Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat faceen käsiteltyjä ja filttereiden läpinotettuja selfieitä?

Vierailija
25.04.2016 |

Joista ei edes enää tunnista sinua. Naurettavaa. Varsinkin kun olet jo ihan aikuinen ihminen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä lukee että niiden pitää olla supertarkkoja kaksarikuvia alaviistosta?

Jokainen laittakoon just sellasen kuvan kun itse tykkää?

Vierailija
2/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä suohirviötä viitsisi katsella jokaisen kommentin vieressä? En itsekään kaipaa peilikuvaa näkösälle jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on laittaa niin muokattuja, kun ei oikeasti näytä yhtään siltä. Sama vaikka lataisi jonkun toisen ihmisen kuvia netistä sivulleen.

Vierailija
4/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on aina punainen naama, joka on ryppyinen ja ihottuman peitossa. Katson kyllä mielelläni sun suodattamatonta kuvaa ilman katkeruutta. :)

Vierailija
5/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mut niistä tunnistaa. Muuttuuko joku tunnistamattomaksi muka suotimia käyttäen? Suotimethan on ikäänkuin joku väri lätkäistynä kuvan päälle tai värien muuttamista. Erikoista jos se muuttaa tunnistamattomaksi ihmisen. Ehkä sinulla on kasvosokeus?

Vierailija
6/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mut niistä tunnistaa. Muuttuuko joku tunnistamattomaksi muka suotimia käyttäen? Suotimethan on ikäänkuin joku väri lätkäistynä kuvan päälle tai värien muuttamista. Erikoista jos se muuttaa tunnistamattomaksi ihmisen. Ehkä sinulla on kasvosokeus?

Tarkoitan lähinnä näitä beauty cam ja snapchat -filttereitä, jotka silottaa ihon ja muuttaa kasvonpiirteitä esim. tekee kasvoista paljon kapeammat kun oikeasti ovat ja silmistä paljon tummemmat ym.

Vierailija
7/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se tässä naurettava olet jos joku tässä on. Mitä vittua sä tulet tänne päätäsi aukomaan? Veikö tylsyys ja katkeruus voiton? "Nyyh, nyyh... Joku laitto itsestään kuvan facee, olen vähän pelle. Yyyyhh mä kuolen."

Mulla ei oo sulle kun kaksi sanaa: H_A-N_K-I E-L-Ä-M-Ä!

Vierailija
8/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se tässä naurettava olet jos joku tässä on. Mitä vittua sä tulet tänne päätäsi aukomaan? Veikö tylsyys ja katkeruus voiton? "Nyyh, nyyh... Joku laitto itsestään kuvan facee, olen vähän pelle. Yyyyhh mä kuolen."

Ja sulla taitaa olla sivu täynnä näitä käsiteltyjä kuvia ja uskottelet itselles näyttäväsi oikeasti siltä kuin kuvissa. Luuletko, ettei kaikki huomaa feikkaustasi. Tosi säälittävää. Ap

Vierailija
9/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällainen kaveri, joka vaihtaa profiilikuvaa viikottain ja kalstelee kehuja. Kummasti niitä ei vaan enää meinaa herua. Kukaan ei kyllä tunistais profiilikuvan perusteella tätä ihmistä livenä.

Vierailija
10/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen punanaama, filtterin läpi naaman sävy parempi. Minut tunnistaa kyllä en muokkaa kuin sitä väriä.

Vierailija
11/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä filttereitä te käytätte? En ole löytänyt kuin niitä jossa yksitellen korjataan joku vika.

t. nelikymppinen joka haluaa kerralla suodattaa karua totuutta hieman pois

Vierailija
12/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletkin vain kateellinen siitä että joku on kauniinpi

Vierailija
13/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla taitaa olla sivu täynnä näitä käsiteltyjä kuvia ja uskottelet itselles näyttäväsi oikeasti siltä kuin kuvissa. Luuletko, ettei kaikki huomaa feikkaustasi. Tosi säälittävää. Ap

Sinähän se säälittävä raukka tässä olet, uskot kaiken sinisilmäisesti mitä facee ihmiset laittaa! Se kuka tässä tyhmä on niin se olet sinä! Jos sä tosissasi uskot johkuu kuvaa missä jollain on vaikkapa koiran korvat,nenä ja kieli. Puhun snap chat jutusta... Ja itket sen takia "yhyyyyyy,yhyyyyyy. Toi ei oo oma itsensä... Yhyyyyyy, yhyyyyyy. Mä kuolen!!!!!"

