Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen/naisen kanssa, jolta toinen tai molemmat jalat amputoitu?

Vierailija
24.04.2016 |

Esimerkiksi onnettomuuden jälkeen, mutta hän käyttäisi proteesia, joten liikkumiseen ei sinänsä vaikuttaisi. Tuli tuosta pyörätuolikeskustelusta mieleen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, luonne ratkaisee.

Vierailija
2/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ei tarvis ees käyttää proteesia. Ei mua haittais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Vierailija
4/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen joo, molemmat ei. En osaa pitää huolta edes itsestäni ja kyllähän tuollaisessa tilanteessa joutuu ottamaan vastuuta toisesta väkisinkin.

Vierailija
5/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Elämässä voi muutenkin sattua vaikka mitä arvaamatonta vaikka olisi kuinka hyvät lähtökohdat. 

Vierailija
6/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin. Ei mua jalkojen puuttuminen vaivaisi ollenkaan, jos ihminen on mulle sopiva kumppani.

Vierailija
7/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

8/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi onnettomuuden jälkeen, mutta hän käyttäisi proteesia, joten liikkumiseen ei sinänsä vaikuttaisi. Tuli tuosta pyörätuolikeskustelusta mieleen.

Voisin, ja olen tehnyt niin jo 10 vuotta.

9/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin. Mulla on kumppaninvalinnassa aina vaikuttaneet ihan muut asiat kuin tällaiset jutut. Toisen luonne, persoonallisuus ja rakkaus ovat avainasemassa.

10/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Puolisollani luokiteltu haitta-aste on samalla tasolla.

Vierailija
11/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti voisin.

Sellainen asia vain harmittaisi, että jos tulee vaikeat ajat ja fyysinen kunto ratkaisee, ei mies pysty perhettään puolustamaan. Siis sotatila tms. (Siis puolustamaan taloon tulevilta varastelijoilta sekasortoisessa tilanteessa ja fyysisesti tekemään ja hoitamaan kotitarveistutuksia ja vaikka lehmää.)

Sitten hän ei pystyisi ehkä kolaamaan pihaa, rakentamaan leikkimökkiä, opettamaan lasta luistelemaan. Kaikki fyysinen jäisi minulle.

Luultavasti silti kävisi, jos luonne olisi kohdallaan.

Vierailija
12/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, mutta luultavasti maku menisi, jos hän yrittäisi tutustua minuun deittipalvelussa, (jossa ei olla höpisemässä ajankuluksi kuten vaikkapa facessa) esiintyen vammattomana. Siellä haluaisin tietää noin oleellisen seikan heti. Mutta jos vaikka jossain harrastuspiirissä tapaisin tällaisen henkilön, niin ei se mahdotonta ole. Vaikken ehdoin tahdoin halua arkeeni elämää haittaavia seikkoja, eli kynnys olisi korkeampi kyllä kuin kävelevien kohdalla.

Vierailija
13/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen mistä amputoitu (reisi vai sääri) ja muista vammoista riippuen (jos siis esim. onnettomuudessa jalat menettänyt) voi proteesein hyvinkin toteuttaa edellämainitsemiasi asioita.  Proteesin pukemiseenkaan ei montaa sekuntia mene kun siihen on tottunut. Ja koska jalkoihin ei voi 100% luottaa, on yläkropan eli käsi- ja keskivartalon lihasten oltava ihan tikissä. 

Nykyään proteesit ovat ihan huippuja, ja kehittyvät kovaa tahtia eteenpäin! Ei kannata verrata aso-tautisen vanhuksen amputoituun jalkaan, joille kaikille ei edes lähdetä muotoilemaan proteesitynkää jos aiemminkin ollut vuodepotilas tai pyritään saamaan vain sen verran toimiva kokonaisuus että proteesijalkaa voi käyttää tukijalkana esim. siirtyessä pyörätuoliin.

youtubessa on hakusanalla ''amputee'' ihan uskomattomia pätkiä nuorista jotka menettäneet raajan, vaan ei toivoa tai elämäniloa.

Vierailija
14/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua

Liittynyt15.11.2015

Tiedetään.

Vierailija
15/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan sä vaihdat noita nimimerkkejä.

Yksinhän sä täälläkin palstalla hääräät.

Vierailija
16/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄKIN NÄIN KAKSI MUNAA!!!!

meen pois häirittemästä

Vierailija
17/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö noi munat palellu:(

Vierailija
18/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
19/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen joo, molemmat ei. Oon seurustellutkin, poikaystävänä vähän aikaa teininä, hänellä oli toinen jalka amputoitu moottoripyöräonnettomuuden takia polvesta alaspäin ja käytti proteesia. Hän oli tosi ihana ja komea, ainoa haaste oli se että hän oli tosi herkkä siitä että mitä ihmiset ajattelee jalasta, eikä ollut uskoa että joku tyttö voisi kiinnostua. Oli tosi kuuma kaveri, että en ymmärrä miksi ei olisi kiinnostunut.

Vierailija
20/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä