Seksisuhteesta muutama kyssäri..
-Onko teillä tullut seksisuhteenne aikana tunteita peliin? jos on, niin kummalla tuli aiemmin?(kirjottakaa selvästi oletteko nainen vai mies ja onko seksikumppaninne nainen vai mies)
-Kuinka kauan teidän seksisuhteenne kesti, ennenkuin tilanne muuttui( joko loppui tai sitten muuttui parisuhteeksi)
-Ylipäätään, onko teillä alkanut parisuhde ensin pelkästä seksisuhteesta?
-Kuinka usein näette kumppania? Mitä yleensä silloin teette(muutakin kuin seksiä,mitä?)
kiitos!
Kommentit (12)
-Tunteet tuli jo ennen seksisuhdetta, muuten ei olisi aloitettukaan
-Kestää edelleen (2 vuotta)
-Ei koskaan
-Muutaman kerran viikossa vähintään, soitetaan bändissä ja muutenkin tehdään normaaleja asioita
Ollaan molemmat miehiä.
Minulla oli seksisuhde noin puoli vuotta..ei ollut tunteita, mutta luulen, että mies olisi tahtonut vielä jatkaa, mutta minä en jaksanut enää. Kohta vuosi aikaa ja lähettelee vieläkin viestejä, mutta olen pysynyt valitulla tiellä.
Elän nykyään normiparisuhteessa ja paree näin.
Kiitos jo vastanneille vastauksista,toivoisin vielä lisää! :)
Tavattiin viikon, parin välein. Tunteita alkoi tulla mukaan ja etenkin minulla. Lopetettiin vajaan 3kk jälkeen. Oli pelkkää seksiä ja juttelua. Mies otti lopettamisen jälkeen yhteyttä paria viikkoa myöhemmin viestillä . Ja vielä parin kk jälkeen uudestaan. Vastasin ainoastaan, että kaikki kunnossa. Vaikka juuri olin mielessäni ajatellut upeaa seksiä hänen kanssaan. En ryhdy enää pelkkään seksisuhteeseen, sellainen kuluttaa minut henkisesti loppuun. Mieluummin olen yksin ja näin asia juuri on. Tuo mieskin on vapaa.
Kesto noin 2v.Loppui kun minua alkoi ahdistaa ja tympiä.Emme koskaan tehneet mitään muuta.Mies pyysi viestillä luokseen ja menin tai en.Eipä muuten edes kuulumisia kyselty.En voisi kuvitella,että tuosta asetelmasta voisi syntyä suhdetta.Minulla oli tunteita miestä kohtaan,mutta ei enää alun jälkeen tehnyt mieli tuoda niitä esille.Tuli selväksi,että olen vain panopuu.
Menen naisen luo joka tulee avaamaan oven alasti, itse riisun heti oven sisäpuolella menemme makkariin nainen munasta kiinni . Heti kun kova ni sisään .
Ruiskimisen jälkeen housut jalkaan ja menoksi. Eli ei mitään tunteita pelkkä reikä jota rassaan. Puoli vuotta jatkunut
Mulla oli vähän aika sitten muutaman kuukauden kestänyt seksisuhde mieheen. Nähtiin noin kerran viikossa ja lähinnä pantiin ja vähän jutusteltiin ja sit lähdin himaan. Mulla ei ollut mitään tunteita mieheen ja yhtäkkiä se lopetti vaan vastaamisen kokonaan mun viesteihin eli ei varmaan silläkään mitään kiinnostusta ollut :D en alkais ihan heti vastaavaan uusiks, ei se seksi niin tyydyttävää tollasessa tilanteessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vähän aika sitten muutaman kuukauden kestänyt seksisuhde mieheen. Nähtiin noin kerran viikossa ja lähinnä pantiin ja vähän jutusteltiin ja sit lähdin himaan. Mulla ei ollut mitään tunteita mieheen ja yhtäkkiä se lopetti vaan vastaamisen kokonaan mun viesteihin eli ei varmaan silläkään mitään kiinnostusta ollut :D en alkais ihan heti vastaavaan uusiks, ei se seksi niin tyydyttävää tollasessa tilanteessa ole.
Ymmärrän tilanteen,mulla sama..
Muakin kiinnostaa tietää teidän muiden vastaukset
Minä olin kiinnostunut miehestä aluksi, en kuitenkaan tuntenut häntä. Päätimme ennen kuin mitään tapahtui, ettei mitään vakavaa elämäntilanteiden vuoksi. Huomasin myös pian, että emme sopisi parisuhteeseen laisinkaan, vaikka tyyppi oli mukava. Seksisuhde kesti n.4 kk ja tiesimme jo aloittaessa että loppuisi tämän jälkeen. Näimme n. kerran viikossa ja juttelimme paljon. Nykyisin kumpikin seurustelee ja olemme hyviä ystäviä keskenään.
- ei ole,kakki ollut pelkkää seksiä.
-puoli vuotta kunnes löysimme omilla tahoillamme uudet kumppanit
-meillä ei johtanut seksisuhde parisuhteeseen.
-ehkä kerran viikossa,jopa harvemmin nähtiin.