Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet somessa, jos et anna siellä itsestäsi mitään?

Vierailija
27.04.2016 |

Mulla on pari tällaista kaveria/seuraajaa. Kyttäämisen ilostako siellä ollaan? Todella ärsyttävää tuollainen, ettei itsestä anneta mitään, mutta silti kuitenkin sieltä nurkan takaa kytätään toisen tekemisiä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kans ärsyttää tämä. Esim. vanha opiskelukaverini, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä yli 10 vuoteen, pyysi minua kaverikseen. Eikä hänellä ole mitään annettavaa, ei edes profiilikuvaa. Miksi pyytää kaveriksi, jos ei mitään päivitä??? Laitoinpa hänetkin omalle ei-listalle, johon laitan kaikki sellaiset, jotka ei päivitä mitään/tai ovat ehkä piilottaneet päivityksensä minulta. En jaksa vaan antaa. Eri asia, jos joku on fb:ssä kirppisten ja harrastusryhmien takia, mutta ei sitten tarvisi pyytää ketään puolituttuja kymmenen vuoden takaa kaveriksi, jos ei itsellä ole mitään annettavaa.

Sitä sanotaan verkostoitumiseksi, ystävä hyvä. Fb on hyvä keino pitää yhteyttä vanhoihin ystäviin ja löytää vanhoja luokka- tai harrastuskavereita uudelleen.

Mitä verkostoitumista tuo on, jos ei edes yv:tä vaivaudu mulle laittaan. Nimi  kaverilistassa ja kaikki siinä. Mitä iloa tuosta on kenellekään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla