Olenko ainut suomalainen joka vihaa Eppu Normaalia?
Ja varsinkin yötä. Ihan oikeasti... Mulla meinaa mennä järki, kun joudun töissä tai kaupassa pakkokuuntelemaan tuota paskaa...
Välillä vaa tuntuu, että KAIKKI pitävät noiden kahden bändin musiikista.
Onko tosiaan näin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin yötä. Ihan oikeasti... Mulla meinaa mennä järki, kun joudun töissä tai kaupassa pakkokuuntelemaan tuota paskaa...
Välillä vaa tuntuu, että KAIKKI pitävät noiden kahden bändin musiikista.
Onko tosiaan näin?
Nuorena pidin Eppu Normaalia suomijunttiuden huipentumana, mutta nykyään diggailen hillitysti. Onhan se oikeastaan aika kova bändi ja syystäkin ollut suosittu, mutta kun sitä kaikki amis karjalalippis tyypit fanitti niin sen takia en voinut itse pitää.
Mik
Vierailija kirjoitti:
En tykkää suomalaisesta junttimusiikista tai elokuvatuotannosta, vihaan Uuno Turhapuro elokuvasaagaa yli kaiken, sama pätee suomalaiseen musiikkiin, ykkösinhokkeja ovat juuri Popeda, Yö, Mamba, Eppu Normaali ja muut tämän kaltaiset artistit.
Si sä katot ja kuuntelet noita vihaamiseen asti
Molemmat aikamoista paskaa. Nykyään nuo bändit ei menestyisi koska yleisö myös vaatii enemmän.
Jos eput ois tehny hyvällä englannilla niin ois varmaan ollut vientiä ulkomailla. Sävellykset ja soittajat ihan maailmanluokan tasoa siinä missä vaikka Dire Straits.
Onhan se jossain maailmalla kyllä kielestä huolimattakin noteerattu: http://www.rollingstone.com/music/lists/20-hugely-popular-musicians-who-havent-gotten-famous-in-america-yet-20140610/eppu-normaali-19691231.
Juice yök. Eput ei. Yö nou. Popeda EI. Kotiteollisuusmokomaviikate alapeukku. Apulanta yök.
Niin että tykkänkö mistään suomalaisesta? Jo vain. Esim. Aavikosta, Melrosesta, Ne Luumäistä, Kumikamelista.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat aikamoista paskaa. Nykyään nuo bändit ei menestyisi koska yleisö myös vaatii enemmän.
Yleisö vaatii enemmän? Ei kyllä siltä näytä kun seuraa tätä nykyajan paskamusiikkia.
Olet. Eput on nero.
Pariisin Kevään Pimeyden tango:
Minä.en myöskään ole koskaan tykännyt epuista enkä yö-yhtyeestä. Enkä myöskään käsitä jotain Topi Sorsakoskea enkä Popedaa.