Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajattelin alkaa myymään itseäni

Vierailija
27.04.2016 |

Oon keskittynyt tällä hetkellä ahkerasti pääsykokeisiin lukemiseen jotta pääsisin yliopistoon ja kiireessä unohdin vastata työkkärin työnhakuilmotukseen ja se oli ehtinyt umpeutua. Nyt kun en saa tukia, niin ei ole pahemmin mitään millä elää. Töihin ei kukaan huoli koska lukion jäljiltä ei oo työkokemusta ja nyt kun oon ollu koko vuoden työtön niin ihmiset ajattelee että oon laiska paska.

Kiva kun toiset loisii kotona ja saa tukia, mutta niiltä jotka on on valmis tekemnään töitä tai opiskelemaan ei auteta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoamaan tai kauppaan pääset. Hankalaahan se on jos joutuu jo kaikki itse huolehtimaan mutta opit kyllä. Äläkä pilaa tulevaisuuttasi otsikon kaltaisilla tempauksilla, luet pääsykokeisiin ja kyllä se elämä lutviutuu. Onko paikkakunnallasi nuorisolle tarkoitettuja tukijörjestelmiä? Käy siellä keskustelemassa, voi järjestyä sitä väliaikaista toimeentulotukea ym. Kyllä kaltaistesi nuorten saaminen kiinni elämään ja opiskelemaan on yhteiskunnassa korkealle priorisoitu.

En päässyt edes mäkkäriin, työhaastattelussakin kävin. Ihmiset jotka ei itse ole työttömiä, ilman koulutusta tai työkokemusta ei tajua sitä että mä olen viimeinen joka tullaan ikinä palkkaamaan. Sillä miten paljon hymyilen tai miten fiksu olen ei oo mitään merkitystä

Tee profiili baronalle yms välitysfirmoille sieltä saa suunnilleen kaikki halukkaat ainakin jotain osariduunia

Vierailija
22/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin myisin, mutta kukaan nainen ei osta.

M27

Missäs kauppasit itseäsi? Kannattaisi myydä itseään miehille, jos haluat ostajia.

Joka paikassa. Eipä heterona oikein voi myydä itseään miehille.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus pari vuotta sitten vähän nuorempana harkitsin samaa kun tilanne meinasi olla jo ihan toivoton. Mut onneksi pelasti tältä se, että pelkäsin mahdollisia riskejä liikaa ja tiedostin olevani sen verran ruma, ettei asiakkaita olisi välttämättä edes ollut. :D Nykyään on opiskelupaikka ja työpaikka ja rahallisesti menee ihan hyvin. Mietipä nyt vielä että onko tuo todella se ainoa vaihtoehto..

Vierailija
24/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä kiperä tilanteesi työkkärille. Eivät ne sinua rahatta voi jättää.

Miksen hae sossusta rahaa? Voin hakea, mutta puoliso tienaa kahta tonnia kuussa niin ei paljoa heru. Olen jo tehnyt ilmoituksen seksisivustolle itsestäni.

Joojoo. Menehän siitä jo trollaamasta pösilö.

Tosielämässäkö ei voi käydä näin? En tiedä mikä osa tässä olis trollia, voisin muuten todistaa, mutta hupakkona se henkilöllisyys on ihan kiva pitää salassa.

Ja tiedoksenne, seksiä myyvilläkin voi olla puoliso.

En siis ole ap. En tuohon myyntiin ole silkasta epätoivosta ja pakosta lähtenyt, olen vain nyt päätynyt siihen ja miettinyt pitkään. Muutenkin haluan kokeilla elämässäni kaikkea ja tämän voi lopettaa vaikka heti ekan pokan jälkeen josnsiltä tuntuu.

Vierailija
25/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa mitä se sun puoliso sanoo tuohon huoraamiseen?

Oletko kysynyt? 

Vierailija
26/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sylettää tämä uusi uljas liberaali yhteiskunta missä huoraaminen on uusi normaali. Jos ei pääse mäkkäriin niin huoraamaan vaan, aivan sama asia. Hyi.

Vierailija
27/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamaan tai kauppaan pääset.

En ymmärrä, mistä tää mielikuva tulee, että kauppaan pääsisi helposti töihin nykyään. Täällä pk-seudulla on ainakin tarjontaa työntekijöistä, ei tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulijaa. Vuokrafirmojen kautta pääsee kyllä tekemään kaupan töitä, mutta se, saako vuoroja niin paljon, että työllä elää on toinen juttu. Mutta ap:n kannattaisi kuitenkin katsoa, jos saisi töitä vuokrafirman kautta.

Vierailija
28/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa mitä se sun puoliso sanoo tuohon huoraamiseen?

Oletko kysynyt? 

Joo, ei olla ehkä ihan keskivertopariskunta sillä suhteemme on aika avoin. Toisillemme vain kuulutaan, mutta "hauskaa" saa pitää toisten kanssa (vaikka ei tämmönen menettely niin ihmeellistä nykyään enää ole). Sinänsähän tuo on eri asia kuin itsensämyymisen aloittaminen, koska jälkimmäinen menee työkategoriaan. Mies on ehkä enemmän huolissaan turvallisuudestani kuin esimerkiksi vihainen tms., mutta ei ole asiaa minulta kieltänyt, pitäähän minunkin hoitaa osani vuokrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän