Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avokonttorissa työskentelevät?

Vierailija
26.04.2016 |

Miten te kestätte? Meillä ei ole edes iso, mutta mölinää on koko ajan. Vein kuulokkeet ja soittimen, mutta ei jaksaisi aina olla luurit korvillakaan. Erityisesti yksi sermin takana möykkää koko ajan ja se jostain syystä ärsyttää, potkimalla pöytää, narisuttamalla tuolia yms. Sanoin siitä kerran ja olen kuulemma turhan herkkä. No niin olenkin, mutta ei sen tiedostaminen häiriintymistä lopeta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se mullakin, että tänäänkin olen tehnyt useaa eri projektia. Olen suunnittelualalla, kun joku sitä tuolla aiemmin kysyi.  Oma työni on tarkkuutta ja keskittymistä vaativaa ja selvästi näkee, että levottomina päivinä saa korjailla omia jälkiään. Kun tää mölisijä oli poissa, en tarvinnut kuulokkeita ollenkaan ja työni oli tarkempaa. Tää on mulla nyt mennyt siihen, että koko ajan odotan, milloin se pöydän paukuttelu tai vastaava taas alkaa, jos joskus on 10 minuuttia hiljaista. Mutta harvoin on tuota kymmentä minuuttia hiljaista. Samalla tavalla häiriinnyin takavuosina, kun lähellä rakennustyömaalla räjäyteltiin. Muut äänet ei tosiaan häiritse niin paljon, mutta juuri se keskeyttely kesken homman kyllä häiritse. 

Näitä töitä voisi mainiosti tehdä kotona, mutta esimies on jäärä. Kaikkien pitää olla paikalla 8-16, ei edes joustoa työajoissa, vaikka alalla se olisi hyvin mahdollista. Ruokatuntikin on määrätty ja siitäkin valitti, kun lähdin omille asioilleni, mutta pistin faktat pöytään, että se on omaa aikaa ja puoli tuntia saan tehdä mitä haluan, hän saa määrätä kelloajan, eikä sitäkään miten sattuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla