Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko alkoholia häissä?

Vierailija
27.04.2016 |

Laitoin viestin eilen,mutta en ehtinyt nähdä vastauksia,se oli poistettu.Paljonko olette hommanneet alkoholia häihin ja paljonko oli vieraita.Mitä ostitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 litraa, vieraita 100

Mahtoi olla tappavan tylsä tilaisuus. Ainoa keino on kestää idioottimaisia morsiamen ryöstöjä, on olla tuiterissa. 

Ohis, mutta jos asenne jollain vieraalla on tämä niin olettaisin hänen itse osaavan varata taskumatin ja tarvittavan määrän juotavaa mukaan. Ei olisi minun huoleni. 

Eihän vieraiden makua kannatakaan ottaa huomioon. Jos itse tykkää vaikka lipeäkalasta, niin sillä sitten vaan koko pitopöytä. Kantakoot omat sapuskansa mukanaan, jos muuta haluavat. Halvemmaksikin tulee.

Vierailija
22/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ei olisi tullut mieleenkään että häissä olisi viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin varauduttu häihin suunnilleen 2,5 dl väkeviä, 1 litra viiniä ja 10 olutta per vieras. Hyvin riitti, mutta ei niitä paljoa jäänytkään. Juhlat jatkuivat aamuun asti.

Vierailija
24/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös ne alkoholittomat vieraat! Eli joku raikas booli tms. Oon ollut nyt aika monis häissä raskaana tai muuten autol. Ja kyl vituttaa kun alkoholillistä on kuutta eri lajia, punkku valkkari likööri konjakki olut siideri lonkero ja alkoholiton on vesi tai limsa. Booli olis niin kiva. Siihen vissyä mehua ja hedelmiä tms. Limsa on liian makea. Vesi on tylsä kun kahteen asti sitä lipittää. Vissy pelkiltään ei hyvä.

Vierailija
25/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Pohjanmaalla on yleensä menty siihen tyyliin, että kaikki tarjottava alkoholi on häävieraiden autojen peräkontissa. Ja sitä riittää.