Mitä mieltä tästä talomallista? LINKKI
Seuraavat muutokset tulee: Yläkerrassa korkeata tilaa pienennetään, jotta saadaan lisää tilaa. Vanhempien makuuhuoneen kylppäriä pienennetään, ja vaatehuonetta suurennetaan. Alakerrassa tehdään niin, että pukuhuoneeseen ei kuljeta khh:n läpi, vaan molempiiin tulee oma ovensa.
Toinen vaihtoehto on saman sarjan 171-neliöinen talo. Tuossa pienemmässä viehättää se, että kaikki makkarit ovat samassa kerroksessa.
Kommentit (17)
täysin tuntemattomilta mielipiteitä talopaketista??? Onko tarkoitus jotenkin kehua täällä että katsokaa kuinka hieno talo ollaan rakentamassa tms ???
Muuten ihan toimiva tuo yläkerta ja alakertakin tuntuu aivan loistavalle :)
itsekään en tykkää jos saunatiloihin pitää kulkea pyykkivuoren läpi...
Vierailija:
täysin tuntemattomilta mielipiteitä talopaketista??? Onko tarkoitus jotenkin kehua täällä että katsokaa kuinka hieno talo ollaan rakentamassa tms ???
Tuota Inno-mallistoa kun alettiin myymään vasta tällä viikolla. Ei ole tarkoitus leveillä, ei tuo talo minusta edes kummoinen ole. Eikä edes kallis, saadaan se suhteilla puoli-ilmaiseksi ja siksikin ollaan päästy katsomaan mallistoakin etukäteen.
Sori jos sua loukkaa.
Kiitos muille kommenteista. En halua luopua vanhempien makkarin vessasta, haluan pitää sen lapsettomana vyöhykkeenä :-)
ap
Vierailija:
Tätä et kysynyt, mutta minä en tykkää talon ulkonäöstä. Jotenkin on ikkunoineen niin tämän ajan lapsi, ja tulee näyttämään siltä kymmenen vuoden kuluttua.
Mä taas inhoan " perinnetaloja" ja muita mukavanhoja. Haluan, että minun taloni edustaa omaa aikakauttaan eikä yritä olla mitään muuta kuin on. Ja minusta tuo talo on varsin ajattoman näköinen, vertaa esim. funkistaloihin.
ap
Itselle tulee mieleen lähinnä valkoinen tai sitten joku siniharmaaseen taittuva väri... Keltainenkin voisi olla hyvä. Niin ja meille tulee puuverhoilu.
ap
Olen itsekin asunut tuon muotoisessa kapeaikkunaisessa betonielementtiparitalossa, ja ehkä siksi menee kylmän väreet.
Vierailija:
Olen itsekin asunut tuon muotoisessa kapeaikkunaisessa betonielementtiparitalossa, ja ehkä siksi menee kylmän väreet.
ap
Minä taas olen sitä mieltä, että se kannattaa ehdottomasti säilyttää. Vaikka ei kovassa kulutuksessa olisi nyt, niin sitten kun lapset kasvaa käyttöä varmasti on, varsinkin jos huushollissa useampi tyttö.
Ihan ok talo, henkilökohtaisesti pidän yksikerroksisista enemmän, mutta kyllä se tonttikin rajoittaa rakentamista.
noi kaikki näyttää ihanilta.. Mä ihastuin ihan kympillä tähän taloon..:
http://www.herrala-talot.fi/ACPages/page.asp?sivuID=6546&component=/tal…
Siis että pääsisi vilvoittelemaan terassille saunan jälkeen. Ihannetilanteessa vielä ilta-auringon puolelle.
mutta pisti silmään toi suihkun puuttuminen yläkerrasta. 3 makkaria, kakkapyllylapsia/murrosikäisiä ja suihku alakerrassa? Muuten toi makkarien sijoittelu oli kiva.
Oma kokemukseni näistä on tosi huono, äänet kumisevat niissä kuin patarummussa.
Ihan SUPERÄRSYTTÄVÄÄ lapsiperheen pyykkivuorta laahata ylös portaita päivästä toiseen.
http://www.herrala-talot.fi/ACPages/page.asp?sivuID=6502&component=/tal…
Mies rakentaa kokonaan itse...
Hmm, vasta rakentaneena sanoisin että ulkonäkö miellyttää kovasti, ne pullantuoksuiset perinnetalot eivät kolahda :)
Onko oh 20.6 neliötä vai 26.6 neliötä? Jos pienempi, se on tosi pieni, ainakin minun mielestäni. Paljonko huonekorkeus? Peruskorkeus tekee lattean tunnelman alakertaan, nostakaa siis huonekorkeutta niin saatte näyttävyyttä.
Makkarit olivat aika pieniä, 10.5 neliötä. Ja khh:sta käynti saunaosastolle, se ei napannut...
Oli tosi sievä talo, käytännössä vaan 165 neliötä kahteen tasoon ei ole kovinkaan suuri...
http://www.herrala-talot.fi/ACPages/page.asp?sivuID=6648&component=/tal…