"Lassukalle" tyttöystävä
Onko mahdollista? En ole naisvihamielinen, mutta ehkä jo hieman katkera koko iän naisettomuudesta. Sanomattakin on selvää, että naisista ei ole juurikaan kokemusta ennen ja en ole ikinä seurustellut.
Kommentit (56)
Näinpä. Kannattaa opetella keskustelemaan naisen kanssa ja pitämään ihmisenä, ettei tarvitse känniin juottamalla manipuloida itselleen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole lassukka ellet ole naisvihamielinen.
Jos et ole mikään misogynisti, saatat kyllä löytää naisen. Sinun täytyy vain tehdä toimintasuunnitelma siitä miten ja mistä voit löytää naisen.
On eri mieltä av-mamman kanssa = naisvihamielinen.
On naisvihamielinen = ei saa pillua.
Naisten keino kiristää pillullaan saadakseen tahtonsa läpi ja ylläpitääkseen naisten mielipiteitä vallitsevina arvoina ja mielipiteinä.
Fasismia!
Olet siis lassukka eli naisvihaaja.
Paljasta naisten kaksoisstandardit ja pillulla kiristäminen = ole naisvihaaja.
Fasisti!
Onko tämä henkilö ap? Jos on, vastaus on ei ole mahdollista.
"Jos et käyttäydy ja puhu kuten minä haluan, niin aion kiristää sinua seksillä, kunnes tottelet."
- Suomi-Nainen-Suomi -sanakirja, uudistettu painos
Tää on jo uutta että nainen kiristää lasukkaa seksillä vaikka heillä ei ole suhdetta.
Kyllähän naiset usein antavat ymmärtää ja sen avulla kiristävät, vaikka eivät ymmärrä antaa.
Ainakin baarissa naisten lokkeilu miesten tarjoamien juomien perässä on hyvä esimerkki.
Mikähän siinä on, että osa miehistä taantuu lapsen tasolle eikä osaa ajatella enää lainkaan itsenäisesti omilla aivoillaan?
Jos et halua tarjota, älä tarjoa. Niin yksinkertaista se on!
Sitten voi heittää hyvästit naisen seuralle.
Kertoo enemmän siitä jolla ei muita avuja hurmata naista ole kuin drinkit luin hänestä jolta niillä ei heltiä seksiä.
?
Oletko kuinka paljon jo juonut tälle aamua?
Ainakin litran verran, mutta se kiinnostaa sinua koska...?
Tietysti on mahdollista. Ovathan naiset sinusta kiinnostuneita, jos kerran et ole enää neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole mikään misogynisti, saatat kyllä löytää naisen. Sinun täytyy vain tehdä toimintasuunnitelma siitä miten ja mistä voit löytää naisen.
Naisten keino kiristää pillullaan saadakseen tahtonsa läpi ja ylläpitääkseen naisten mielipiteitä vallitsevina arvoina ja mielipiteinä.
Fasismia!
Fasisti!
"Jos et käyttäydy ja puhu kuten minä haluan, niin aion kiristää sinua seksillä, kunnes tottelet."
Tää on jo uutta että nainen kiristää lasukkaa seksillä vaikka heillä ei ole suhdetta.
Kyllähän naiset usein antavat ymmärtää ja sen avulla kiristävät, vaikka eivät ymmärrä antaa.
Ainakin baarissa naisten lokkeilu miesten tarjoamien juomien perässä on hyvä esimerkki.
Mikähän siinä on, että osa miehistä taantuu lapsen tasolle eikä osaa ajatella enää lainkaan itsenäisesti omilla aivoillaan?
Kertoo enemmän siitä jolla ei muita avuja hurmata naista ole kuin drinkit luin hänestä jolta niillä ei heltiä seksiä.
?
Oletko kuinka paljon jo juonut tälle aamua?Ainakin litran verran, mutta se kiinnostaa sinua koska...?
Koska kirjoitit niin epäselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fasismia!
