Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan esimieheni kiinnostunut minusta?

Vierailija
25.04.2016 |

Olen uusi talossa ja hommat on hyvin lähtenyt käyntiin. Tulen tosi hyvin toimeen porukan kanssa ja viihdyn töissä. Esimieheni on todella itsevarma persoona ja melko rivo suustaan. Kova naurattamaan ja vaatii usein huomiotani kiusottelemalla. Kehuu minua ja kertoo myös muille kuinka tyytyväinen on työpanokseeni.
No ei sillä, olenkin erittäin ahkera ja teen hommani niin hyvin kuin pystyn.
Hän luottaa minuun ja tahtoo todella opettaa minua ja puheista päätellen työsuhteeni kestää melko pitkään.
Puhuu kyllä niin, että ottaisi minut varmaan mielellään sänkyynsä, tyyliin ehdottanut/leikitellyt suihinotolla sun muuta. Itseäni nämä eivät siis häiritse, naurattaa vain :D osaa olla melko räväkkä siis mutta on myös usein asiallinen sekä mukava ja pystymme juttelemaan vakavamminkin asioista. Tulemme siis melko pitkälle hyvin juttuun ja hän varmistelee, että viihdyn ja olen iloinen.
Viimeksi menin vähän hämilleni kun riisutui edessäni, halusi huomioni kun vaihtoi paitaa.
En tiedä mitä ajatella, ehkä se on vain hänen tyylinsä, olla macho mies ilman sen kummempia taka-ajatuksia :D mutta mutta.. itse saattaisin olla vähän kiinnostunut mutta yritän olla ja ajatella neutraalisti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi