Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoilen kaupoissa....?

Vierailija
26.04.2016 |

Olen miettinyt jo pitkään seuraakohan kaupan kamerat mun hullua toimintaani kaupoissa?

Esim. ruokakaupassa jahkailen pitkään osastoilla, mitä ostaisin. Laitan sitten ostoskoriini tuotteita, mutta hetken päästä saatankin viedä tuotteet pois, tai vaihtaa jonkun toisen tilalle. Tätä tapahtuu melkein päivittäin, tavara ja vaate ostoksilla se on kaikista pahinta, kun en koskaan tiedä varmana haluanko ostaa tuotteen. Usein olen jo kassalla, kunnes käännyn takaisin, ja vien jonkun tuotteen pois. Onko muilla samanlaista ja miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset...

Vierailija
2/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, kyllä ne kamerat varmaan töiden jälkeen perheensä parissa päivittelevät sinun toimintaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi ostoslista etukäteen, jää se edestakaisin vehtaaminen vähemmälle. Ostat vain ne tuotteet, jotka olet listaasi laittanut.

Vierailija
4/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään (paha työttömyystilanne) kaupat on täynnä ihmisiä jotka viettää vaan aikaa, eikä niillä ole kiire minnekään.

Vierailija
5/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin

6/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ongelmasi ei ole tuo kauppatilanne sinänsä, vaan vaikeus tehdä päätöksiä. Voisiko sinulla olla ocd-oireita?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt jo pitkään seuraakohan kaupan kamerat mun hullua toimintaani kaupoissa?

Esim. ruokakaupassa jahkailen pitkään osastoilla, mitä ostaisin. Laitan sitten ostoskoriini tuotteita, mutta hetken päästä saatankin viedä tuotteet pois, tai vaihtaa jonkun toisen tilalle. Tätä tapahtuu melkein päivittäin, tavara ja vaate ostoksilla se on kaikista pahinta, kun en koskaan tiedä varmana haluanko ostaa tuotteen. Usein olen jo kassalla, kunnes käännyn takaisin, ja vien jonkun tuotteen pois. Onko muilla samanlaista ja miten tästä pääsee eroon?

Ilmankos niitä tavaroita löytyy niin paljon vääriltä paikoilta. Ap asialla :)

Vierailija
8/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vaaka?

Vierailija
9/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin elokuvissa. Ota vuorotellen oikealta ja vasemmalta kärryyn sopivalta korkeudelta. Älä edes katso mitä kärryyn tulee. Törmäät lisäksi unelmaprinssiin!