Nainen, tarkistatko tapailemasi miehen verotiedot?
Tästä oli kerran juttua uutisissakin, että varsinkin nuoret naiset tarkistavat tapailemiensa miehien verotiedot. Siksi kysyn, että tarkistatko sinä nainen miehesi verotietoja tai tunnetko muita naisia, jotka tekevät niin ja mitä mieltä olet siitä, jos toisen verotiedot tarkistetaan?
Kommentit (42)
En ole koskaan tarkastanut yhdenkään kiinnostavan miehen verotietoja. Mutta pari miestä on tarkistanut vanhempieni verotiedot. Se niistä rakkauksista.
Kyllä jokainen normaali ihminen tarkistaa. Sieltähän selviää onko mahdollisuuksia päästä hyviin naimisiin menestyjän kanssa vai onko jonkun luuserin runkkupatja.
En ole tarkistanut, enkä tarkista. Mutta tiedän pari ystävääni, jotka ovat tarkistaneet työkaveriensa verotietoja. Uuuuh. Inhottava ajatus.
Toivon myös, ettei kukaan olisi minusta sillä tasolla kiinnostunut, että tarkistaisi omia tietojani.
Ne mitkä on netissä joo. Muuten en viitsi vaivautua. Tein aikoinani miesystävien veroilmot.
Ei tarvitse mennä noin pitkälle, miehen asenne paljastaa mihin sosiaaliluokkaan kuuluu. Hyvätuloinenkaan duunaritaustainen ukko ei kelpaa aviomieheksi, sillä hänen prioriteettinsa ovat ala-arvoiset. Herrasmies on herrasmies vaikka voissa paistaisi ja pukeutuisi rääsyihin.
Se on nykyaikaa.
Ei rahaa = ei suhdetta.
Näin rakkaus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan edes käynyt mielessä :D Eli en tarkasta.
Eikä mulla mutta tästä lähtien aion tarkistaa koska AP kysyy.
Ei ole ikinä tullut mieleenkään tarkistaa.
Tapailemani naisen puhelinnumero oli vaihtunut ja pyysin häneltä uutta numeroa. En sitten löytänyt siihen hätään muuta kirjoitusalustaa kuin kuitin automaattinostostani, jonka ojensin hänelle, tietenkin blankopuoli ylöspäin. Nainenhan tietenkin käänsi kuitin ja tarkasti saldoni. Jonkin aikaa tämän jälkeen selvisikin sitten, ettei saldoni riittänyt tälle maksulliselle naiselle (Brysselin EU-virkanaisia).
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyaikaa.
Ei rahaa = ei suhdetta.
Näin rakkaus toimii.
Raha on naisilla suurin afrodiisiakki.
Sairasta uteliaisuutta jos urkkii toisen ihmisen verotietoja on sitten kyse miehestä tai naisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tarkistanut, enkä tarkista. Mutta tiedän pari ystävääni, jotka ovat tarkistaneet työkaveriensa verotietoja. Uuuuh. Inhottava ajatus.
Toivon myös, ettei kukaan olisi minusta sillä tasolla kiinnostunut, että tarkistaisi omia tietojani.
Ne on varmaan halunneet vertailla palkkoja ja onko saumaa kysyä palkankorotusta.
Ei ole koskaan käynyt mielessäkään ja olen varmasti ollut aloituksen ajankohtana tarkoitettu nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyaikaa.
Ei rahaa = ei suhdetta.
Näin rakkaus toimii.
Maksullinen rakkaus. Juuri muuta ei olekaan.
En ole tarkastanut verotietoja. Jo miesystävän asunnosta, vapaa-ajanasunnosta ja autosta näkee, ettei se ihan vähävarainen voi olla.
No eipä kyllä tulisi mieleenkään. Yksi ysärillä syntynyt tuttu nainen pääsi noille listoille (itse kertoi, en ole penkonut) ja hän tapailee ulkonäköön ja kemiaan perustuen ihan tavallisia duunarimiehiä siinä missä menestyjiäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tarkastanut yhdenkään kiinnostavan miehen verotietoja. Mutta pari miestä on tarkistanut vanhempieni verotiedot. Se niistä rakkauksista.
Heh mulla onneksi isä maksanut jo vuosia verot toiseen maahan :) Ei ollut kivaa lapsena pikkupaikkakunnalla toisilta lapsilta kuulla, että ollaan jossain listalla. Mulle opetettiin kotona, että raha-asioista puhuminen on vähän moukkamaista, ja mitään Iltalehtiä tai toisten verotietoja ei meille ostettu.
En tapaile rikkaita miehiä, ne on aika kspäisiä ja laskelmoivia. Tunnekylmiä ja kitsaita.
Siinä on rakkauden taikaa
kun tili ähkyssään raikaa
numerot edessä, nollat perässä
naiset nyt jo heti naikaa
Panaman rahat ei näy verotiedoissa