Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asunnon edellinen vuokralainen ilmesty vaan tänne yhtäkkiä??? ja se pyys mun numeroa??

Vierailija
27.04.2016 |

Olen itse reilu parikymppinen nainen ja menin avaamaan sitten topissa (ohut toppi jossa myös nukuin ja siitä näkyy nännit läpi jos en peittele) ja rennossa lyhyessä hameessa, koska olen näin pukeutuneena kotona enkä todellakaan odottanut ketään. riensin äkkiä avaamaan jos on joku hätätilanne vaikka. no siellä oli edellinen asukas n. 50 v mies oven takana joka kyseli kämpän kunnosta ja kysyi sitten että josko vaihdettais numerot tai että käytänkö skypeä :)

MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ihan oikeasti, älä viitti provoilla kun et yhtään osaa!

Vierailija
2/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Ihan oikeasti, älä viitti provoilla kun et yhtään osaa!

siis mitä?? vannon että tämä on totta. se edellinen vuokralainen on ulkomaalainen, ehkä se selittää moisen käytöksen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooooooooono ja huononee vain.

Vierailija
4/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken ihankun olisi pärähtänyt ovikello, menin sitten vähän viiveellä katsomaan ovisilmästä eikä siellä ketään näkynyt. pelkään että se aikoo rampata täällä jatkossakin...

ap

Vierailija
5/5 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kuului taas outoa ääntä ja siellä se mies seisoi taas oven takana, katsoin siis ovisilmästä vaan. sitten postiluukusta tipahti jotain ja se oli jättänyt numeronsa. pelottaa että se tulee uudestaan..

ap