Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleekohan työkaverini minua yhtä paljon kun minä häntä <3..

Vierailija
26.04.2016 |

Olen totaalisen ihastunut työkaveriini ja hän pyörii päässäni jatkuvasti.. Olisi ihanaa tietää, että ajatteleeko hän minua yhtä paljon kun minä häntä.. Sen tiedän ainakin, että hän on viime aikoina nukkunut huonosti.. Toivoisin niin olevani syy hänen unettomuuteensa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen nukkumiset tiedät?

Vierailija
2/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet erityisesti hänessä ihastunut? Oletteko edenneet pidemmälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku sulosta :D

Vierailija
4/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ajattelee sinua ollenkaan

Vierailija
5/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen nukkumiset tiedät?

Ihastukseni on näyttänyt väsyneeltä viime aikoina ja kysyin häneltä asiasta leikilläni. Hän sanoi, että on nukkunut viime aikoina huonosti. Kun kysyin siihen selitystä, niin aluksi katsoi vaan syvälle silmiini, mutta kun jatkoin typerää jankkaamistani, niin selitti jotain urheilusta.. Itsekään en pystynyt jokunen aika sitten nukkumaan kun ajattelin vaan häntä, mutta nyt se tilanne on sentään tasaantunut..

Ap

Vierailija
6/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu(ja)?

Vierailija
7/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt tullut pelejä telkkarista ja vauvakin valvottaa. Ei ihme, että silmät seisoo päässä, kun työkaveri kyselee tyhmiä.

Vierailija
8/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet erityisesti hänessä ihastunut? Oletteko edenneet pidemmälle?

Se onkin todella erikoista. Pääni on aivan sekaisin hänestä, vaikka hän on oikeasti aivan erityyppinen ihminen kun minä. Jos voisin ihastua järjen kanssa, niin en olisi ihastunut häneen. Todella söpöhän hän on, voisin vaan tuijottaa häntä silmiin

Emme ole edenneet pidemmälle, mutta sanattomasta viestinnästä kuvittelen huomaavani, että hänkin saattaa olla ihastunut minuun. Hän lähti tänään loppuviikoksi työmatkalle ja tuli oikein erityisesti sanomaan minulle moikat ja olin aistivinani hänen silmissään samaa kaipuuta minua kohtaan kun mitä minä koen häntä kohtaan kun joudumme olemaan erossa.. Voi kunpa olisin voinut edes halata häntä! Siihenkään tilanteeseen en kuitenkaan vaan keksinyt mitään järkevää sanottavaa, vaan puhuin todella typeriä.. En tajua mitä sammakoitakin päästelen nykyään suustani hänen seurassaan.

Ap

Vierailija
9/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nyt tullut pelejä telkkarista ja vauvakin valvottaa. Ei ihme, että silmät seisoo päässä, kun työkaveri kyselee tyhmiä.

Hän puhui siis omasta urheilustaan, on viime aikoina ruvennut urheilemaan aamulla ja illalla.

Ap

Vierailija
10/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee että onkohan sulla karvainen vai posliinipillu

Vierailija
11/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyyköhän miehet ihastuneina samalla tavalla kun naiset ja pyöriiköhän ihastuksen kohde samaan tapaan mielessä kun naisilla?

Vierailija
12/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet ihastu samalla tavalla. Aina pysyy järki matkassa.

Vierailija
13/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon yläpeukkuja? Ja mistä niin päättelette? Jos hän on vähääkään yhtä ihastunut minuun kun minä olen häneen, niin hänen on pakko ajatella minua edes joskus. Ainakin hän on laittanut sen tyylisiä viestejä faceen yms..

Ap

Vierailija
14/14 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä täälä kyselet? Kysy siltä mieheltä suoraan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin paljon yläpeukkuja? Ja mistä niin päättelette? Jos hän on vähääkään yhtä ihastunut minuun kun minä olen häneen, niin hänen on pakko ajatella minua edes joskus. Ainakin hän on laittanut sen tyylisiä viestejä faceen yms..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä