Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen ihminen kehtaa huutaa esim. kaupan kassalle?

Vierailija
25.04.2016 |

Ei voi ymmärtää. Viime viikolla käytiin Gigantissa ja tosi mukava myyjä auttoi meitä. Sitten osastolle pölähti ihan siistin oloinen, keski-ikäinen nainen ja alkoi huutamaan toiselle myyjälle. Siis oikeasti huutamaan kovalla äänellä. Ilmeisesti halusi tarjouskoneen tarjoushintaan ja tarjous alkoi vasta seuraavana päivänä (ei voinut olla kuulematta:D). Myyjä yritti selittää, että tarjous alkaa vasta huomenna, mutta tämä mamma vaan raivoaa ja repi sitten tarjouslehden oikein dramaattisesti ja heitti silpun maahan ja marssi pois :'D SIIS MITÄÄÄH!!

Ja äsken joku viaton kassaneiti sai kuulla kunniansa ruokakaupassa kun taas ihan normaalin oloinen ihminen ripitti häntä, kun joku tuote oli loppu. Kassaneidin vikahan se on? Ja vaikka olisi, niin asiaahan ei voi esittää asiallisesti. :))

Mikä aikuisia ihmisiä vaivaa??

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa...

Vierailija
2/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Täytyy vain toivoa ettei itse tule sillä tavalla hulluksi. Vaikka siis olenkin mt-ongelmainen jo ennestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain henkilökohtaisen elämän ongelmia, jotka johtavat siihen, että tuollaisessa tilanteessa se purkautuu käsittämättömänä käytöksenä ulos.

Vierailija
4/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti myös kiukkusi kerran myyjälle kun tuote olikin loppunut. Hävetti aika rankasti. Ja jos menet sanomaan turhasta kiukkuamisesta, saat itse huudot ja mykkäkoulut.

Vierailija
5/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D Ei voi olla kaikki muumit laaksossa. Jos tarjous alkaa seuraavana päivänä, niin sitten se alkaa. Ketä tuollainen huutaminen palvelee? Oliko se joku ylimielinen minkkiturkkimummeli joka halusi että hän saa yksityisoikeudella tarjoushinnalla tuotteen jo tänään? Ei hele. Itsekin asiakaspalvelutyössä aina ihmettelen ihmisluonnetta. Hyvin kyllä pääsee tarkastelee erilaisten ihmisten kirjoa tässä työssä...

Vierailija
6/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!! Itse olen juuri kassalla töissä ja ne asiat mistä ihmiset tulevat huutamaan! Siis oikeasti huudetaan ja kiroillaan. Aikuiset ihmiset...

Vierailija
7/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos joku asia suututtaa ja mielestäni saa reklamoida jos on syytä mutta juuri tuo huutaminen. EII. Sillä ei voita mitään!

Vierailija
8/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kassalla töissä olleena on tullut tirautettua parit itkut kun ihmiset vaan huutavat. Lapsena meidän kodissamme ei riidelty tai huudettu, enkä ole koskaan riidellyt vanhempieni kanssa. Olin elänyt koko elämäni riidatonta ja onnellisen suojaisaa elämää. Yhtäkkiä mulle huudettiinkin töissä, julkisesti, kaikkien muiden edessä. Se oli ihan hirveää. En ikinä tottunut siihen, vaan lopetin heti opiskeluaikojen loputtua asiakaspalvelutyöt.

Mikähän ihme siinä tosiaan on?

Vierailija
9/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, kaupan myyjän vinkki: huutamalla saatte vain pakolliset hyvitykset, reklamoimalla ystävällisesti saattaa tulla kahvipaketti tai suklaalevy kaupan päälle hyvityksenä. Huutajille annetaan vain se, mikä on lain edessä pakko.

Vierailija
10/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiSalessa käy joskus yksi aito Tourette-tapaus. Koko kauppa kuulee kun se tulee kassalle. "LEEESBOLESBOLESBOLESBOLESBO". No, suurin osa ihmisistä onneksi tietää tyypin ja osaa laskea ohi korvien.

Vierailija
11/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa kerran kun keski-ikäinen ja ihan selvinpäin oleva miesasiakas veti kilarit kun kysyin etukorttia. Uhkasi tulla kassan yli ja vetää turpaan + huuteli henkilökohtaisuuksia ja ties mitä. Jäi tosi kiva fiilis!

