Kuka päätti, että pieni nenä on kaunis?
Mulla on isohko nenä ja myös isot silmät, leveä hymy ja korkeat poskipäät aika pienessä päässä.
On aika luonnollista että kaikki piirteet ovat suhteessa keskenään.
Mutta miksi iso nenä on sitten ruma?
Satuin lukemaan keskustelua eräästä todella kauniista missistä, jolla on kuulemma liian iso nenä eikä siten mitään asiaa maailmalle.
Itse näyttäisin varmaan oikeastaan aika kauniilta pienemmän nenän kanssa (siis muiden silmissä) mutta toisaalta tämä isompi nenä tekee ilmeestäni vähemmän "söpön" ja enemmän seksikkään.
Miehillä pidän myös hieman vahvemmista piirteistä, en ymmärrä miten jonkun miehen nenä voisi muka olla iso/ruma jonkun silmissä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas jos on esim leveä/pyöreähkö naama ja siinä pienenpieni nenä niinkun jollain Elsa Hoskilla, niin se näyttää jotenkin "kummalliselta". Vähän siltä että siitä puuttuisi jotain. Nojoo, mutta tiedän siis niin isonenistä kuin pikkunenistäkin komeita ja kauniita ihmisiä. Omaa silmää miellyttävät miehistä useimmiten ne joilla on vähän isompi klyyvari ja myös naisilla tykkään semmoisista pitkistä hyppyrinenistä. Siskollani on sellainen ja olen kade, oma nenäni on pieni pottu. Semmoinen uusiperuna. :D
Googlasin ton Elsan ja täytyy kyllä sanoa että joo, tuolla on liian pieni nenä! Tosi kaunis nainen, ja hyvän muotoinen nenä, mutta toi olis heti paaaljon kauniimpi MUN silmään, jos nenu olisi pikkasen isompi.
T. Team Big Noses
Samahan se korvien kanssa on, ei höröttäviä korvia pidetä kauniina. Se on kuitenkin vain mielenköyhyyttä, ettei osata nähdä kauneuden koko kirjoa, vaan yritetään typistää kauneus vain joksikin kaavaksi.
Iso nenä voi olla ihan yhtä kaunis. Olisi oikeastaan aika traagista olla hyvin kaunis, mutta täysin mielenkiinnotoman ja mieleenpainumattoman näköinen.
Muhun ihastuu usein isonenäiset miehet ja ne nauraa isonenäisille naisille. Kerran mies näki mun työkaverin ja repes että mikä pinokkio toikin on. Että onpa suomalaiset naiset rumia.
Millainen sitten on liian pieni nenä? Kuvia?
Ihanaa kun on erilaidia kasvoja. "Liian" iso tai pieni nenä voi olla mielenkiintoinen, vaikkei täysin aina istuisi naamaan. Mikään ei ole kurjempaa, kuin sulautua tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas jos on esim leveä/pyöreähkö naama ja siinä pienenpieni nenä niinkun jollain Elsa Hoskilla, niin se näyttää jotenkin "kummalliselta". Vähän siltä että siitä puuttuisi jotain. Nojoo, mutta tiedän siis niin isonenistä kuin pikkunenistäkin komeita ja kauniita ihmisiä. Omaa silmää miellyttävät miehistä useimmiten ne joilla on vähän isompi klyyvari ja myös naisilla tykkään semmoisista pitkistä hyppyrinenistä. Siskollani on sellainen ja olen kade, oma nenäni on pieni pottu. Semmoinen uusiperuna. :D
Googlasin ton Elsan ja täytyy kyllä sanoa että joo, tuolla on liian pieni nenä! Tosi kaunis nainen, ja hyvän muotoinen nenä, mutta toi olis heti paaaljon kauniimpi MUN silmään, jos nenu olisi pikkasen isompi.
T. Team Big Noses
Ei ollut tuttu nimi mullekaan niin googlasin. No minusta tuolla ei ole erityisen pieni nenä, vaikka onkin edestäpäin aika siro. Sivusta taas normaali, keskikokoinen.
Ei kai iso nenä miehellä ole ruma?!?!? Ehkä joidenkin pikkuneitien mielestä.
Sehän perinteisesti kertoo isosta peniksestä.
Eikä varsinaisesti naisellakaan ruma ole. Mutta se tulee varmaan siitä, että naisissa pieni on nättiä.
Mielestäni isonenäisyys on etu kasvojen vanhetessa. Suomi on nykerönenävyöhykkeellä joten emme edes tajua, että meikäläisittäin isot nenät on jopa keskikokoista pienempia kun mennään vähän etelään päin.
Ei se koko, vaan se malli :( Siis mulla. Mulla on isot silmät, korkeat poskipäät ja muuten olisin (ollut, nuorempana etenkin) tyytyväinen, mutta mulla on ruma nenä. Sinänsä se on "tyypillinen suomalainen" eli aika lyhyt ja nenän pää on pyöreä. Lisäksi lievää hyppyrimäisyyttä. Ts. suoraan edestä se näyttää lyhyeltä "töpselimäiseltä" kahdelta reijältä. Olen nyttemmin aika sinut, ja toisaalta kun katsoo itsestä otettuja kuvia, niin ei se mitenkään erityisesti pistä omaan silmään. Tietty kun itse ottaa itsestään jotain kuvia, niin silloin sitä katsoo vaan että ei juma mikä pottunokka meets hyppyrikärsä -nenä. Onneksi sentään nenäni on ylipäätään kasvoihini sopivaa kokoa, vaikka malli onkin väärä.
