Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksiin kyllästyä kuten vaikka bailaamiseen

Vierailija
24.04.2016 |

Monet jotka ovat nuorena kulkeneet ahkerasti yöelämässä, kertovat kolmekymppisinä kuinka sitä ei vaan enää jaksaisi, että kivaa oli mutta ei enää tee mieli. Käykö seksin kanssa samoin jos pääsee aloittamaan nuorena ja kokemaan paljon?

Kommentit (18)

1/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kuka nyt hyvään seksiin kyllästyisi?

Vierailija
2/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itseäni ei ole eron jälkeen (8 vuoteen) kiinnostanut ollenkaan harrastaa kumppanin kanssa seksiä. Ovulaation aikaan panettaa kyllä, mutta en silloinkaan pidä kumppanin etsimistä ja partnerin kanssa seksiä vaivan arvoisena, vaan hoidan dildolla orkut itselleni ja sillä se panetus on hoidettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v, parisuhteessa ollut kaksi vuotta. Seksiä ehkä kerran kuussa. Se on hyvää, mutta en vaan tarvitse sitä. Bailata jaksan vaikka joka viikonloppu.

Vierailija
4/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi kuvitella että orgasmiin kyllästyy, kuten ei fazerin siniseenkään voi kyllästyä.

Vierailija
5/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kai kaikkeen kyllästyy lopulta. Valitettavasti. Mä oon kyllästynyt bailaamiseen, seksiin, ihmisiin. Vitun mälsää. Edes nousuhumala tunnu enää samalta. Eikä oikeastaan yhtään mikään.

Vierailija
6/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Itseäni ei ole eron jälkeen (8 vuoteen) kiinnostanut ollenkaan harrastaa kumppanin kanssa seksiä. Ovulaation aikaan panettaa kyllä, mutta en silloinkaan pidä kumppanin etsimistä ja partnerin kanssa seksiä vaivan arvoisena, vaan hoidan dildolla orkut itselleni ja sillä se panetus on hoidettu. 

Tuossa on se vika, en minäkään missään nimessä seksiin etsisi joka kerta eri tyyppiä, kyllä se pitää olla se oma rakas jonka kanssa rakastelee.

Vierailija
7/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en voi kuvitella että orgasmiin kyllästyy, kuten ei fazerin siniseenkään voi kyllästyä.

voi kyllästyä. en jaksa enää runkatakaan.

Vierailija
8/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Kai kaikkeen kyllästyy lopulta. Valitettavasti. Mä oon kyllästynyt bailaamiseen, seksiin, ihmisiin. Vitun mälsää. Edes nousuhumala tunnu enää samalta. Eikä oikeastaan yhtään mikään.

No viinalla läträäminen onkin typerää ja tylsää aina, ja bailaaminen on lähinnä teeskentelyä kännissä. Muuten sun oireet kertoo masennuksesta. Koita tehdä masennustesti vaikka netissä. Alkoholi aiheuttaa masennusta.

Vierailija
9/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on se vika, en minäkään missään nimessä seksiin etsisi joka kerta eri tyyppiä, kyllä se pitää olla se oma rakas jonka kanssa rakastelee.

Joo, mä taas en haluaisi sellaista omaa rakasta ollenkaan, olen liian erakko luonne seurustelu- tai suhdekuvioihin. Toisaalta mulle ei seksissä koskaan ole mikään läheisyys, kosketus tms merkinnyt mitään (varmaan juuri erakkoluonteestani johtuen) vaan orgasmi on ollut vaan se juttu, ja senhän saa nopeammin vaikka suihkussa dildon kanssa itse.

Vierailija
10/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimiseen kyllästyin 22 vuotiaana ja sen jälkeen en ole edes ajatellut sitä puuhaa, yök. Seksiin en ole vielä periaatteessa kyllästynyt, mutta mieheni ja minun seksiin kyllä. Ei intohimoa, ei uusia juttuja, ei mitään muuta kuin hiljaista ok-seksiä etteivät lapset kuule. Olen yrittänyt tuoda menoon jotakin muutakin, mm. järjestänyt lapset yöksi mummolaan, juottanut miehelle laadukasta hyvää viiniä, ostanut mielestäni kauniita ja seksikkäitä asuja, yrittänyt vietellä miehen toimimaan muualla kuin makuuhuoneessa ja vaikka mitä, mutta ei. Samalla helskutin kaavalla mennään kuin viimeiset 15 vuotta.

Vierailija
11/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki seksittömiä ihmisiä on, mutta onkohan heillä joku sairaus tai puutos joka aiheuttaa haluttomuutta? Silloin kysymys ei olisi kyllästymisestä varsinaisesti.

Vierailija
12/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä tuo suklaa-vertaus! Riippuu varmaan ihmisestä kuitenkin :D

Vierailija
13/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En usko. Kuka nyt hyvään seksiin kyllästyisi?

Sepä se. Huonoon seksiin kyllästyy nopeasti.

Vierailija
14/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä taas en haluaisi sellaista omaa rakasta ollenkaan, olen liian erakko luonne seurustelu- tai suhdekuvioihin. Toisaalta mulle ei seksissä koskaan ole mikään läheisyys, kosketus tms merkinnyt mitään (varmaan juuri erakkoluonteestani johtuen) vaan orgasmi on ollut vaan se juttu, ja senhän saa nopeammin vaikka suihkussa dildon kanssa itse.

Joo, saa jonkinlaisen pikaorkun, mutta ei se tunnu miltään, ei ihme jos siihen kyllästyy.

Vierailija
15/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkun testot alkaa tippumaan niin kiinnostus seksiin vähenee. Itsekään ene enää edes jaksa/muista runkata. Pakko olisi, ettei tule eturauhasvaivoja. 

Mies 46v

Vierailija
16/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa vain oman kannan. Seksiin en ole kyllästynyt, oikeastaan aina tekee mieli. Tähän asti parhaiten jaksanut nainen vetää tuolla unta kuulaan. Hyvin tyydytettynä näin leuhkana lisänä. Yhdessä on oltu vuosia ja himoitsen kuin olisi vasta tavattu. Ne nyt on vain mun halut.

Biletys into on tippunut tosi vähiin. Ei paljon juominen huvita kun krapula kestää toista vuorokatta. Pahimmillaan neljä päivää kun laskee henkiset oireet. Jestas miten nuorena kesti ja palautui nopeasti. Aivan sama miten biletti niin seuraavana päivänä vain aamulla korkeintaan oli paha olo.

Vierailija
17/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no siihen samaan naamaan/kyrpään kyllästyy takuuvarmasti.

Vierailija
18/18 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viinalla läträäminen onkin typerää ja tylsää aina, ja bailaaminen on lähinnä teeskentelyä kännissä. Muuten sun oireet kertoo masennuksesta. Koita tehdä masennustesti vaikka netissä. Alkoholi aiheuttaa masennusta.

en ole juonut mitään joulukuun jälkeen. kun on nähnyt kaiken ja tehnyt kaiken, niin kyllästyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan