Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isosiskot muuten

Vierailija
26.04.2016 |

Oletteko periaattesta sitä mieltä että pikkuveljellänne ei saa olla naista joka on teitä itseänne vanhempi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankala olla kun veli on minua vain reilun vuoden nuorempi.

Vierailija
2/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pikkuveljeni tosin on viisi vuotta minua nuorempi, mutta silti aikuinen mies, joka päättää itse omista asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtäkkiä keksi, mikä olisi se syy, että mun pitäisi kehittää pikkuveljeni naisasioista joku "periaate". Mitä siinä tapauksessa tapahtuisi, että veli menisi toiminaan minun periaatettani vastaan?

Vierailija
4/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt yhtäkkiä keksi, mikä olisi se syy, että mun pitäisi kehittää pikkuveljeni naisasioista joku "periaate". Mitä siinä tapauksessa tapahtuisi, että veli menisi toiminaan minun periaatettani vastaan?

Niin, ja mun pikkuveli on mua siis 12 vuotta nuorempi.

Vierailija
5/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehen siskoa pari kuukautta vanhempi ja hän on miestäni yhdeksän vuotta vanhempi. Joskus alkuaikoina tuntui siltä että se kaihersi miehen siskoa mutta ei kai enää.

Vierailija
6/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos veljelläsi olisi jokin periaate sinun miesasioistasi, ja menisit toimimaan sen vastaisesti?

Noin yleisesti ottaen on hirvittävän kätevää, että jokainen huolehtii omista suhteistaan, eikä mies-/naisystävän esitteleminen perheenjäsenille ole mikään mielipidekierros.

Vierailija
7/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehen siskoa pari kuukautta vanhempi ja hän on miestäni yhdeksän vuotta vanhempi. Joskus alkuaikoina tuntui siltä että se kaihersi miehen siskoa mutta ei kai enää.

Osaako joku selittää, mikä syy tällaiselle kaiherrukselle voisi olla? Pitäiskö mun kaihertua siitä, että isoveljeni vaimo on mua nuorempi?

Vierailija
8/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos veljelläsi olisi jokin periaate sinun miesasioistasi, ja menisit toimimaan sen vastaisesti?

Noin yleisesti ottaen on hirvittävän kätevää, että jokainen huolehtii omista suhteistaan, eikä mies-/naisystävän esitteleminen perheenjäsenille ole mikään mielipidekierros.

Tää on munkin ajatukseni. Eri asia sitten, jos sisaruksen puoliso olisi selkeästi jollain tavalla tuhoisa sisarukselle. Mutta että ikä - en käsitä.

Vierailija
9/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten aika suomalainen tapa. Missä tahansa muualla maailmassa perhe ja suku vaikuttavat enemmän yksilöiden parinvalintaan kuin täällä.

Vierailija
10/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestutti, kun se oli niin kakara, että ajattelin että se ei saa sillä menollaan koskaan naista.

Se oli mua reilu 2 vuotta nuorempi.

Itsehän leikin viimeisen lapsuuden kesän täysin hänen kanssaan. Olimme yhdessä mökillä koko kesän äiti kävi kyllä melkein joka päivä ja viikonlopuksi tulivat vanhemmatkin mökille.

Olin siis tuolloin 12 vuotias ja pikkuveljen kanssa leikityn kesän jälkeen pääsinkin syksyllä jo neitsyydestäni.

No pikku veli oli jo lukion toisella eikä sillä tuntunut olevan juuri kiinnostusta tyttöihin. Vähän järkkäilin ja löpisin kaikenlaista niin sain yhden ystäväni kiinnostumaan pikkuveikasta päätyivät sitten petiinkin asti ja sen jälkeen suunnilleen kaikki lukion tytöt oli pikkuvejestäni kiinnostuneita. Seurusteli aina inttiin menoon asti yhden kanssa.

Kyllä isonsiskon kuuluu minusta vähän noita asioita järjestellä.

Vierailija
11/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä en. Mutta olemme hyvin pitkäkasvuista sukua ja hän oli joskus 13-vuotiaana jo päälle 180cm siten että aika paljon vanhemmat tytöt saattoivat häntä vikitellä. Silloin olisin ehkä hieman puuttunut jos homma olisi mennyt liian pitkälle.

Vierailija
12/12 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei saisi. Ei hänkään kyseenalaista mun valintoja elämässä. On mua 4 vuotta nuorempi, mulle ihan sama vaikka seurustelisi äitini ikäisen naisen kanssa. Edellämainittua tosin tuskin tulisi tapahtumaan sikäli kun veljeäni yhtään tunnen.