Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut suomalainen joka vihaa Eppu Normaalia?

Vierailija
24.04.2016 |

Ja varsinkin yötä. Ihan oikeasti... Mulla meinaa mennä järki, kun joudun töissä tai kaupassa pakkokuuntelemaan tuota paskaa...

Välillä vaa tuntuu, että KAIKKI pitävät noiden kahden bändin musiikista.

Onko tosiaan näin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.en myöskään ole koskaan tykännyt epuista enkä yö-yhtyeestä. Enkä myöskään käsitä jotain Topi Sorsakoskea enkä Popedaa.

Vierailija
22/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin yötä. Ihan oikeasti... Mulla meinaa mennä järki, kun joudun töissä tai kaupassa pakkokuuntelemaan tuota paskaa...

Välillä vaa tuntuu, että KAIKKI pitävät noiden kahden bändin musiikista.

Onko tosiaan näin?

Nuorena pidin Eppu Normaalia suomijunttiuden huipentumana, mutta nykyään diggailen hillitysti. Onhan se oikeastaan aika kova bändi ja syystäkin ollut suosittu, mutta kun sitä kaikki amis karjalalippis tyypit fanitti niin sen takia en voinut itse pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mik

Vierailija kirjoitti:

En tykkää suomalaisesta junttimusiikista tai elokuvatuotannosta, vihaan Uuno Turhapuro elokuvasaagaa yli kaiken, sama pätee suomalaiseen musiikkiin, ykkösinhokkeja ovat juuri Popeda, Yö, Mamba, Eppu Normaali ja muut tämän kaltaiset artistit.

Si sä katot ja kuuntelet noita vihaamiseen asti

Vierailija
24/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aikamoista paskaa. Nykyään nuo bändit ei menestyisi koska yleisö myös vaatii enemmän.

Vierailija
25/30 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eput ois tehny hyvällä englannilla niin ois varmaan ollut vientiä ulkomailla. Sävellykset ja soittajat ihan maailmanluokan tasoa siinä missä vaikka Dire Straits.

Onhan se jossain maailmalla kyllä kielestä huolimattakin noteerattu: http://www.rollingstone.com/music/lists/20-hugely-popular-musicians-who-havent-gotten-famous-in-america-yet-20140610/eppu-normaali-19691231.

Vierailija
26/30 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice yök. Eput ei. Yö nou. Popeda EI. Kotiteollisuusmokomaviikate alapeukku. Apulanta yök.

Niin että tykkänkö mistään suomalaisesta? Jo vain. Esim. Aavikosta, Melrosesta, Ne Luumäistä, Kumikamelista.

Vierailija
27/30 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat aikamoista paskaa. Nykyään nuo bändit ei menestyisi koska yleisö myös vaatii enemmän.

Yleisö vaatii enemmän? Ei kyllä siltä näytä kun seuraa tätä nykyajan paskamusiikkia. 

Vierailija
28/30 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama oli hyvä.

Vierailija
29/30 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Eput on nero.

Pariisin Kevään Pimeyden tango: