Miksi laitat faceen käsiteltyjä ja filttereiden läpinotettuja selfieitä?
Joista ei edes enää tunnista sinua. Naurettavaa. Varsinkin kun olet jo ihan aikuinen ihminen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Joista ei edes enää tunnista sinua. Naurettavaa. Varsinkin kun olet jo ihan aikuinen ihminen.
Ai, jos tarkotat eilen lisäämääni kuvaa niin ei siinä ole filttereitä ;)
Ottaako päähän että joku on kauniimpi kuin sinä itse?
koska olen silmäpusseilla varustettu, kiiltävänenäinen albiino jolla on tylsän tavanomaiset kasvonpiirteet. pelkällä meikillä ei saada tästä naamasta onnistunutta kuvaa!
No nyt löysin aivan mahtavan kuvankäsittelyohjelman: Moldiv! Ilmainen ja sillä kuulkaa saa kasvot kapeammaksi, ihon sileäksi kuin silkki ja silmätkin saa suuremmaksi. Kyseisestä ohjelmasta löytyy beautyfilttereiden lisäksi vaikka mitä muuta kuvanmuokkausta.
t. Se nelikymppinen, jonka kuvat ovat tästä lähtien kaukana todellisuudesta ;-)
En ota noloja kännyselfieitä enkä varsinkaan vie niitä minkään valmisfilttereiden läpi. Käytössäni on kamera (jossa on ajastin - miten ihmiset eivät nykyään osaa käyttää edes kännyköiden ajastimia?) ja Photoshop, jolla tapaan poistaa joskus harvoin pintaan pulpahdelleen näppylät, poikkeuksellisen tummat silmänaluset, korjaan valoisuutta ja väritasapainoa. Kaikki huomaamattoman luonnollisesti, jolloin lopputuloksena on vain nätti ja edustava kuva.
Miksi? Koska silloin harvoin kun pistän itsestäni kuvan nettiin, haluan että näytän kuvassa omalta hyvältä itseltäni. Jos se on "aikuiselle naiselle" synti niin hui kauhea :)
Minä olen laittanut oman passikuvani faseen profiilikuvaksi, niin varmasti kaikki tunnistavat, hahhahahahhahahh. Ja muutan sen vielä filtterillä mustavalkeaksi, kuten laki vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä suohirviötä viitsisi katsella jokaisen kommentin vieressä? En itsekään kaipaa peilikuvaa näkösälle jatkuvasti.
Älä muuta virka, että nyt suohirviötä viittis katella itekkään kommenttiensa vieressä.:DDDDDD
Nyt kyllä alan opettelemaan käsittelemään noita kuvia, ja sitten vasta laitankin profiilini muun kuin kukkasen kuvan tai kotihiiren kuvan;):DDDDD
Vierailija kirjoitti:
No nyt löysin aivan mahtavan kuvankäsittelyohjelman: Moldiv! Ilmainen ja sillä kuulkaa saa kasvot kapeammaksi, ihon sileäksi kuin silkki ja silmätkin saa suuremmaksi. Kyseisestä ohjelmasta löytyy beautyfilttereiden lisäksi vaikka mitä muuta kuvanmuokkausta.
t. Se nelikymppinen, jonka kuvat ovat tästä lähtien kaukana todellisuudesta ;-)
Kiitos vinkistä, ja että naamansa saapi kapeemmaksi, ei helkkari, miks mä ehdin just laittamaan ton leveän naamakuvani tonne feissiini:))))):DDDDDD ja silmätkiin saisivat olla lautasen kokoiset, eikä tommoset tihurat;DDDDDDDDDDDDDD
Filttereitä käytän valotukseen en niinkään muokkaukseen. Laitan myös käsittelemättömiä. En muokkaa naamaa kapeaksi tai silmiä isommiksi. Silmät sisällä ottaessa aina tummemmat kun ei valo riitä.
Mie ruukaan muokata vain muutaman finnin piiloon jos niitä silloin sattuu olemaan. Muuten pistän vaa suoraa facee
Katselin omia kuviani. Olen suosinut kusen värisiä filttereitä.
Jatkan vielä, että kasvohermohalvaus muutama vuosi sitten on ainakin mun naamakuvaani muokannut oikein reilumman kerran, nimittäni suuni menee vieläkin vinoon ja koko alaosa naamastani on vinossa, että repikää siitä, ja toisaalta, jos olisin kuvannut silloin kun kasvohermohalvaukseni oli parisen viikkoa pahimmillaan ennen kuin tuhti kortisonikuuri oiensi edes joltesekin ennestään naamaani, niin joopajoo, olkaatte onnellisia, jotka eivät ole elämänsä aikana kokeneet moista kasvohermohalvausta naamassanne. Ei nimittäin ollut mikään kovin mukava juttu, vaikka tärkeintä oli, ettei koko vartalao halvannut sillä kertaa.