Vierailija
12/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Kerran edelläni jonottaneella siistinnäköisellä pukumiehellä keitti yli kun joutui höyläämään plussakortin itse lukijan läpi. Hakkui myyjän maksulliseksi koneeksi ja raivosi että mitähän sinullakin siinä oikein tehdään kun asiakas joutuu tekemään kaiken itse.

Vierailija
13/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupan kassa suuttuu mulle jos mä tervehdin ensin ? Jos kassalla on pitkä jono tervehdin usein ensin kassaa että homma menisi nopeammin. Jumalauta niitä mulkaisuja : Vittuako sä siinä tervehdit, MÄ tervehdin ensin. ( eivätkä tervehdi sitten )

Eli kassoille on sanottu että pitää tervehtiä, eihän nuo wt-kassat sitä muuten tekis.

Vierailija
14/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti todella järkyttävää, miten ihmiset käyttäytyvät. Olen asiakaspalvelussa töissä ja minua on mm. kaksi kertaa löyty. Kerran litsari, koska tuote oli loppunut ja ehdotin korvaavaa tuotetta. Kerran nyrkillä rintaan, koska kauppa oli mennyt kiinni enkä suostunut ottamaan asiakasta sisään. Sitten sitä huutoa ja henkistä väkivaltaa. Kuka tahansa saattaa yhtäkkiä muuttua ihmishirviöksi. Se on järkyttävää.

Vierailija
15/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupan kassa suuttuu mulle jos mä tervehdin ensin ? Jos kassalla on pitkä jono tervehdin usein ensin kassaa että homma menisi nopeammin. Jumalauta niitä mulkaisuja : Vittuako sä siinä tervehdit, MÄ tervehdin ensin. ( eivätkä tervehdi sitten )

Eli kassoille on sanottu että pitää tervehtiä, eihän nuo wt-kassat sitä muuten tekis.

Kassa on kone, myyjä on ihminen. Mäkin ihmettelisin, jos moikkailisit konetta.

Vierailija
16/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, kaupan myyjän vinkki: huutamalla saatte vain pakolliset hyvitykset, reklamoimalla ystävällisesti saattaa tulla kahvipaketti tai suklaalevy kaupan päälle hyvityksenä. Huutajille annetaan vain se, mikä on lain edessä pakko.

Tämä on niiiiin totta! :D Olin aiemmin juuri Gigantissa töissä ja niille huutajille ei annettu kyllä mitään ylimääräisiä hyvityksiä. Jos asia taas esitettiin asiallisesti niin aika hövelisti annettiin lahjakortteja tai karkkipusseja :D

Vierailija
17/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität?

Vierailija
18/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi meininkiä myös bussissa. Uppoudutaan älypuhelimen maailmaan, unohdetaan painaa nappia, bussi ajaa pysäkin ohi -> huutoa kuljettajalle.

Bussilippu mennyt vanhaksi, huutoa jälleen kuljettajalle. Asiallisesti käyttäytyvän kuski voi päästää ilmaiseksi ilman tarkastusmaksun uhkaa. Huutajaa lähtee kävelemään.

Vierailija
19/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun ihmiset ovat jo päättäneet olevansa oikeassa (vaikka ovat esim. lukeneet mainoksen väärin), ja sitten tulevat kassalle huutamaan ja väheksymään kassamyyjää ja haukkumaan häntä tyhmäksi ("no ethän sä mitään voi ymmärtääkään, kun et saa muuta töitä kuin kassahommat!"). Suurin osa asiakaspalvelualalla olevista on kuitenkin opiskelijoita. Ei kannattaisi huutaa sille myyjälle, se saattaa olla tulevaisuudessa sun lääkäri tai asianajaja. Todennäköisesti ainakin ihan keskivertoälykäs, tavallinen tallaaja. Tyhmyydestä kertoo lähinnä se huutaminen.

Onneksi asiakkaista suurin osa on ihan normaaleja, hyväkäytöksisiä ihmisiä.

Vierailija
20/41 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt. Viime viikolla labrassa joku äijä meuhkasi ja kirosi hoitajille. Hieman vaivaannuttavaa istua siinä vieressä, hän ilmeisesti oletti mun yhtyvän mielipiteeseensä mutta koetin vain muuttua näkymättömäksi.