saisi silmilleen iloa?:D LOL
Miehen syy kun syö enemmän ja miehen syy sekin, että naisen pitäisi meikata.
Voi vittu teidän kanssanne, maksakaa omat kalliit parturoinnit, meikit ja pillukarvavahauksenne. Sata varmasti menee teidän kosmetiikkapaskaan enemmän rahaa kuin miehen ruokaan.
No jos mies syö ruoasta 60% ja maksaa vain 50% niin eikö mies silloin tee tasa arvoa loukkavasti väärin.. ei silloin kaikki mene 50/50 .. eikö?
Se herrasmiehen kohteliaisuus ei rajoitu mitenkään vain omaan naiseen vaan ylipäätään kaikkiin ihmisiin. Herrasmies on herrasmies myös toisille miehille sekä naisille, joista hänen ei ole tarkoitus itse hyötyä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee raha asiat kun lisäännytte (jos lisäännytte) kuka hoitaa kodin ja miten se lapsi kasvatetaan?Normaalin naisen joka maksaa puolet elämästämme, ainakin yhteisistä asioista. Sellaisen joka on aktiivinen työelämässä, aktiinen kustantamaan elämän omalta osaltaan. Tekee lapset ja ne laitetaan hoitoon kun ovat sopivan kokoisia eli reilun vuoden iässä. Sitten nainen hankkii aktiivisesti statusta ja uraansa takaisin mitä on menettänyt. Lapsi kasvatetaan yhdessä, oikeastaan aikuisten ohella lapset kasvavat itsekseen.
Puoliksi riippumatta tuloistanne? Kysyn mielenkiinnosta koska tuntuu olevan yleisempää, että jos mies on parempituloinen, kulut maksetaan tasan puoliksi, kun taas jos nainen on parempituloisempi, kulut maksetaan suhteessa tuloihin. Entä miten ajattelit ottaa huomioon sen että naisen urakehitykseen vaikuttaa kotona vietetty aika + hänen tulonsa eivät ole silloin samanlaiset kuin töissä ollessaan? Oletko itse valmis jäämään kotiin vanhempainvapaalle ja/tai hoitovapaalle?
Ja otetaanko kulujen puolittamisessa huomioon esim se että usein mies syö paljon enemmän ja pitkällä ajalla tästä kertyy iso summa?
Kelpaako miehelle vaatimaton auto?
Jos toisella on selvästi isommat tulot, niin lomaillaanko vain niin mihin köyhemmällä on varaa ja rikkaampi käy kahdestaan lapsen kanssa kalleimmissa lomakohteissa?
Entä onko ok että nainen ei meikkaa eikä laittaudu koska haluaa säästää rahaa vai maksaako mies osan siitä että saisi silmilleen iloa?:D LOL
Miehen syy kun syö enemmän ja miehen syy sekin, että naisen pitäisi meikata.
Voi vittu teidän kanssanne, maksakaa omat kalliit parturoinnit, meikit ja pillukarvavahauksenne. Sata varmasti menee teidän kosmetiikkapaskaan enemmän rahaa kuin miehen ruokaan.
No jos mies syö ruoasta 60% ja maksaa vain 50% niin eikö mies silloin tee tasa arvoa loukkavasti väärin.. ei silloin kaikki mene 50/50 .. eikö?
Kyllä, näinkin voidaan sanoa. Kuten myös se, että naiselle rahaa parturiin 20€ 8 viikon välein (tai ehkä 0€ jos mies ajaa itse sänkensä) ja kosmetiikkaan noin 5€ per kuukausi kuten miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jää ihmettelemään miksi mies ei avaa ovia tai maksa treffejä, on kierre loputon. Vaatimuslista on ja pysyy, ellei sitten pitene ja kovennu. Tasa-arvoisella ajatusmaailmalla naisenkin on mahdollista saavuttaa tasa-arvo, sukupuolen avulla vaadittu kohteiliasuus ei sitä ole.
Kyllä sen pian huomaa, avaako mies ovia ylipäätään kenellekään. Varmaan se on sinulta aina pois, jos joskus olet epähuomiossa kohtelias jollekin. Vai riittääkö sinulla käytöstapoja ns. vaarattomille ihmisille kuten pyörätuolilla liikkuvalle tai monta ruokakassia kantavalle miehelle, mutta ei tapaamallesi naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Se herrasmiehen kohteliaisuus ei rajoitu mitenkään vain omaan naiseen vaan ylipäätään kaikkiin ihmisiin. Herrasmies on herrasmies myös toisille miehille sekä naisille, joista hänen ei ole tarkoitus itse hyötyä mitenkään.
Aivan, mies voi ihan hyvin availla jatkuvasti ovia vieraille _naisille_, ottaa heiltä takkeja päältään, käydän availemassa auton ovia ja ehkä maksaa työkaverinaisellekin kahvit tuon tuosta. Normaalia, ei siinä vaimolla mitään sanomista ole.
Herrasmies tekee näitä asioita katsos toista sukupuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jää toiset treffit sopimatta jos mies ei ekoilla treffeillä ole edes kohtelias. Siispä jos haluaa hyvän naisen niin kannattaa panostaa jo ekoilla treffeillä. Perhettä ja yhteisiä kuluja ei tuu jos ei pääse edes toisille treffeille..."Minulla on haaroissani yliarvostettu kolo. Kanna minulle materiaa ja rahaa, toteuta kaikki itsekkäät vaatimukseni. Tai teen kaikkien miesten elämästä helvetin miesvihaa lietsomalla".
Aloituksesi suomennettuna.
Olen tosi pahoillani siittä että käsitit tuon juttuni noin väärin.. kuka vanhempi haluaa tyttärensä päätyvän yhteen miehen kanssa joka kohtelee huonosti? Aloituksessa ei ollut kyse rahasta ja materiasta. Kyse on kohteliaisuudesta ja toisen arvostamisesta. Jos mies ekoilla treffeillä käyttäytyy kuin moukka niin sitä se on suhteen läpikin.. mulla on ihana mies, ja ihana poika.. en vihaa miehiä. Enkä opeta tytärtäni vihaamaan miehiä.. molemminpuolinen arvostus on avain sana. Mies ei voi olettaa että saa kympin naisen olemalla itsekäs ja ajattelemalla kun on tää tasa arvo niin minulle vain kuuluu tuo nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pian huomaa, avaako mies ovia ylipäätään kenellekään. Varmaan se on sinulta aina pois, jos joskus olet epähuomiossa kohtelias jollekin. Vai riittääkö sinulla käytöstapoja ns. vaarattomille ihmisille kuten pyörätuolilla liikkuvalle tai monta ruokakassia kantavalle miehelle, mutta ei tapaamallesi naiselle?
Kyllä minä loogisempana näen avata oven sellaiselle joka tekoa sitä tarvitsee, kuin sellaiselle joka sitä vain haluaa saavansa (sukuelimen takia).
Lol. Miesvihaaja linjoilla. Sadisti alistaa poikaansakin heti lapsesta alkaen. Säälin poikaasi.