Liian pienestä nenästä mulle tulee mieleen se yks suomalaisbloggari (en muista nyt nimeä, aika nuori 20+?, brunetti, ei annika o eikä marianna). Hänellä on kummallisen pieni nenukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Team Big NosesEi ollut tuttu nimi mullekaan niin googlasin. No minusta tuolla ei ole erityisen pieni nenä, vaikka onkin edestäpäin aika siro. Sivusta taas normaali, keskikokoinen.
No sama juttu mulla, googlasin ja onhan toi nyt todella pieni nenä. Hei seuraava aste olis sitten jo Tiedät-kai-kuka, eli pelkät sieraimen reijät, jotka nekin tolla muijalla on nyt jo niin pienet ettei mikään ihme että on niin useissa kuvissa suu auki kun ei muuten saa happee. Kaunis nainen, ei siinä mitään, muttei toi nenä nyt millään mittakaavalla keskikokoinen. Keskikokoinen nenä on vaikkapa Sianna Millerillä, Jaana Pelkosella ja Audrey Hepburnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Team Big NosesEi ollut tuttu nimi mullekaan niin googlasin. No minusta tuolla ei ole erityisen pieni nenä, vaikka onkin edestäpäin aika siro. Sivusta taas normaali, keskikokoinen.
No sama juttu mulla, googlasin ja onhan toi nyt todella pieni nenä. Hei seuraava aste olis sitten jo Tiedät-kai-kuka, eli pelkät sieraimen reijät, jotka nekin tolla muijalla on nyt jo niin pienet ettei mikään ihme että on niin useissa kuvissa suu auki kun ei muuten saa happee. Kaunis nainen, ei siinä mitään, muttei toi nenä nyt millään mittakaavalla keskikokoinen. Keskikokoinen nenä on vaikkapa Sianna Millerillä, Jaana Pelkosella ja Audrey Hepburnilla.
Hänen nimensä on lordi Voldemort! Älä levitä nimen pelkoa! Ja kyllä, Hoskin Elsalla ON pienen pieni nenä, ainakin verrattuna naaman mittasuhteisiin.
Monilla maailman seksikkäimmistä naisista (Marilyn Monroe, Megan Fox, Scarlett Johansson, Rihanna, Pamela Andersson jne.) on tai on ollut ennen leikkausta iso nenä.
Väitän että ison nenän parina tulee usein ne seksikkäät korkeat poskipäät ja muut piirteet.
Suomalaisista tulee mieleen esim. Janina Fry tai Pamela Tola, eivät pieninenäisiä mutta aika hyvännäköisiä mun mielestä.
Sano muuta! Itse olen isojen nenien ystävä. Onneksi meillä ei ole "kauneus"leikkaukset niin iso bisnes kuin jossain ison rapakon takana, niin voin vielä ihailla tärveltymättömiä hienoja klyyvareita.
Aloittajan nenä on varmasti oikein hieno juuri sellaisena kuin se on. Itse olen harmikseni pieninenäinen. Pieninenäinen on usein liian babyface omaan makuuni. Aikuisempi on seksikkäämmänkin näköinen.
Isot nenät naisilla ja miehillä ovat jotenkin kiehtovia. Varsinkin jos muoto on kaunis. Katsokaa vaikka kuvia Barbara Streisandin sivuprofiilista. Aivan upea! http://nymag.com/thecut/2014/10/rare-photos-from-barbra-streisands-glor…
Toki "normaali" keskikokoinenkin nenä on kaunis. Ja pienikin nykerö voi olla söpö. Pääasia, että nenä sopii kasvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai iso nenä miehellä ole ruma?!?!? Ehkä joidenkin pikkuneitien mielestä.
Sehän perinteisesti kertoo isosta peniksestä.
Eikä varsinaisesti naisellakaan ruma ole. Mutta se tulee varmaan siitä, että naisissa pieni on nättiä.
En minäkään kyllä ole kenenkään kuullut miehen isoa nenää moittivan.
Paitsi tietysti jos se on sellainen siankärsä-tyyppinen.
Timo Soini -piirteisiä poikia nuo pikkuleijonatkin täynnä ja kovin tuntuu tytyt tykkäävän. No, tähän voi tietysti mediajulkisuus hiukan vaikuttaa :D
Täällä yksi kyömynenien ihailija ilmoittautuu. Eikä sen nenän tarvitse olla ihan kapeakaan. Kyömynenä on niin hieno, jotenkin aatelinen...
Ainoalla tytöllä, johon olen ihastunut ns. ensi silmäyksellä, oli iso nenä.
Oletkohan sinäkin slaavi? Nimittäin Itä-Euroopassa tuollaiset piirteet on hyvin yleisiä. Äitini on tšekki, ja minä olen perinyt nuo piirteet häneltä. Isäni piirteet ovat enemmän tyypillisiä suomalaisia, esim "babyface".
Iso nenä on hyvä tuulenhalkaisija vastatuulessa, mutta sivutuulessa raskas, koska ilman köliä ei voi luovia :)