Niin voi luoja, miten TYHMÄ ja TEKOPYHÄ

Sä olet! 😅

Et ole varmaan edes kuullut tätä, kaikkea netissä olevaa EI KANNATA TODESTA OTTAA!

Vierailija
14/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä filttereitä te käytätte? En ole löytänyt kuin niitä jossa yksitellen korjataan joku vika.

Minulla on Lumia ja siinä on kamerasovelluksessa (Lumia selfie) eri värisävyjä muokkausvaihtoehtoina, esim. mustavalkoinen, seepia, violetti jne. Iphonessa ilmeisesti vielä enemmän mahdollisuuksia

Vierailija
15/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se säälittävä raukka tässä olet, uskot kaiken sinisilmäisesti mitä facee ihmiset laittaa! Se kuka tässä tyhmä on niin se olet sinä! Jos sä tosissasi uskot johkuu kuvaa missä jollain on vaikkapa koiran korvat,nenä ja kieli. Puhun snap chat jutusta... Ja itket sen takia "yhyyyyyy,yhyyyyyy. Toi ei oo oma itsensä... Yhyyyyyy, yhyyyyyy. Mä kuolen!!!!!"

Niin voi luoja, miten TYHMÄ ja TEKOPYHÄ

Sä olet! 😅

Et ole varmaan edes kuullut tätä, kaikkea netissä olevaa EI KANNATA TODESTA OTTAA!

Teinit on näköjään päässeet koulusta 😂

Vierailija
16/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan filtteröityjä belfieitä ja pyllynreiästä käsittelyn jälkeisiä kuvia.

Vierailija
17/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin on omia sovelluksia. Esim. Beauty Cam

Vierailija
18/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Lumia ja siinä on kamerasovelluksessa (Lumia selfie) eri värisävyjä muokkausvaihtoehtoina, esim. mustavalkoinen, seepia, violetti jne. Iphonessa ilmeisesti vielä enemmän mahdollisuuksia

Jestas olen nolo. Mulla on iPhone enkä sen vertaa ole sitä tutkinut että olisin nuo löytänyt. :D

Vierailija
19/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin äskettäin vaihdoin profiilikuvani facebookin sivulleni, ja ihan aidon mieheni ottaman kuvan lähetin sinne, ja en edes tiedä, miten niitä kuvia pystyy edes muokkaamaan?

Ihan sellaisenaan pistin, mutta olisi ihan mukavaa tietää, kuinka niitä pystyy muokkailemaan? Pystyykö niitä facebookissakin muokkamaan muuten kuin sijaintia siirtämään, kun sen sinne asettaa??????

Kertokaapas te tietäväiset!

Olen jo 55 vuotias  ja sen verran vaan, että eipä tässä iässä enää kuvasta kaunista tule, vaan just se suohirviön näköinen otti sen millaisessa valaistuksessa tahansa.   Toisaalta kuva ei ole koskaan omansa näköinen, koska se on pysähtynyt otos ihmisestä, ja livessä ihminen on aidoimmillaan, ja jokainen on uniikki, toista ei ole, eikä tule!

Vierailija
20/31 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan lähinnä näitä beauty cam ja snapchat -filttereitä, jotka silottaa ihon ja muuttaa kasvonpiirteitä esim. tekee kasvoista paljon kapeammat kun oikeasti ovat ja silmistä paljon tummemmat ym.

Just äskön vaihdoin pitkästä aikaa proffikuvani, ja en oo tiennytkään, että tollasii on olemassa kuvan käsittelyyn. Mieheni ottaman kuvan laitoin, ja en kyllä enää laita niitä alkuperäisiä ilman kuvakäsittelyä, jos mä edes löydän tollaisia käsittelyohjelmia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan