MITÄ HELVETTIÄ? NÄIN YHDEN IHAN JÄRKEVÄN 8LOISEN MIES TYÖKAVERINI KAUPUNGILLA JA, ETTE USKO...
Hän ajoi pyörällä, mutta saman aikaan häntä yksinään hymyilytti kauheasti. Hän ei puhunut puhelimessa eikä ollut mitään kuuloketta tms korvalla.
Ihan yksin vain virnuili ja kovasti yritti ihmisten kohdalla peitellä sitä, että muka yskäisi tai vilkaisi taakseen. Niin että selkeästi sai ajatuksen hetkeksi pois ja ettei hänen hymynsä näy.
Hän ei huomannut minua.
Mutta mitä ihmettä? Onko hän ihan sekaisin?
Vaikuttaa ihan järkevältä.
Ette varmaan usko tätä.
Mutta ihan totta tää on.
Kommentit (21)
Ei uskotakkaan. Ketäänhän ei ikinä rupea hymyilyttämään/ naurattamaan sellaisessa tilanteessa kuin ei pitäisi. Ja sitähän helpottaa ihan kauheasti se, että tiedä olevasi ihmisten keskella ja nyt ei pitäisi.
Tuuli nosti juuri jonkun fitnessherkkupepun helmoja ja työkaverisi näki enemmän kuin piti!
Sehän hänestä selkeästi tekee täysipäisen, että tiedosti asian ja häntä hiukan se hävetti.
Siis mitä tää nyt on? Henkilö joka hymyilee itsekseen? Jo on aikoihin eletty. Voi mahoton. Ai hirvee.
Kai soitit poliisille, olihan tuo nyt ihan kamalan järkyttävää?
Mä olen pari kertaa hymyillyt av:n jutuille, toivottavasti eivät hae pakkohoitoon.
Mua alkaa usein itsekseni hymyilyttämään/naurattamaan, jos mieleen muistuu joku hauska juttu. Nauru vaan kasvaa silloin kun tuntuu, ettei pitäisi nauraa.. :D
Ei se ole mitenkään tavatonta.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on outoa. Kyllähän ihmisiä joskus alkaa naurattaa ja hymyilyttää joku mieleen tuleva asia. Ja monia sitten hävettääkin se "tyhjän nauraminen" ja yrittävät noin peitellä kuin tuo mies teki. Itse en kyllä peittele, vaan nauran jos naurattaa, muut saa katsoa jos niitä huvittaa. Puhun myös joskus ajatuksiani ääneen :D
Menin kerran työpäivän jälkeen väsyneenä täyteen bussiin ja tietenkin mieleen muistui jokin typerä juttu, joka alkoi naurattaa älyttömästi. Koko kotimatka meni sitten hihitellessä, vaikka yritin olla nauramatta. Että kyllä näitä sattuu varmaan muillekin.
Oi olisipa ihanaa kun näkisin tuolla suomen kaduilla enemmän juurikin noita hymyileviä ihmisiä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä loinen se on?
Lompakkoloinen.
Aaarghh..
Kävikö ap sulle siis noin, kun niin hyvin osasit kuvailla yskimiset ja sivuille katselut, ja nyt kyselet ovelana työkaverin selän takaa, että onko muillekin käynyt tätä...
No jos sitä vaan nauratti joku juttu? Mulle käy usein noin.
🇺🇦🇮🇱