Lue keskustelun säännöt.
Hoitotukihakemuksen käsittelyaika? ev
Kommentit (2)
Vierailija:
Ennen tuli nopeasti, mutta ennen joulua tiedustelin asiaa kun paperit oli sisässä jo viikkoa, ja vastaus oli 1,5-2kk ja pätöskin oli yllättä eli hylkäävä, tätä ei ole uskonut sairaalan henkilökuntakaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen tuli nopeasti, mutta ennen joulua tiedustelin asiaa kun paperit oli sisässä jo viikkoa, ja vastaus oli 1,5-2kk ja pätöskin oli yllättä eli hylkäävä, tätä ei ole uskonut sairaalan henkilökuntakaan...