Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajattelin alkaa myymään itseäni

Vierailija
27.04.2016 |

Oon keskittynyt tällä hetkellä ahkerasti pääsykokeisiin lukemiseen jotta pääsisin yliopistoon ja kiireessä unohdin vastata työkkärin työnhakuilmotukseen ja se oli ehtinyt umpeutua. Nyt kun en saa tukia, niin ei ole pahemmin mitään millä elää. Töihin ei kukaan huoli koska lukion jäljiltä ei oo työkokemusta ja nyt kun oon ollu koko vuoden työtön niin ihmiset ajattelee että oon laiska paska.

Kiva kun toiset loisii kotona ja saa tukia, mutta niiltä jotka on on valmis tekemnään töitä tai opiskelemaan ei auteta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan vasemman jalan ennen joulua.

Vierailija
2/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä kiperä tilanteesi työkkärille. Eivät ne sinua rahatta voi jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin vain vuokraisit.

Vierailija
4/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vanhempien luokse kunnes pääset kouluun/saat töitä.

Vierailija
5/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan tai kauppaan pääset. Hankalaahan se on jos joutuu jo kaikki itse huolehtimaan mutta opit kyllä. Äläkä pilaa tulevaisuuttasi otsikon kaltaisilla tempauksilla, luet pääsykokeisiin ja kyllä se elämä lutviutuu. Onko paikkakunnallasi nuorisolle tarkoitettuja tukijörjestelmiä? Käy siellä keskustelemassa, voi järjestyä sitä väliaikaista toimeentulotukea ym. Kyllä kaltaistesi nuorten saaminen kiinni elämään ja opiskelemaan on yhteiskunnassa korkealle priorisoitu.

Vierailija
6/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin myisin, mutta kukaan nainen ei osta.

M27

Vierailija
7/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin niin helppoa, että vaan alkaa.

Vierailija
8/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoamaan tai kauppaan pääset. Hankalaahan se on jos joutuu jo kaikki itse huolehtimaan mutta opit kyllä. Äläkä pilaa tulevaisuuttasi otsikon kaltaisilla tempauksilla, luet pääsykokeisiin ja kyllä se elämä lutviutuu. Onko paikkakunnallasi nuorisolle tarkoitettuja tukijörjestelmiä? Käy siellä keskustelemassa, voi järjestyä sitä väliaikaista toimeentulotukea ym. Kyllä kaltaistesi nuorten saaminen kiinni elämään ja opiskelemaan on yhteiskunnassa korkealle priorisoitu.

En päässyt edes mäkkäriin, työhaastattelussakin kävin. Ihmiset jotka ei itse ole työttömiä, ilman koulutusta tai työkokemusta ei tajua sitä että mä olen viimeinen joka tullaan ikinä palkkaamaan. Sillä miten paljon hymyilen tai miten fiksu olen ei oo mitään merkitystä

Vierailija
9/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin myisin, mutta kukaan nainen ei osta.

M27

Missäs kauppasit itseäsi? Kannattaisi myydä itseään miehille, jos haluat ostajia.

Vierailija
10/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt...sinä ihan itse unohdit kantaa sitä vastuuta ja nyt se on yhteiskunnan ja kaikkien muiden vika?!

Luuletko sinä olevasi ainoa jossain rajoittavassa vankilassa, jota yhteiskunnallinen epätasa-arvoisuus aitaa? ! Tervetuloa aikuisuuteen, jossa joutuu ottamaan sitä todellista vastuuta ja kukaan muu ei niitä omia mokia paikkaa.

Vierailija
11/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt edes mäkkäriin, työhaastattelussakin kävin. Ihmiset jotka ei itse ole työttömiä, ilman koulutusta tai työkokemusta ei tajua sitä että mä olen viimeinen joka tullaan ikinä palkkaamaan. Sillä miten paljon hymyilen tai miten fiksu olen ei oo mitään merkitystä

Pahin marttyyri sitten jeesuksen, osa 660.

