Kätilö vastaa
Kommentit (6)
Olen nyt 37 v. On kaksi lasta, syntyneet 1999 ja 2001. Kaikki meni hyvin, tosin eka lapsi syntyi viikoilla 36+5. Tokan kanssa jouduin lepäilemään lopussa, koska lääkäri pelkäsi hänenkin syntyvän liian aikaisin. Syntyi sitten viikko ennen laskettua päivää.
Nyt on mietinnän paikka. Tuntuu, että alkaa viimeiset hetket olla käsillä, jos enemmän lapsia meinataan.
Missä iässä sitä vielä uskaltaa? Riskithän tietysti kasvaa koko ajan.
Vierailija:
Olen nyt 37 v. On kaksi lasta, syntyneet 1999 ja 2001. Kaikki meni hyvin, tosin eka lapsi syntyi viikoilla 36+5. Tokan kanssa jouduin lepäilemään lopussa, koska lääkäri pelkäsi hänenkin syntyvän liian aikaisin. Syntyi sitten viikko ennen laskettua päivää.
Nyt on mietinnän paikka. Tuntuu, että alkaa viimeiset hetket olla käsillä, jos enemmän lapsia meinataan.
Missä iässä sitä vielä uskaltaa? Riskithän tietysti kasvaa koko ajan.
Nykyisin sinun ikäisesi ovat monesti vielä ensisynnyttäjiä. Ihan hyvin voit vielä tehdä lapsia, mutta älä jää vuosiksi miettimään.
klö
ja sillä yritetään estää valtimotukosta? Minulla oli raskausmyrkytys eli verenpaineet aika korkealla.
Vierailija:
ja sillä yritetään estää valtimotukosta? Minulla oli raskausmyrkytys eli verenpaineet aika korkealla.
On normaali ravintoaineliuos,jota käytetään vähän eri nimikkäisinä leikkausten aikana korjaamaan ravinnotta oloa ja elimistön nestetasapainoa. Siis ihan normaalisti käytössä oleva ravintoaineliuos, ei liity siihen urheilujupakkaan kuin sattumalta.
klö
onko 8/8 apgar-pistettä paljon vai vähän lapsen tulevan kehityksen kannalta?