Fasisti!
?
Oletko kuinka paljon jo juonut tälle aamua?Ainakin litran verran, mutta se kiinnostaa sinua koska...?
...mutta miksi sinua kuulostaa syy siihen miksi kirjoitan epäselvästi?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on mahdollista. Ovathan naiset sinusta kiinnostuneita, jos kerran et ole enää neitsyt.
En ole ap, mutta itse pääsin poikuudesta säälistä eroon ja sen jälkeenkään ei ole ollut mitään kiinnostusta naisten taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itse pääsin poikuudesta säälistä eroon ja sen jälkeenkään ei ole ollut mitään kiinnostusta naisten taholta.
Et voi kuitenkaan olla täysin vastenmielinen, ei nainen tuohon muuten lähtisi edes säälistä. Eli on ihan mahdollista, että joku kiinnostuu sitten enemmänkin. Joskus vain kestää löytää se "oikea".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi kuitenkaan olla täysin vastenmielinen, ei nainen tuohon muuten lähtisi edes säälistä. Eli on ihan mahdollista, että joku kiinnostuu sitten enemmänkin. Joskus vain kestää löytää se "oikea".
Ohis, mutta naisena sanon että tuo on täysin mahdollista. Minä olen epätoivoissani harrastanut seksiä myös älyttömän rumien ja kuvottavien miesten kanssa, osittain säälistä ja osittain oman tilanteeni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vastenmielinen ole, mutta naiset ei vain kiinnostu minusta siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta naisena sanon että tuo on täysin mahdollista. Minä olen epätoivoissani harrastanut seksiä myös älyttömän rumien ja kuvottavien miesten kanssa, osittain säälistä ja osittain oman tilanteeni takia.
Näköjään naisiakin on sitten moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
?
Oletko kuinka paljon jo juonut tälle aamua?
Ainakin litran verran, mutta se kiinnostaa sinua koska...?
Minun veden, kahvin, siman tai maidon juonti tuskin edes on syys siihen että kirjoitin sinun kokemuksesi mukaan epäselvästi... ja vaikka olisikin miten se liittyy lasukkan mahdolliseen tyttöystävään?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miksi naiset ei kiinnostu ja keskittyä parantamaan niitä.
En ole ap, mutta tämä vinkki ihmetyttää aina. Miten ihmeessä tuon voi keksiä? Joka kerta kun mietin itsessäni ominaisuutta, keksin seurustelevan miehen, jolla on sama ominaisuus. Sitten mietin ominaisuuksien yhdistelmiä ja pääsen yleensä samaan lopputulokseen + homma menee tosi monimutkaiseksi. Olisi paljon helpompaa kuulla suoraan mikä mättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miksi naiset ei kiinnostu ja keskittyä parantamaan niitä.
En ole ap, mutta tämä vinkki ihmetyttää aina. Miten ihmeessä tuon voi keksiä? Joka kerta kun mietin itsessäni ominaisuutta, keksin seurustelevan miehen, jolla on sama ominaisuus. Sitten mietin ominaisuuksien yhdistelmiä ja pääsen yleensä samaan lopputulokseen + homma menee tosi monimutkaiseksi. Olisi paljon helpompaa kuulla suoraan mikä mättää
En itsekään ymmärrä tuota vinkkiä, mutta en ymmärrä sitäkään mitä hyötyä olisi kuulla joltain naiselta suoraan, miksi hän ei kiinnostu. Et viisastu siitä sen enempää kuin että tiedät, miksi juuri tuo nainen ei sinusta innostunut. Ei se tieto auta yhtään toisten kohdalla.
Ehdottomasti on mahdollista. Mutta siihen vaikuttaa täysin se, että sun pitää siirtää lievä katkeroitumisesi pois kun olet naisen kanssa tekemisissä. Olen itsekin katkero (naispuolinen) mutta ei niitä miehiä saa katkeralla asenteella. Sun pitää olla normaali ja mukava.