Vierailija
12/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä masennu! Hae tosissaan opiskelemaan, lukio (+) pohjalta voi olla hankalaa työllistyä. Siivoojanpaikkoja kyllä on paljon auki, ne ovat monesti pitkäaikaisia, älä hakiessa sano lopettavasi jos pääset opiskelemaan, irtisanoutua voi aina. Ja kyllä tiedän kuinka hankalaa tuo on, pitää hakea useaan paikkaan ja mennä paikanpäältä kysymään, ja monet pääsevät suhteilla. Itsellä ikäisesi tytär joka on juuri tuollainen etuoikeutettu, lukee kotona pääsykokeisiin, viime kevään ylioppilas. Hänen kavereissaan kaltaisiasi, paljon hankalammassa asemassa olevia, mutta ovat jotenkin onnistuneet keplottelemaan eteenpäin. Pahinta on masentua ja passivoitua, yritä vaan tosissaan ja hae apua kunnan nuorisopalveluista. Tulet maksamaan yhteiskunnalle paljon enemmän jos jäät paikalleen makaamaan, haluavat auttaa.

Vierailija
13/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ihan oikeasti, että joku sitten maksaisi jostain jota saa ilmaiseksikin? 

Vierailija
14/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt...sinä ihan itse unohdit kantaa sitä vastuuta ja nyt se on yhteiskunnan ja kaikkien muiden vika?!

Luuletko sinä olevasi ainoa jossain rajoittavassa vankilassa, jota yhteiskunnallinen epätasa-arvoisuus aitaa? ! Tervetuloa aikuisuuteen, jossa joutuu ottamaan sitä todellista vastuuta ja kukaan muu ei niitä omia mokia paikkaa.

Aaaaand here we go...

Vierailija
15/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ilmoittaa tuleville miestuttavillesi menneisyydestäsi, niin voivat halutessaan välttää sinua.

Vierailija
16/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ne, mutta sossusta pitäisi saada rahaa. Silloin ei jos esim. puoliso samassa osoitteessa tienaa liian paljon.

Mulla kävi myös tyhmä moka, hain yhteen paikkaan vähän silleen että jos en mihinkään muualle pääse niin tuonne voi mennä siksi aikaa, että haen taas ens vuonna uudestaan. Noh, en hoksannut tarkistaa pääsykoepäivää ja sehän on aikoja sitten varatun matkan päällä. Mietin tässä jätänkö elämäni (jo maksetun) matkan käymättä vai käynkö sen tylsän alan pääsykokeissa, joissa tiedän etten edes pärjää.

Miksen hae sossusta rahaa? Voin hakea, mutta puoliso tienaa kahta tonnia kuussa niin ei paljoa heru. Olen jo tehnyt ilmoituksen seksisivustolle itsestäni.

Vierailija
17/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne, mutta sossusta pitäisi saada rahaa. Silloin ei jos esim. puoliso samassa osoitteessa tienaa liian paljon.

Mulla kävi myös tyhmä moka, hain yhteen paikkaan vähän silleen että jos en mihinkään muualle pääse niin tuonne voi mennä siksi aikaa, että haen taas ens vuonna uudestaan. Noh, en hoksannut tarkistaa pääsykoepäivää ja sehän on aikoja sitten varatun matkan päällä. Mietin tässä jätänkö elämäni (jo maksetun) matkan käymättä vai käynkö sen tylsän alan pääsykokeissa, joissa tiedän etten edes pärjää.

Miksen hae sossusta rahaa? Voin hakea, mutta puoliso tienaa kahta tonnia kuussa niin ei paljoa heru. Olen jo tehnyt ilmoituksen seksisivustolle itsestäni.

Muista sitten maksaa verot ,niinkuin kaikki muutkin.

Vierailija
18/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Millainen on markkinointisuunnitelmasi ja hinnoittelusi? 

Vierailija
19/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sitten huoraamaan jos huorattaa mutta lopeta tämä vinkuminen, jookosta.

Vierailija
20/28 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Menehän siitä jo trollaamasta pösilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä