Vain luuserit joutuu tekemään aloitteita
Alfat ei koskaan joudu tekemään aloitteita. Miettikää vaikka jotain filmitähteä tai rokkitähteä. Ei sellaisen tarvitse etsiä seuraa ja tehdä aloitteita, koska häntä lähestytään. Vähän sama kuin jonkun huippufirman ei tarvitse hakemalla hakea työntekijöitä, kun ehdokkaat hakee sinne muutenkin.
Aloitteiden tekeminen on aina alistumista toisen päätäntävallan alaiseksi. Aloitteen tekijä on siksi aina heikommassa asemassa kuin se jolle hän aloitteen tekee. Siksi alfat ei koskaan tee aloitteita. Heidän ei tarvitse. Aloitteet on betojen hommaa.
Kommentit (4)
Samaa mieltä, ja olin nuorempana mielestäni alfa (nainen). Miehet saivat nähdä vaivaa ja kilpailla huomiostani, minut täytyi hitaasti ja vaivalla sulattaa jääkuningatar-tilasta kiinnostuneeksi.
Siinähän alfailet olematta joku filmi-/rokkitähti ihan rauhassa.
"Mä oon myyntipäällikkö Pärnäsen korjaamolla, vastuualueeni Ypäjä-Uhtua. Mähän oon ihan kuin Bono. Halutkaa mua."
Kaikissa suhteissa toinen on siis aina luuseri, koska jompi kumpi on väistämättä joutunut tekemään aloitteen. Alfatkin seukkaavat luusereiden kanssa. Eli ei niilläkään hyvin mene.
Otapa se sun tuttipullo ja mee päiväunille, Joona.