Kuka päätti, että pieni nenä on kaunis?
Mulla on isohko nenä ja myös isot silmät, leveä hymy ja korkeat poskipäät aika pienessä päässä.
On aika luonnollista että kaikki piirteet ovat suhteessa keskenään.
Mutta miksi iso nenä on sitten ruma?
Satuin lukemaan keskustelua eräästä todella kauniista missistä, jolla on kuulemma liian iso nenä eikä siten mitään asiaa maailmalle.
Itse näyttäisin varmaan oikeastaan aika kauniilta pienemmän nenän kanssa (siis muiden silmissä) mutta toisaalta tämä isompi nenä tekee ilmeestäni vähemmän "söpön" ja enemmän seksikkään.
Miehillä pidän myös hieman vahvemmista piirteistä, en ymmärrä miten jonkun miehen nenä voisi muka olla iso/ruma jonkun silmissä.
Kommentit (63)
Ylipäätään miekkosessa tykkään kaikesta mikä on vastakohta itselleni. Iso nenä, pituus, ei babyface, saa olla vaikka arpia naamassa, ei kiinnosta (toisin kuin omaa naamaani varjelen jäljiltä niin hyvin kuin ikinä voin.)
Tumma lyhyt tukka on kiva, saisi olla vaikka pari lävistystäkin ja pari tatskaa, mutta ei paljon kiinnosta että onko vai ei. Mutta sitten taas sellainen babyface pikkunokkamiekkonen ei kii.ho.ta pätkän vertaa XDDDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee heti mieleen Sinkkuelämän Mr Big, hänelle iso nenä tekee juuri sen sopivan seksikkään särmän kasvoihin.
Tämä on hyvä esimerkki. Kun miehellä on suurehkot, kauniit silmät ja suhteellisen täyteläiset huulet, hän näyttäisi suorastaan vastenmieliseltä pikkuisen nöpönenän kanssa.
Michael Jackson ja ihmeellinen, katoava nenä!