Tuore tuttavuus pyysi laivalle - mitä mielessä?
Olemme tavanneet tämän miehen kanssa ainoastaan kerran, ja nyt hän pyysi minua laivalle kanssaan! Hänen tarkoituksenaan oli käsittääkseni myös yöpyä samassa hytissä. Luulin, että hän haluaa vakavan suhteen, mutta tämä pisti pasmani sekaisin. En tiedä tahdonko tavata häntä enää. Hän myös tarjoutui maksamaan reissun, kuvitteleeko hän että olen ostettavissa? Olen hieman pettynyt, koska hän oli muuten mukava mies... Mutta ei kai tuolle ole muuta selitystä kuin että hänellä oli mielessä tahmatassutoimintaa?
Kommentit (42)
Voithan tietysti koettaa onneasi ja katsoa heräävätkö miehen himot.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin tapailemasi mies asui? Me emme ole olleet minkäänlaisessa kosketuksessa miehen kanssa :D Ap
Tampereella kuten minäkin (se, jolla oli samantapaisesta kokemusta).
Okei, mikä miehen etunimen alkukirjain oli? Ap
Muistakaa sitten feminismin kuohimat runkkari-kilttimiehet niillä risteilyillänne, että naista pitää nuolla tunti esileikin nimissä, muuten penetraatio sattuu Naista. Itse hakkaan kaikki naisia loukkaavat vässykät nyt kun pääsin linnasta. -M31
No sehän se on mielessä... Buffet mässäillyt kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Nimi on pyyhkiytynyt mielestä. Mutta oli sellainen hoikka, kohtalaisen pitkä, tumma. Kai. :D Oli sen verran blaah kokemus että ei jäänyt paljon mieleen. :D
Hän tahtoo varmaan naimisiin kanssasi. Olisi kosinut hytissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi on pyyhkiytynyt mielestä. Mutta oli sellainen hoikka, kohtalaisen pitkä, tumma. Kai. :D Oli sen verran blaah kokemus että ei jäänyt paljon mieleen. :D
Minkä ikäinen? :D voi ei, onkohan sama tyyppi 😂 Ap
Olen tavannut uutta tuttavaa 3 kertaa ja ei ole edes halattu vielä. Mutta juteltu tuntikausia kyllä.
Sillä jo nainen kotona? Jos et oo kerran kyäynyt siellä. Niin mentävä laivalle panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taatusti on sama tyyppi. Tampere on niin pieni paikka, ettei siellä varmasti ole kuin pari hoikkaa, pitkää ja tummaa miestä!
Vierailija kirjoitti:
Sillä jo nainen kotona? Jos et oo kerran kyäynyt siellä. Niin mentävä laivalle panemaan.
en ole käynyt mutta yhteinen kaverimme tietää että ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taatusti on sama tyyppi. Tampere on niin pieni paikka, ettei siellä varmasti ole kuin pari hoikkaa, pitkää ja tummaa miestä!
Heh! No haluaisin vain tietää onko tämä mies sellainen laivatreffailija yleensäkin! Ap
Aina täytyy joka asiasta tehdä vaikeaa. Mitä jos mies yksinkertaisesti haluaa risteilylle, koska viihtyy siellä? Minusta laivalle on ihan kiva mennä, hieman luksusta arjen keskellä. Hyvää ruokaa, yleensä joku hyvä esiintyjä, ei tarvitse paleltua taksijonoissa ja ehtii kunnolla tutustumaan risteilyn aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssani samaa ikäluokkaa eli jotain vähän alle 40. Voihan se ollakin sama. :D
Vierailija kirjoitti:
Eräs puolituttu mies kysyi että voisimmeko mennä seuraavalla kerralla samalla autolla tilaisuuteen, joka toistui muutaman kuukauden kuluttua. Ihan kiva mies ei siinä mitään. Suutahti kun en heti osannut vastata siltä istumalta. Asun matkan varrella ja hän samasta suunnasta. Matkaa noin 200 km koulutuspaikkakunnalle.
En ollut aiemmin häntä tavannut, siis alunperin vieras mutta vähän tutustuttiin näissä puitteissa.
Ei ottanut yhteyttä matkan lähestyessä ja menin omalla autolla minäkin.
Naurettavaa suuttua tuollaisesta. Taisi kais olla vähän pimperoosa mielessä vaikka naimisissa onkin, ainakin silloin oli.
Muuten mikähän siinä pillussa niin vetää. Taitaa olla mukavaa tunkea sarvensa sinne ? :)
Ohiksena, mäkin olisin vähän hermostunut tuosta. Jos oli kerran varmaa, että ootte tulossa samasta suunnasta ja molemmat menossa samaan paikkkaan, yhteiskyyti olisi ollut järkevä vaihtoehto. Kyllä muakin olisi vähän korvennut, jos noinkin järkevä ehdotus olisi torpattu epämääräsellä venkoilulla, koska sit olisi ollut selvää, että se toinen tyyppi pitää mua outona tai epämiellyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssani samaa ikäluokkaa eli jotain vähän alle 40. Voihan se ollakin sama. :D
Okei, ei ole sama, tämä on 25-vuotias :)Ap
Jos vähänkin epäilyttää, niin ei kannata lähteä. Vastaava kuvio epäilyttäis mua paljon.