Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä keksisin pikkurahaa nopeasti?

Vierailija
25.04.2016 |

Ihan naurettavaa edes kysyä, mutta kaipa sitä nyt tähän on tultu. Paskainen ero, muutto ja mitä vielä takana, ollaan nyt lasten kanssa keskenämme. Ylimääräisiä menoja on satanut joka puolelta, rahat loppui jo kuun puolessavälissä, jonka jälkeen alettiin tyhjentämään pakkasta ja kuivakaappeja, myin läjän vaatteita nettikirppiksellä ja palautin pulloja. Niistä irtosi vähän rahaa, jolla sai ostettua ruokaa ja hyvin ollaan pärjätty tähän asti, mutta nyt on kaikki tilit tyhjillään tai miinuksella. Kaapit huutaa tyhjyyttään, meiltä löytyy kirjaimellisesti pelkkiä kaurahiutaleita ja mausteita. En vaan millään keksi, mistä saisin käärittyä vaikka 5 euroa ruokaan loppuviikoksi, perjantaina tulee palkka ja sitten ei ole enää mitään ongelmia. Itse pärjäisin ihan mainiosti vedellä ja kaurapuurolla perjantaihin asti, siinä ei ole mitään ongelmaa, mutta lapsille pitäisi keksiä muutakin. Ärsyttää kun tämä jäi niin pienestä kiinni, ihan jo muutamalla eurolla saisi aikaiseksi edes jonkun makaronimössön, jota söisi useemman päivän.
Mistäköhän mä keksisin ne pari euroa? Tai sattuiskohan joku tietämään mitään potentiaalisia dyykkauspaikkoja pääkaupunkiseudulta (Vantaa/Espoo/Helsinki)? Espoossa olisi keskiviikkona joku ruokajako, jossa pääsen varmaan käymään työpäivän aikana, mutta se nyt on vasta keskiviikkona.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut Ikean lähellä niin katso vieläkö lapset syö tiettynä päivänä ilmaiseksi. Aikaisemmin ainakin muistaakseni tiistaisin oli näin.

Lapset syövät ilmaiseksi torstaisin nykyään!

Vierailija
22/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa S-bonuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut? Asun Matinkylässä ja voin heittää sulle jotain kuivamuonakaapista (riisiä, jauhoja) ja paketin kanaa ja pakastevihanneksia.

Vierailija
24/24 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tänään sossusta maksusitoumuksia kauppaan, lisäksi maksavat jonkin verran toimeentulotukea myös tilille huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi