Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen nyt pyytämään lähikaupan kassaa vappu treffeille

Vierailija
27.04.2016 |

Jos ei suostu, niin ongelmiahan siitä seuraa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta päätellen sinulla ja sillä lähikaupan kassaneidillä on todennäköisesti samaa luokkaa oleva koulutustaso.

Onnea yritykseen! =)

Itse asiassa ei. Olen jutellut tämän ämmän kanssa ja on paljastanut opiskelevansa yliopistolla ja mulla ammatti tason koulutus. Voisi kyllä käväistä tuolla yliopistollakin joku päivä. Siellähän saa piipahtaa kuka vaan. Hehehe. Ap

Vain tyhmä wt on kaupan kassalla töissä. Siinä en paljon enää yliopisto-opinnot paina. Ohis

Opiskelija kaupan kassalla on ihan tavallinen näky. Vai meinaatko että kaikilla toimii "pappa betalar" sen 5-6 vuotta kun on yliopistossa, että voi suoraan mennä oman alan töihin. Kuules, kyllä suurin osa opiskelijoista on vähintään kesät kesätöissä tienaamassa, ja juurikin tuollaisissa kassatöissä.

Vierailija
22/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imatran absilla on aika kivan näköinen nuori nainen töissä, sitä tosin näkyy aika harvoin, etunimi alkaa H :lla , tekisi mieli kanssa kysyä treffeille mutta en uskalla ja palstan perusteella tökeröä käytöstä ja olen yli-ikäinen.

Mukavaa naisseuraa olisin kuitenkin vailla.

Hyi, mikä ihme stalkkeri sinä olet? Muistan lukeneeni tämän täältä jo kauan aikaa sitten. Tyttöparka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä riemuidiootti täällä white trashittelee kaupan kassoja? Itse kuvittelee olevansa jotenkin sivistynyt, kun tuomitsee ja haukkuu kaikki ihmiset, jotka ovat tärkeässä ja isossa roolissa arkipäiviemme sujuvuudessa. Oikeasti sivistyneet ihmiset eivät arvioi toisten ihmisten "tasoa" työpaikan mukaan, vaan käyttäytymisen.

Vierailija
24/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe.

Vierailija
25/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa just sellaiselta kypsältä ja tasapainoiselta tyypiltä, jonka kanssa jokainen sinkkunainen lähtisi riemumielin treffeille.

Turn off: röllääminen vauvapalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan