Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä sisustussuunnittelija/-arkkitehti

Vierailija
25.04.2016 |

Aiomme lähitulevaisuudessa tehdä taloomme täyden remontin ja etsimme sen takia sisustussuunnittelijaa/-arkkitehtia pääkaupunkiseudulta. Tarkoitus on tehdä myös ihan vähän lisärakentamista ja melko suuria terassi- ja piharakennelmia, joten arkkitehti-sisustussuunnittelija-työpari olisi oikein sopiva.

Vaikka talo on vanha (viime vuosisadan alkupuolelta) niin tykkäämme on raikkasta, kevyestä ja modernin skandinaavisesta tyylistä, tietysti vanhaa taloa kunnioittaen.

Voitteko ammattilaisia, joita voisitte suositella? Mielellään nettisivujen ja referenssikuvien kera! Kiitos!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ehdottaisit tuota projektiä sisustusarkkitehtuurin opiskelijalle opinnäytetyöksi? Opiskelen itse muotoilua ja tuohan olisi passeli projekti. Katso paikkakuntasi korkeakoulut ja ota yhteyttä kouluun, he lähettävät viestisi eteenpäin oppilaille. 

Vierailija
2/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo, joka ei ole mikään standardi, koska on tosiaan vanha. Siihen täydellisen remontti-/lisärakennussuunnitelman tekeminen vaatii kokemusta ja rautaista ammattitaitoa. En uskalla antaa opiskelijalle ensimmäiseksi työksi!

Etsin ammattilaisia, joiden referenssejä pääsisi tutkimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ehdottaisit tuota projektiä sisustusarkkitehtuurin opiskelijalle opinnäytetyöksi? Opiskelen itse muotoilua ja tuohan olisi passeli projekti. Katso paikkakuntasi korkeakoulut ja ota yhteyttä kouluun, he lähettävät viestisi eteenpäin oppilaille. 

Pääkaupunkiseudulla opiskelijan pätevyys ei taida riittää pääsuunnittelijaksi, nuohan ovat luvanvaraisia toimenpiteitä, laajennukset, julkisivumuutokset ym.

Vierailija
4/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen arkkitehti joka on tehnyt vastaavia suunnitelmia vuosikaudet vaikkei omia referenssejä olekaan kuin lupakuvista. Myös sisustuksia olen tehnyt.

Vierailija
5/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nää av-mammat ole mistään sisustussuunnittelijoista tai arkkitehdeista koskaan kuulleetkaan. He asuvat pääasiassa ensiasunnoissaan joka nyt on mikä on. Kannattaa kysellä muualta.

Vierailija
6/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko googlella etsinyt? Kävitkö viime vuonna asuntomessuilla? Niistä kohteista ja suunnittelijoista (myös sisustusarkkitehdeista) saattaisi löytyä. Ja varsinkin niiistä, jotka ovat palkintoja voittaneet.

Googlen hakuun esim. "Vantaan asuntomessut palkitut sisustusarkkitehdit".

Asutaan itse kaukana pääkaupunkiseudusta, joten en oikein osaa tarkempia suositteluja antaa. :/

Vierailija
7/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on iso talo, joka ei ole mikään standardi, koska on tosiaan vanha. Siihen täydellisen remontti-/lisärakennussuunnitelman tekeminen vaatii kokemusta ja rautaista ammattitaitoa. En uskalla antaa opiskelijalle ensimmäiseksi työksi!

Etsin ammattilaisia, joiden referenssejä pääsisi tutkimaan.

Täällä vauva-av:lla mainostaminen on kielletty. Kun googlaat arkkitehteja, niin sieltä toimistojen kotisivuilta voit referenssejä katsella. Safalla oli ennen joku ammattilaishakemisto myös, mutta ei taida olla enää.

Vierailija
9/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen arkkitehti joka on tehnyt vastaavia suunnitelmia vuosikaudet vaikkei omia referenssejä olekaan kuin lupakuvista. Myös sisustuksia olen tehnyt.

Etkö ole kerännyt mihinkään työnäytteitäsi? Miksi? Eikö se olisi tuolla alalla tosi tärkeätä?

Vierailija
10/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy: http://sio.fi/sisustusarkkitehtitoimistoja/

Kiitos! Tosi hyvä!

ap

Vierailija
11/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kerännyt mihinkään työnäytteitäsi? Miksi? Eikö se olisi tuolla alalla tosi tärkeätä?[/quote

Olen siis ollut töissä muissa toimistoissa. Kohteet ovat minulla cv:ssä listana, joka siis on jo pitkä.

Vierailija
12/12 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kerännyt mihinkään työnäytteitäsi? Miksi? Eikö se olisi tuolla alalla tosi tärkeätä?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos on töissä toisen palveluksessa, niin eipä niitä työnäytteitä ole tapana itselleen omia. Sanallisesti tietysti voi luetella.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi