Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain luuserit joutuu tekemään aloitteita

Vierailija
26.04.2016 |

Alfat ei koskaan joudu tekemään aloitteita. Miettikää vaikka jotain filmitähteä tai rokkitähteä. Ei sellaisen tarvitse etsiä seuraa ja tehdä aloitteita, koska häntä lähestytään. Vähän sama kuin jonkun huippufirman ei tarvitse hakemalla hakea työntekijöitä, kun ehdokkaat hakee sinne muutenkin.

Aloitteiden tekeminen on aina alistumista toisen päätäntävallan alaiseksi. Aloitteen tekijä on siksi aina heikommassa asemassa kuin se jolle hän aloitteen tekee. Siksi alfat ei koskaan tee aloitteita. Heidän ei tarvitse. Aloitteet on betojen hommaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa se sun tuttipullo ja mee päiväunille, Joona.

Vierailija
2/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ja olin nuorempana mielestäni alfa (nainen). Miehet saivat nähdä vaivaa ja kilpailla huomiostani, minut täytyi hitaasti ja vaivalla sulattaa jääkuningatar-tilasta kiinnostuneeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän alfailet olematta joku filmi-/rokkitähti ihan rauhassa.

"Mä oon myyntipäällikkö Pärnäsen korjaamolla, vastuualueeni Ypäjä-Uhtua. Mähän oon ihan kuin Bono. Halutkaa mua."

Vierailija
4/4 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa suhteissa toinen on siis aina luuseri, koska jompi kumpi on väistämättä joutunut tekemään aloitteen. Alfatkin seukkaavat luusereiden kanssa. Eli ei niilläkään hyvin mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän