Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunut haussa! Ehdotuksia, suosituksia, kokemuksi please:-)

Vierailija
26.04.2016 |

Etsinnässä olisi siis yhdistelmävaunut. Plussaa olisi, jos myös turvakaukalon saisi vaunujen runkoon kiinni, mutta tämä ei ole pakollista.

Vainuissa tulisi olla kääntyvät etupyörät, jotka olisi lukittavassi. Pyörät saisi olla sopivan isot :D. Ja jousitus oltava.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolavaunu

t: jaska-76

Vierailija
2/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

bugaboo buffalo?

Itse asun kaupungissa, mutta halusin hiukan jykevämpää kuin ne cameleonit. Hirveen näppärä niillä mennä, en kyllä keksi mitään huonoa sanottavaa niistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljunga viking, pienet ja ketterät, kääntyvät etupyörät. Ihania värivaihtoehtoja myös! Ei omakohtaista kokemusta mutta sellaiset hankkisin jos nyt lapsen saisin.

Vierailija
4/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös seikkaillaan vaunuviidakossa. Kätevänkokoiset yhdistelmävaunut, kääntyvillä etupyörillä hakusessa. Itse olen katellut näitä: http://vauvakulma.fi/lastenvaunut/lucky-len-yhdistelmavaunut.html

Ovat todella yksinkertaisen näköiset ja ominaisuuksiltaan juuri sitä mitä haen, mutta kestävyys mietityttää..

Vierailija
5/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Emmaljunga Viking. Aikaisemmin on ollut Emmaljunga Edge ja ekalla lapsella oli petuskuomurattaat joka oli myös hyvä. Mutta noista Vikingeista, ne on kapeat, verrattain kevyet, todella näppärät, pelkistetty ulkonäkö, hyvän kokoinen tavarakori, kolmevuotias pitkätyttö mahtuu vielä todella hyvin.nää on parhaat rattaat mitkä meillä on ollu. Miinuksiakin löytyy, esim. Jalkatuen pehmustetta ei pysty taittamaan pois kuraisten kenkien tieltä, toisaalta kangas on helposti putsattavaa materiaalia. Jos nyt ostaisin rattaat, ostaisin Vikingit ilmakumirenkailla. Kennorenkaat on mennyt käytössä vähän rumannäköiseksi.

Vierailija
6/6 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumbleride Indie. Paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme