Skolioosi ja Tinder
Haluun kokeilla nettideittailua esim Tinder mutta mutta mulla sattuu oleen vaikea idiopaattinen skolioosi. Onko väärin jos laitan vaan kuvia joissa selän asentoa ei näe? Oon muuten nätti ja hoikka.
Oon huomannu että jos face/instakuvissa näkyy vain naama niin kaikki kehuu ja tykkäyksii satelee. Vartalokuvia ei vaa voi laittaa julkiseen profiiliin koska törkykommentteja alkaa tulla parin tunnin sisään. Siis sellasta ihan törkeetä haukkumista, joskus joku tehny meemikuvan musta. Oon itkeny tasan joka kerta kun oon tehny ton virheen.
Oon kyllä menossa leikkaukseen mut lääkärin mukaan vasta parin vuoden päästä. Siihenkö asti mun ois tarkotus elää paaria kastilaisena kun kaverit viettää nuoruutta?
Kiva kun kavereilla on netissä edustavat kuvat, croppausta kuvakulmaa filtteriä... Ei kukaan edellytä että kertoo tinderissä jos on vaikka akne, läski tai työtön. Skolioosi on sitten vissiin mun ansaittu rangaistus Jumalalta. Jepjep.
N19
Kommentit (3)
Minulla itsellänikin on skolioosi ja yhdellä kaverillanikin on. Se on erittäin yleinen (tytöillä, naisilla). Voit laittaa itsestäsi millaisen kuvan vain, niinhän kaikki muutkin laittaa itsestään mahdollisimman nätin kuvan. :)
Voithan tehdä niin, että laitat kasvokuvat ja otat lupaavien keskustelujen alkuvaiheessa itse luontevasti puheeksi. " Joo, mullekin on liikunta tosi tärkeää vaikean skolioosin takia.." tms. Tässä vaiheessa olet karsinut jo sinusta kasvojen ja hieman luonteen perusteella kiinnostuneet.
vastaukset kysymyksiisi:
1. on
2. ei
sitähän sää kysyit?