Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää? Minä tällainen:
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää? Minä tällainen:
Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".
Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".
Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.
Kommentit (8)
Taas tämä täällä? Keksi jotain uutta välillä.
Mä olisin halunnut olla tyttö, jolla olisi ollut isä. Sellainen kunnon mies, joka ei olis antanut tyttärensä tehdä asioita joita minä tein.
Olisin halunnut olla se kiltti tyttö, jolle koulu olisi ollut tärkeä. Jatkaa lukioon ja yliopistoon. Joka ei olisi pahuuksia tehnyt vaan keskittynyt elämässä menestymiseen ja muiden kunnioittamiseen.
Jos nuoruudessani olisi ollut gootteja, olisin varmaan ollut gootti.
Miten olet ap laudalta eksynyt tänne?
En olisi halunnut olla kukaan toinen kuin minä nyt olen. Ehkä rohkeampi etten aina olisi ollut yksin, mutta silti minä. Ilman kokemuksiani en tässä nyt istuisi tätä kirjoittamassa.
En halua menneisyyttä muuttaa, mutta silloin olisin halunnut olla: Kiinnostava persoonallinen tyttö, joka tulee hyvin kaikkien kanssa toimeen. Ehkä vähän nörtti. Osaa pukeutua mielenkiintoisesti, eikä pelkää käyttää vähän erikoisempia vaatteita. Löytää elämässään kiinnostavia harrastuksia ja niistä uusia tuttavuuksia. Ei tarvitse välittää tyttöjen käytösnormeista, vaan elää niiden ulkopuolella. On kuitenkin ystävällinen ja hyväksytään sellaisenaan myös tyttöjen parissa. Viettää aikaansa osana poikaporukkaa ja välillä hengaa rentojen kaverityttöjensä kanssa. :)
nosto